Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-02@01:01:24 GMT

تندیس سلمان فارسی در خوراسگان نصب می شود

تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۴۸۰۸۱

تندیس سلمان فارسی در خوراسگان نصب می شود

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان، قدرت ا... نوروزی در ارتباط رادیویی با برنامه «سلام اصفهان» با اشاره به اینکه پنجشنبه هفته گذشته مانند هر هفته برای بررسی وضعیت سرمایه گذاری در مناطق از آنها بازدید و این بار به منطقه 12 رفتیم، اظهار کرد: چند نقطه ای که برای ایجاد بازارهای تخصصی در این منطقه در نظر گرفته شده بود را بررسی کردیم و جلسه ای با حضور مدیران در منطقه تشکیل دادیم تا موانع تحقق برطرف شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  

وی ادامه داد: فردا روز بزرگداشت سلمان فارسی، صحابه ایرانی پیامبر و از اهالی اصفهان است. به افتخار این چهره ایرانی – اسلامی تندیس وی، توسط استاد نعمت الهی و به سفارش شهرداری اصفهان ساخته شده است و امروز طی مراسمی که در میدان اصلی خوراسگان در شهر اصفهان برگزار می شود، نصب خواهد شد.  شهردار اصفهان در مورد پیشرفت پروژه های بزرگ عمرانی شهر اصفهان تصریح کرد: مرکز همایش های بین المللی اصفهان 74 درصد پیشرفت دارد و در وضعیت بسیار خوبی است. پروژه بزرگ پل های نصف جهان به عنوان نقطه اول حلقه حفاظتی، 24 درصد پیشرفت داشته و حدود یک چهارم اقدامات آن انجام شده است.   وی افزود: ساخت تقاطع غیرهمسطح در بزرگراه شهید اردستانی با پیشرفت 46 درصدی روبرو است. ایستگاه مترو در منطقه زینبیه 67 درصد پیشرفت داشته و در ایستگاه عاشق اصفهانی هم 61 درصد کار سپری شده است. در مجموع در شرایط کنونی، شهرداری اصفهان، چندین ابرپروژه را به پیش می برد.  نوروزی با تاکید بر اینکه قوانین و مصوبات شورای شهر و مجلس باید رعایت شود، اظهار کرد: در این زمینه نام معابر شهر اصفهان طبق مصوبات شورای شهر باید حفاظت شود. در گذشته مصوبه ای نادیده انگاشته شده و برهمین اساس مقرر شد اقدامات اصلاحی در اولین فرصت انجام شود. بنابراین عده ای نباید افکار عمومی را تشویش کنند بلکه همه باید براساس اطلاعات درست و بیان دقیق با مردم سخن بگوییم تا اظهاراتی که می تواند موجب مشوش کردن افکار و اذهان مردم شود، شنیده نشود.  وی همچنین با تبریک هفته نیروی انتظامی این ایام را به همه پاسداران امنیت داخلی کشور تبریک گفت.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اصفهان جهان سرمایه گذاری شهرداری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۴۸۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصفیه‌خانه دوم آب شرب اردبیل ۱۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

نماینده مجری طرح جهاد آبرسانی استان اردبیل از پیشرفت فیزیکی ۱۷ درصدی تصفیه ‌خانه دوم آب شرب مرکز استان به عنوان طرح ویژه در مدت زمان کوتاه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، حسن کروبیان در بازدید از تصفیه خانه شماره ۲ آب شرب اردبیل، اظهار کرد: احداث تصفیه خانه دوم آب شرب اردبیل با هدف تصفیه آب چاه‌های داخل شهر اردبیل و به منظور گذر از بحران کم آبی با ظرفیت ۵۰۰ لیتر در ثانیه در حال اجرا است.

وی افزود: این تصفیه‌خانه هم اکنون ۱۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تا کنون بیش از ۳۵۰ میلیارد ریال هزینه شده و برای اتمام طرح و تاسیسات وابسته آن بیش از ۵ هزار میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز است.

کروبیان با اشاره به اینکه برای ارتقای کیفی آب شرب اردبیل، دو پروژه عظیم در حال اجرا و بهره‌برداری است بیان کرد: پروژه تکمیل آبگیر سد یامچی هم اکنون با ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی در دست اجراست و پروژه سیستم ارتقای کیفی آب که در داخل تصفیه خانه اجرا شده هم اکنون تمام شده و تحویل شرکت آب و فاضلاب استان شده است.

نماینده مجری طرح جهاد آبرسانی استان اردبیل همچنین تصریح کرد: به منظور برداشت آب از تراز بالاتر جهت ارتقای کیفی آب شرب مرکز استان چهار بارج شناور در مدار بهره‌برداری است و دو بارج دیگر با ظرفیت ۵۰۰ لیتر در ثانیه در حال خرید و نصب است.

کد خبر 749127

دیگر خبرها

  • «سلمان فارسی» یک پروژه جریان ساز است/ پخش سریال در ۱۴۰۵
  • میرباقری: تلاش می‌کنیم «سلمان فارسی» را ۱۴۰۵ به پخش برسانیم
  • تجربه آموزش‌های ترکیبی در مسیر پیشرفت و هوشمندسازی را ادامه می‌دهیم
  • همایش اعطای جوایز شصت و دومین دوره جایزه البرز برگزار می شود
  • مرکز رصد فرهنگی کشور: ۶۵ درصد از مردم در خانه دیوان حافظ دارند
  • پیشرفت ۸ درصدی عملیات اجرایی احداث باغ مشاهیر
  • تأکید بن سلمان بر مخالفت عربستان با کوچ اجباری مردم فلسطین
  • پروژه آبرسانی شهرستان بهمئی ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • تصفیه‌خانه دوم آب شرب اردبیل ۱۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • پیشرفت ۴۰ درصدی رمپ خروجی پل امام خمینی (ره)