Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-05@23:14:12 GMT

امیر دریادار سیاری وارد کرمانشاه شد

تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۴۸۴۲۸

امیر دریادار سیاری وارد کرمانشاه شد

معاون هماهنگ‌کننده ارتش به منظور بازدید از مرزهای غربی کشور و خدمات‌رسانی به زائران اربعین حسینی (ع) وارد کرمانشاه شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، امیر دریادار حبیب‌الله سیاری رییس ستاد و معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران در سفر به کرمانشاه، از وضعیت پایانه مرزی خسروی، یکان‌های مرزی و خدمات رسانی نیروهای ارتش به زائران اربعین حسینی بازدید خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امیر دریادار محمد موسوی معاون عملیات ارتش و امیر سرتیپ علی جهانشاهی معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش، امیر سرتیپ خلبان هوشنگ منفردزاده معاون آماد و پشتیبانی ارتش در این سفر امیر دریادار سیاری را همراهی می کنند.

 

مرز خسروی در ۲۰ کیلومتری شهر قصرشیرین واقع شده است./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد اربعین حسینی پیاده روی اربعین اربعین کانون های فرهنگی هنری مساجد روزنامه اصفهان هفته نیروی انتظامی موکب اربعین احزاب زائران اربعین حسینی اربعین حسینی دریادار سیاری اربعین پیاده روی اربعین سیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۴۸۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موافقت رئیس‌جمهور با پیشنهاد استاندار کرمانشاه

در نشست مشترک اعضای دولت و استانداران، رئیس‌جمهور با پیشنهاد استاندار کرمانشاه مبنی بر «حمایت ویژه برای اشتغال‌زایی در پنج استانِ با نرخ بیکاری بالاتر در قالب یک کارگروه ملی»، موافقت کرد و دستور داد که این کارگروه با مدیریت معاون اول رئیس‌جمهور به فوریت تشکیل شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، محمد طیب صحرایی استاندار کرمانشاه امروز _ یکشنبه شانزدهم اردیبهشت _ در نشست مشترک اعضای دولت و استانداران با حضور رئیس‌جمهور اظهار کرد: مشکلات استان‌هایی که دچار بیکاری مزمن هستند و تورم بالاتری نسبت به میانگین کشور دارند، با روال عادی و برنامه‌های فعلی حل نمی‌شود و این استان‌ها نیازمند توجه و حمایت‌های ویژه هستند.

وی پیشنهاد داد که برای اشتغال‌زایی و کاهش نرخ بیکاری پنج استانِ با نرخ بیکاری بالاتر، یک کارگروه چابک و اثرگذار در سطح ملی تشکیل شود و در این باره افزود: یکی از مهم‌ترین راهکارهای کاهش نرخ بیکاری در این استان‌ها، تکمیل طرح‌ها و اقدامات نیمه‌تمام است.

استاندار کرمانشاه با اشاره به کارهای نیمه‌تمام در استان که هنوز تبعات آن دامنگیر استان است، ادامه داد: دولت گذشته در یک اقدام نادرست، جشن پایان بازسازی مناطق زلزله‌زده کرمانشاه را برگزار کرد، درحالی‌که بسیاری از ساختمان و زیرساخت‌های زلزله‌زده این استان همچنان نیازمند بازسازی هستند؛ اکنون ترمیم تخریب‌های زلزله و تکمیل عملیات بازسازی در کرمانشاه، حدود ۲,۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد، همچنین جبران افتتاح زودهنگام راه‌آهن کرمانشاه، حدود ۱,۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

صحرایی یکی دیگر از طرح‌های زیربنایی و اشتغال‌زایی استان را «راه‌آهن کرمانشاه - خسروی» نام برد و اضافه کرد: حمایت‌های بانکی و اعتباری ویژه از پنج استان دچار نرخ بیکاری بالاتر، می‌تواند منجر به رونق طرح‌ها و کسب‌وکار و درنتیجه اشتغال‌زایی بیشتر در این استان‌ها شود.

موافقت رئیس‌جمهور و دستور تشکیل کارگروهی به ریاست معاون اول

در ادامه این جلسه، رئیس‌جمهور با اشاره به کاهش آمار بیکاری در بسیاری از استان‌ها و استقبال از پیشنهاد مطرح‌شده، دستور داد کارگروهی با مدیریت معاون اول رئیس‌جمهور و استانداران، به‌فوریت برای کاهش نرخ بیکاری در استان‌های مذکور تلاش کنند.

کد خبر 750935

دیگر خبرها

  • برگزاری دادگاه‌های علنی بر خط در دادگستری استان کرمانشاه
  • موافقت رئیس‌جمهور با پیشنهاد استاندار کرمانشاه
  • حملات توپخانه‌ای ارتش عربستان به سوی شهروندان یمنی | ۱۰ یمنی زخمی‌ شدند
  • زخمی‌ شدن ۱۰ یمنی در حملات ساعات گذشته ارتش عربستان
  • زخمی‌شدن ۱۰ یمنی در حملات ساعات گذشته ارتش عربستان
  • دیدار با خانواده شهیدی که به دست اسرائیل به شهادت رسید/ عکس
  • امیر خاموشی از مرکز آموزش هوانیروز شهید وطن‌پور بازدید کرد
  • بازدید فرمانده هوانیروز ارتش از مرکز آموزش هوانیروز شهید وطن پور اصفهان
  • دیدار سردار شیرازی و امیر سرتیپ واحدی با خانواده سردار شهید زاهدی
  • افزایش ۲۵۳ درصدی تناژ ترانزیت ورودی به پایانه مرزی پرویزخان