Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@12:00:33 GMT

سومین اکسپوی مجسمه‌سازی ایران برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۴۷۷۵۴

سومین اکسپوی مجسمه‌سازی ایران برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، انجمن هنرمندان مجسمه ساز ایران با همکاری گالری طراحی هنر (Arte design gallery) در نظر دارد سومین اکسپوی مجسمه سازی ایران را پاییز سال ۱۳۹۸ برگزار کند. فراخوان این رویداد به شرح است:

از تمامی هنرمندان مجسمه ساز و گالری‌داران و مجموعه داران آثار هنری ایران دعوت به عمل می آید جهت نمایش و فروش آثار خود در این نمایشگاه شرکت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از این نمایشگاه کتابی تحت عنوان «کتاب مجسمه» تهیه خواهد شد.

دبیر اکسپو: محسن غلامی 
شورای برگزاری: هومن سلیمی، لیلا نقلی، میترا ارباب سلجوقی 

شرایط عمومی ارائه آثار:

- هر هنرمند می‌تواند یک اثر به انتخاب خود پیشنهاد دهد که این اثر می بایست از آثار متاخر هنرمند باشد و از آنجایی که تعداد آثار این نمایشگاه محدود می باشد اولویت با آثاریست که از لحاظ کیفیت اجرا در حد مطلوب باشند.

- متریال و موضوع آزاد است. 
- محدودیتی برای انداز آثار در ابعاد گالری وجود ندارد. 

مدارک مورد نیاز:

- مشخصات کامل هنرمند و مشخصات کامل اثر و بیانیه اثر به دو زبان فارسی و انگلیسی 
- ثبت نام از طریق سایت انجمن هنرمندان مجسمه ساز ایران به نشانی ais/expo۳.ir امکان پذیر است. 
- ورودیه برای اعضای انجمن ۱۰۰ هزار تومان و برای غیر عضو ۲۵۰ هزار تومان و برای گالری داران و مجموعه داران ۱ میلیون تومان است، این هزینه صرف عکاسی آثار و چاپ کتاب خواهد شد.

- تمامی هنرمندان مجسمه ساز می توانند بجز اثر ارائه شده در اکسپو، برای معرفی خود و مجموعه آثارشان در این کتاب یک صفحه داشته باشند، مبلغ این صفحه برای اعضا ۱ میلیون تومان و غیر اعضا ۳ میلیون تومان و مجموعه داران ۵ میلیون تومان است.

تقویم اکسپو:

- مهلت تکمیل فرم ثبت نام و ارسال تصاویر اثر و مدارک از ۱ آبان تا ۱۰ آبان ۹۸ در سایت انجمن لینک اکسپو ۹۸ است.

- اعلام اسامی راه یافته به نمایشگاه دوشنبه ۱۳ آبان ۹۸

- هماهنگی و مراجعه به آتلیه عکاسی برای استفاده عکس آثار در کتاب از ۱۴ آبان تا ۲۰ آبان ماه 

- تحویل آثار به گالری ۹ و ۱۰ آذر ماه

- تاریخ افتتاحیه نمایشگاه جمعه ۱۵ آذر ماه ۱۳۹۸

- تاریخ اختتامیه نمایشگاه جمعه ۶ دی ماه ۱۳۹۸

محل دبیرخانه اکسپو: 

تهران، میدان هفت تیر، خیابان خردمند جنوبی، خیابان نوشهر، پلاک ۱۵ (ساختمان شماره ۲ خانه هنرمندان ایران)، طبقه اول (انجمن هنرمندان مجسمه ساز ایران) تلفن: ۸۸۸۲۱۸۲۹

محل برگزاری اکسپو:

تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از پسیان، پلاک ۲۸۸۰ ، گالری طراحی هنر (Arte Design gallery)

سایر موارد:

- شرکت کنندگان باید در تاریخ مشخص شده نسبت به تحویل و دریافت اثر از گالری اقدام نمایند در غیر این صورت مسئولیتی متوجه انجمن و گالری نخواهد بود. 

- از آنجاییکه در کنار مجسمه سازان، گالری داران و مجموعه داران هم می توانند اثری ارائه دهند و از طرفی هر هنرمند می تواند یک اثر دراکسپو به نمایش در آید اولویت نمایش با اثری است که از طرف خود هنرمند اثر ارائه میشود نه گالری دار یا مجموعه دار.

- اصالت آثار بر عهده هنرمند است. 

- در صورت فروش ۶۰ درصد از مبلغ فروش متعلق به هنرمند می باشد.

- حقوق چاپ و نشر تصاویر و مشخصات آثار با ذکر نام هنرمند برای انجمن هنرمندان مجسمه ساز ایران و گالری طراحی هنر محفوظ می باشد. 

- قیمت گذاری نهایی آثار در هنگام تحویل آثار به گالری و با نظارت نماینده گالری و نماینده انجمن توسط هنرمند تعیین می شود. 

- مسئولیت چیدمان آثار در نمایشگاه به عهده شورای برگزاری اکسپو است.

کد خبر 4737170

منبع: مهر

کلیدواژه: انجمن هنرمندان مجسمه ساز ایران خانه هنرمندان ایران مجسمه سازی تئاتر ایران فیلم سینمایی کارگردان تئاتر سازمان سینمایی عکاسی خانه هنرمندان ایران سریال ایرانی موسیقی ایرانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تئاتر شهر سینمای مستند بازیگر تئاتر شبکه سه سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۴۷۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنگره ایران‌شناسی بین‌المللی می‌شود

محمدعلی عزت زاده دبیر اجرایی نخستین کنگره ملی ایران شناسی ایران در گفت‌وگو با خبرنگار پژوهش خبرگزاری علم و فناوری آنا به برگزاری این رویداد توسط انجمن ایران شناسی اشاره کرد و گفت: این انجمن نخستین انجمن علمی در این حوزه است که در سال ۱۳۲۴ توسط دکتر پورداود تأسیس شد. بعد از یک وقفه دوباره این انجمن از از سال ۱۳۹۶ و با همت دکتر محمود جعفری دهقی فعالیت خود را دوباره آغاز کرد.

وی ادامه داد: برگزاری کنگره‌ها و همایش‌های علمی مهم‌ترین کاری است که انجمن‌های علمی و سازمان‌های مردم نهاد برگزار می‌کنند و در این خصوص انجمن علمی ایران شناسی هم بر آن شد تا با توجه به شعبه‌هایی که در سراسر ایران دارد این رویداد را به صورت متمرکز در تهران آغاز کند.

به گفته دبیر اجرایی کنگره ملی ایران شناسی؛ ارزیابی مکاتب ایران‌شناسی، زبان‌ها و گویش‌های ایرانی، متون ادب فارسی، جغرافیا و تاریخ ایران، فرهنگ و هویت ایرانی، مطالعات اجتماعی، محیط زیست، باستان‌شناسی، هنر و معماری و ادبیات تطبیقی، محور‌های این کنگره خواهد بود که در این خصوص سخنرانان به ایراد سخن می‌پردازند.
عزت زاده در خصوص روند برگزاری کنگره افزود: در روز برگزاری که در تاریخ پنجشنبه، ۲۰ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود در مجموع ۴۱ سخنرانی تعریف شده است که ۳۳ سخنرانی آن در ۷ نشست تخصصی تعریف شده است و ۴ سخنرانی درمراسم افتتاح و ۴ سخنرانی هم در مراسم پایانی آن برنامه ریزی شده است.

وی با اشاره به اینکه تعداد ۱۱۲ چکیده به دبیرخانه ارسال شده است، گفت: از مجموع این تعداد آثار رسیده، ۸۱ چکیده توسط داوران پذیرفته شد که تعدادی از آن‌ها برای سخنرانی، تعدادی برای چاپ و تعدادی هم جهت انتشار در پوستر انتخاب شدند.

وی در خصوص برگزاری این رویداد در سال‌های آتی افزود: از آن جایی که ایران شناسی، مهمترین علمی است که ایران امروز به آن نیاز دارد و باید برای احیای هویت ملی گمشده خود نهایت تلاش را کنیم. در این مسیر آموزش و پژوهش حرف اول را می‌زند و انجمن ایران شناسی در نظر دارد تا در سال اینده این کنگره را به صورت بین المللی برگزار کند و حتی فرصتی را فراهم کنیم تا در شهر‌های مختلف آن را برگزار کنیم.

گفتنی است؛ نخستین کنگره ملی ایران شناسی ایران پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت توسط انجمن ایران شناسی در خانه اندیشمندان علوم انسانی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کنگره ایران‌شناسی بین‌المللی می‌شود
  • اعلام اسامی راه‌یافتگان پیچینگ ملی مستند کوتاه انجمن سینمای جوان
  • اعلام اسامی راه‌یافتگان پیچینگ ملی مستند کوتاه انجمن سینمای جوانان ایران
  • هفته بزرگداشت فردوسی از ۲۱ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • سومین سوگواره منطقه‌ای نی ناله برگزار می‌شود
  • خودنمایی سیاه قلمهای بانوان کردستانی در گالری سوره سنندج
  • چشم طبیعت، نمایشگاهی با الهام از زیبایی‌های طبیعت
  • آغاز بیست‌وسومین حراج شمش طلا از ساعت ۱۲ امروز
  • گریمور سینمای ایران در اردبیل تشییع شد
  • فراخوان سومین جشنواره پاسخ برتر منتشر شد