Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، حجت‌الاسلام‌محمد عبادی زاده صبح شنبه در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای انتظامی و نظامی در بندرعباس، با بیان اینکه امروز در گام دوم انقلاب قرار گرفتیم، بیان داشت: در گام اول با صلابت، اقتدار و قوت نیروهای مسلح به‌ویژه نیروی انتظامی در ایجاد نظم و امنیت، اقتدار خود را به نمایش گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در گام دوم قدم‌های بلندی را بر اساس بیانیه گام دوم ترسیمی از سوی مقام معظم رهبری پیش رو خواهیم داشت.

وی عنوان کرد: نقش و سهم نیروهای مسلح در حرکت به سمت اهداف بیانیه گام دوم انقلاب سهمی مؤثر خواهد بود. بر اساس رهنمودهای مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم نیروهای مسلح به‌ویژه نیروی انتظامی که امسال را با شعار پلیس هوشمند شروع کردند، با اتکا به پژوهش، علم و دانش روز می‌توانند خود را به‌مراتب بالاتر ارتقا و رشد دهند.

حجت‌الاسلام‌ عبادی زاده خاطرنشان کرد: تمرکز بر اخلاق و معنویت بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب یکی از مأموریت‌های مهمی است که مجموعه ناجا موردتوجه قرار خواهند داد و متناسب با سیاست‌های ترسیم‌شده از سوی مقام معظم رهبری برنامه‌ها و دستورالعمل‌های خود را برای سال‌های پیش رو تنظیم خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: آنچه مورد تأکید و اهمیت نیروهای مسلح بر اساس اندیشه‌های تابناک مقام معظم رهبری است مسئله مدیریت جهادی، حرکت بر اساس یک حرکت جهادی در طی کردن مسیرهای آینده و پیش رو است.

نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان اضافه کرد: اصل مقاومت در برابر همه مشکلات، ناهمواری‌ها و نارسایی‌ها از دیگر اهداف بیانیه گام دوم انقلاب است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبادی زاده بیان کرد: نیروی انتظامی بیشترین تعامل و ارتباط را با بدنه اجتماعی و جامعه دارد، بنابراین تمرکز بر سبک زندگی اسلامی و نوع تعامل با مردم می‌تواند باعث جلب قلوب مردم و هم‌افزایی ظرفیت‌های موجود بین ملت و نیروی انتظامی باشد.

وی اظهار کرد: امروز پلیس مقتدر ما باید با حفظ اقتدار و صلابت خود بتواند با مهر و عطوفت این صلابت و اقتدار را تلفیق کند و در تعامل با جامعه اسلامی یک تصویر زیبا و لطیف را به نمایش بگذارد.

نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان افزود: امروز نیروی انتظامی به‌واسطه مأموریت‌هایی که در بخش‌های مختلف به‌خصوص در عرصه دریا انجام می‌دهد، نیازمند تقویت و تجهیزات بیشتر است.

حجت‌الاسلام‌عبادی زاده تصریح کرد: برای مقابله با پدیده شوم قاچاق در هرمزگان که عمده تمرکز آن بر دریا است و جلوگیری از ورود کالاهای قاچاق نیازمند به تقویت و تجهیز نیروی انتظامی هستیم، گاهی خبرهای نگران‌کننده‌ای به گوش بنده می‌رسد.

وی ادامه داد: شنیده‌ام در برخی روستاهای شهرستان میناب تعدادی از قاچاقچیان دست به تحرکاتی می‌زنند تا اقتدار نیروی انتظامی را به دلیل نداشتن تجهیزات در حوزه دریا زیر سؤال ببرند، این موضوع قابل‌قبول نیست و بنده از مسئولین می‌خواهم برای تقویت ناجا و ایجاد صلابت هرچه بیشتر در تحقق مأموریت‌های گام دوم انقلاب نیروی انتظامی را موردحمایت قرار دهند.

نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان خاطرنشان کرد: نباید اقتدار پلیس در دریا در مقابل بخشی از قاچاقچیان سودجو مورد تهدید و تعرض قرار بگیرد، امروز حفظ صلابت و اقتدار نیروی انتظامی یک اصل اساسی برای همه ما است.

حجت‌الاسلام‌ عبادی زاده عنوان کرد: باید با پشتیبانی از نیروی انتظامی، یک نیروی انتظامی هوشمند، قوی با صلابت و مقتدر داشته باشیم تا بتواند مأموریت‌های گام دوم انقلاب را با شتاب و سرعت بیشتری پیش برد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: انقلاب رشد نیروهای مسلح ولی فقیه هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۴۸۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۵۰ درصدی تلفات ناشی از تصادفات جاده‌ای در ابتدای امسال

ایسنا/مازندران جانشین فرماندهی انتظامی مازندران با اشاره به همکاری ادارات و نهادهای استان در خصوص کاهش تلفات جاده‌ای گفت: کنترل محورهای مواصلاتی در ایام تعطیل اولویت ما محسوب می‌شود که با همکاری استانداری، راهداری و دیگر دستگاه‌ها و البته با محوریت پلیس راهور، توانستیم اتفاقات خوبی را رقم بزنیم.

سردار سید موسی حسینی امروز، ۸ اردیبهشت در آیین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه اظهار کرد: کاهش ۵۰ درصدی تلفات جاده‌ای در اوایل سال جاری به نسبت مدت مشابه سال گذشته بدون همکاری همه دستگاه‌ها محقق نمی‌شد.

جانشین فرماندهی انتظامی مازندران افزود: محور سوادکوه که از محورهای پرتردد استان است کاهش تلفات را شاهد بودیم و در این ماموریت، راهداری و پلیس تعامل خوبی داشتند.

این مسئول به تکمیل نشدن پل شهر پل‌سفید اشاره کرد و گفت: این پروژه از نقص‌های مهم محور سوادکوه است، باید در اسرع وقت ساخته و بهره برداری شود تا ترافیک آزار دهنده آن، نصیب شهروندان سوادکوهی و البته همکاران ما در پلیس راهور و راهداری نشود.

 حسینی در خصوص طرح‌های دیگر پلیس اشاره کرد: برخورد با اراذل و اوباش مطالبه مهم مردم بوده که با  تعامل و همکاری نیروهای امنیتی و انتظامی، کنترل اراذل و اوباش انجام شد و این روزها کمتر در فضای مجازی قداره کشی می‌کنند.

جانشین فرماندهی نیروی انتظامی استان با اشاره به کاهش سرقت، بخصوص سرقت از منازل گفت: با کمک دستگاه‌ها،  طرح امنیت محله محور و طرح برخورد با سارقین درحال حرکت را اجرایی کردیم که شاهد کاهش ۲۴ درصدی سرقت، بویژه سرقت منازل بودیم.

وی مبارزه با قاچاقچیان را از دیگر اولویت‌های پلیس عنوان کرد و افزود: برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر بخصوص خورده فروشان در بازارها و سطح شهرها بخوبی عملیاتی شد که نتیجه آن افزایش۱۲ درصدی کشف مواد مخدر بود.

در پایان این مراسم، با قدردانی از زحمات سرهنگ اکبری فرمانده پیشین و سرهنگ عبدی ارشد نیروی انتظامی شهرستان، سرهنگ سعید مهدوی به عنوان فرمانده جدید نیروی انتظامی شهرستان سوادکوه معرفی شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اوکراین با کمبود قطعات یدکی برای تعمیر تجهیزات غربی روبرو است
  • ارتش اوکراین با کمبود شدید نیروی نظامی روبروست
  • دو ناوشکن آمریکایی را با تعدادی پهپاد هدف قرار دادیم
  • نیروی انتظامی آماده تعامل بیشتر با مدیریت شهری است
  • ناخدا صمدی: امام خمینی(س) اردیبهشت 58 فرمودند «ارتش باید بماند»/ پیش از آن پرسنل ارتش در پادگان‌ها امیدی به فردای خود نداشتند/ ابراهیم متقی: خلیج فارس یکی از حوزه‌های اصلی تهدید بوده، هست و خواهد بود
  • روسیه: ۹۱۵ نیروی ارتش اوکراین کشته شدند
  • نیروهای مسلح ایران دشمنان را به فرسودگی کشاندند
  • پاسداران خود را در راه امنیت مردم فدا می‌کنند
  • استاندار لرستان: امنیت استان حاصل مشارکت پلیس و مردم است
  • کاهش ۵۰ درصدی تلفات ناشی از تصادفات جاده‌ای در ابتدای امسال