Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان ، به مناسبت هفته نیروی انتظامی، مراسم صبحگاه مشترک نیرو‌های نظامی و انتظامی در بندرعباس برگزار شد.

فرمانده انتظامی هرمزگان در این مراسم گفت: بر اساس آخرین نظر سنجی در کشور میزان اعتماد به پلیس ۳۷ درصد افزایش یافته است.

سردار عزیرالله ملکی افزود: در زمینه کاهش وقوع جرم نیز استان هرمزگان جزء ۵ استان نخست کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به عملکرد بخش‌های مختلف پلیس گفت: با فعال شدن پلیس اقتصادی در سه گمرک استان و مقابله با قاچاق کالا بیش از ۳۰ پرونده بزرگ اقتصادی از ابتدای امسال در این زمینه کشف شده است.

سردار عزیرالله ملکی افزود: بیش از ۵۰۰ میلیارد تومان نیز ارزش کالای قاچاق کشف شده در ۶ ماه نخست امسال در هرمزگان است.

وی از کشف ۳۶ تن مواد مخدر، بازداشت بیش از ۲ هزار نفر سوداگر مرگ و اجرای ۱۲۰ طرح پاکسازی در محلات هرمزگان از ابتدای امسال خبر داد.

نماینده، ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس نیز گفت: در گام دوم انقلاب اسلامی باید توجه و تاکید نیرو‌های انتظامی بر اخلاق و معنویت بیشتر شود.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده افزود: نیروی انتظامی ضمن اقتدار و صلابت در تعامل با مردم باید با مهربانی برخورد کند.

وی گفت: این نیرو برای مقابله با قاچاق کالا باید به تجهیزات پیشرفته مجهز شود.

انتهای / ب

افزایش اعتماد به نیروی انتظامی

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۴۸۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در توقیف پلیس خراسان جنوبی

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسن شجاعی نسب ظهر چهارشنبه به خبرنگاران اظهار کرد: مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان خراسان جنوبی در راستای طرح مبارزه با قاچاق کلان سوخت، با انجام عملیات منظم و هماهنگ در محورهای مواصلاتی استان به ۵ دستگاه تریلی تانکر دار مشکوک شده شده که جهت بررسی بیشتر انها را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی بیان کرد: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از تریلی‌ها، مقدار ۶۰ هزار لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی به ارزش ۲۴ میلیارد ریال کشف کردند.

شجاعی نسب افزود: مأموران در این رابطه ۵ دستگاه تریلی توقیف و ۵ نفر متهم دستگیر کردند که متهمان دستگیر شده به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

وی خاطرنشان کرد: مبارزه با قاچاق کلان سوخت به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد و در این زمینه با قاطعیت برخورد خواهیم کرد.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی یادآور شد: به منظور مشارکت در این امر هر گونه اخبار و اطلاعاتی از فعالیت قاچاقچیان دارند، از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا در اسرع وقت با متخلفان برخورد قانونی صورت گیرد.

کد خبر 6094087

دیگر خبرها

  • دستگیری باند قاچاقچیان احشام در دهلران
  • کشف پارچه قاچاق در خرمشهر
  • کشف بیش از ۲۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در هندیجان
  • کشف محموله قاچاق ۱۱ میلیاردی توسط پلیس اصفهان
  • کشف ۱۱ میلیاردی محموله قاچاق توسط پلیس اصفهان
  • شمش‌های مسی قاچاق در ساری توقیف شد
  • توقیف شمش‌های مسی قاچاق در ساری
  • کامیون تانکر حامل ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در توقیف پلیس
  • محموله ۱۵ میلیاردی لوازم یدکی و لوازم آرایشی قاچاق در توقیف پلیس
  • ۶۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در توقیف پلیس خراسان جنوبی