Web Analytics Made Easy - Statcounter

بسیج دانشجویی دانشگاه اصفهان طی نامه‌ای به رئیس رسانه ملی از وی دعوت کرد با حضور در این دانشگاه، پاسخگوی مطالبات دانشجویان درباره عملکرد صداوسیما باشد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بسیج دانشجویی دانشگاه اصفهان طی نامه‌ای به عبدالعلی علی عسگری، رئیس سازمان صداوسیما، از وی خواستند تا با حضور در این دانشگاه، پاسخگوی مطالبات دانشجویان درباره شفافیت در صداوسیما باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن کامل نامه به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر علی عسگری
رئیس محترم سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران

انقلاب اسلامی ایران از ابتدا نه تنها یک انقلاب سیاسی بلکه انقلابی فرهنگی و ایدئولوژیک بود. از آنجا که تا کنون ساختار جمهوری اسلامی ایران از پایین به بالا بوده است بدیهی است که مردم نسبت به عملکرد مسئولین و تصمیم گیرندگان در حوزه‌های مختلف بسیار حساس و پیگیر باشند. حوزه فرهنگ و رسانه نیز از این قاعده مستثنی نبوده و رسانه ملی نیز به عنوان بزرگترین رسانه جمهوری اسلامی ایران موظف است نسبت به تصمیمات و عملکرد خود پاسخگو باشد. هم آنکه مقام معظم رهبری مکررا به اهمیت فرهنگ و رسانه پرداخته اند و خطرات جنگ نرم را هشدار داده اند. ایشان همچنین توصیه‌های بسیاری در مورد نقد سازنده و کارشناسی شده نسبت به همه سطوح نظام داشته اند. دانشجویان نیز به عنوان نماینده قشر نخبگان و برخاسته از دل جامعه با نصب العین قرار دادن سخنان رهبری خود را مکلف بر ادای دین این فریضه می‌دانند.  
در سال‌های اخیر و بخصوص در چند روز گذشته ابهامات و انتقاداتی نسبت به عملکرد صدا و سیما مطرح شد که با توجه به باز شدن باب نقد و بررسی صدا و سیما شرایطی پیش آمد که مسئله شفافیت، آسیب شناسی و نقد رسانه‌ی ملی جدی‌تر و دقیق‌تر پیگیری و مطالبه شود.
بسیج دانشجویی دانشگاه‌های اصفهان و علوم پزشکی اصفهان نیز به عنوان نمایندگان دانشجویان، بر مبنای بیانات رهبر فرزانه و نظرات کارشناسان این حوزه از جنابعالی دعوت به عمل می‌آورند تا با حضور در دانشگاه مطالبات به حق دانشجویان در راستای شفافیت را پاسخگو باشید.
در آخر توصیه‌ای از برادران کوچک انقلابی تان؛ جناب دکتر علی عسگری از نهاد دانشگاه و حضور در جمع دانشجویان برای پاسخگویی به مطالبات آن‌ها واهمه‌ای نداشته باشید؛ چرا که دانشجو دلسوز کشور است. پس شایسته است انقلابی بمانید و انقلابی عمل کنید.
والسلام علیکم و رحمة الله

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بسیج دانشجویی دانشگاه اصفهان علی عسگری صداوسیما فرهنگ و رسانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۴۸۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر سردار رادان به خراسان رضوی به دعوت مردم متدین مشهد

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار احمدرضا رادان به دعوت مردم متدین و انقلابی مشهد به استان خراسان رضوی می رود.

این سفر به درخواست مردم شریف انقلابی و متدین استان خراسان رضوی برای حمایت از طرح نور فراجا صورت گرفته و حامیان عفاف و حجاب میزبان فرمانده کل انتظامی خواهند بود. وعده گاه این اجتماع عظیم ساعت ۱۶ روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه در عرصه میدان شهدای مشهد می باشد.

کد خبر 6093202

دیگر خبرها

  • سفر سردار رادان به خراسان رضوی به دعوت مردم متدین مشهد
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد سلماس
  • برگزاری آیین معارفه مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • برگزاری آیین معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • علم و فناوری به عنوان مولفه‌های مهم قدرت محسوب می‌شوند+فیلم
  • ایران، سرآمد در حوزه دفاعی و امنیتی، با وجود تهدیدات متعدد
  • اجرای طرح تدریس با جهت‌گیری الهی برای هدایت دانشجویان
  • اجتماع دانشجویی در همبستگی با دانشجویان آمریکایی و اروپایی مقابل دانشگاه تهران
  • جنبش دانشجویی در آمریکا مورد حمایت دانشجویان شهرکرد قرار گرفت
  • واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری