Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتسال سوهان محمد سیمای قم به کار خود در دور رفت لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور پایان داد و در نهایت در جدول ۱۴ تیمی این مسابقات در جایگاه پنجم قرار گرفت تا امیدوار به دور برگشت بماند.

سوهان محمد سیمای قم در آخرین رقابت خود در دور رفت در یک بازی معوقه از هفته نهم در تبریز به دیدار تیم قدرتمند مس سونگون، نماینده ایران در فوتسال باشگاه‌های آسیا و جهان رفت و برابر این تیم به تساوی ارزشمند ۲ بر ۲ رسید تا با این امتیاز شیرین، یک پله در جدول صعود کند و در انتهای نیم فصل، تیم پنجم جدول شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سوهان محمد سیما در تبریز در حالی برابر مس سونگون به تساوی ۲ بر ۲ رسید که در نیمه دوم با ۲ گل از حریف خود عقب بود اما توسط روح الله ایثاری و محمد بیضایی نژاد به گل رسید و شکست ۲ بر صفر را با تساوی ۲ بر ۲ عوض کرد.

بدین ترتیب تیم سوهان محمد سیما پس از ۱۳ بازی در دور رفت موفق به کسب ۶ برد و ۴ تساوی شد و ۳ بازی را نیز واگذار کرد و با ۲۲ امتیاز و با ۳۳ گل زده و ۲۳ گل خورده به پایان نیم فصل رسید تا امیدهای خود را برای موفقیت در نیم فصل دوم جستجو کند. این تیم در نیم فصل برابر تیم‌های مقاومت البرز، اهورای بهبهان و شهروند ساری شکست خورد و جالب این که در برابر تیم‌های مدعی و بالای جدولی هرگز بازنده نشد و به نظر می‌رسد نماینده قم در بازی‌های برگشت برابر این تیم‌ها که همگی در قم برگزار می‌شود انتقام شکست‌های ناباورانه دیدارهای رفت را بگیرد.

تیم سوهان محمد سیمای قم در نیم فصل تنها در یک مسابقه موفق به گلزنی نشد که آن مسابقه مربوط به هفته اول برابر مقاومت البرز در کرج بود که البته در آن زمان، نماینده قم از نظر فنی و آمادگی شرایط ایده آلی نداشت ضمن این که بیشترین گل زده این تیم در جریان برتری‌های خانگی برابر ارژن شیراز و هایپر شاهین شهر با ۵ گل زده رقم خورد.

ارزشمندترین پیروزی نیم فصل نخست تیم سوهان محمد سیما مربوط به پیروزی ۲ بر یک در زمین تیم مدعی سن ایچ ساوه بود. نماینده قم از هفته ششم تا مسابقه یازدهم خود در لیگ بازنده نشد و همچنین هرگز در خانه شکست نخورد.

تیم تحت هدایت محسن حسن زاده این ظرفیت را دارد که بتواند در نیم فصل دوم نتایج بهتری کسب کند و در جمع تیم‌های سکونشین لیگ برتر فوتسال قرار بگیرد. کد خبر 4736872

منبع: مهر

کلیدواژه: فوتسال قم اخبار ورزشی قم اربعین 98 اربعین حسینی بوشهر قزوین هفته دفاع مقدس گردشگری شیراز گرگان خطبه های نماز جمعه اجلاس جاده ابریشم مرز مهران ایلام آتش نشانی شهرکرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۴۸۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جا پای قربانی در روسیه سفت شد(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب دیدارهای هفته بیست و ششم لیگ برتر روسیه، تیم فوتبال روستوف در غیاب محمد محبی در فهرست نفراتش به دلیل آسیب دیدگی، از ساعت 20:15 امشب (به وقت ایران) در ورزشگاه روستوف آرنا به مصاف تیم اورنبورگ خواهد رفت که محمد قربانی را در لیست دارد.

محمد قربانی که در دیدار هفته گذشته لیگ برتر روسیه مقابل دینامو مسکو 80 دقیقه در زمین بود، امشب هم یکی از 11 نفر اصلی تیمش در مسابقه خارج از خانه برابر روستوف است و برای اولین بار در این فصل در دو بازی پیاپی لیگ در ترکیب دیده می‌شود.

هافبک ایرانی اورنبورگ در 6 مسابقه این فصل لیگ برتر روسیه فقط یکبار در ترکیب قرار گرفته بود که امشب هم برابر دینامو مسکو این شرایط برای او به وود آمده است.

تیم فوتبال اورنبورگ 26 امتیازی است و در رده چهاردهم جدول لیگ برتر روسیه قرار گرفته که سعی در کسب پیروزی برابر روستوفِ رده هشتمی و فرار از منطقه سقوط دارد.

دیگر خبرها

  • تیز کردن اره: 3 شگرد برای داشتن تیزترین اره!
  • رتبه نخست سطح زیر کشت طلای معطر به سربیشه رسید
  • فرجام نماینده‌ای که «نخست‌وزیر» شد
  • اوزونیدیس: رتبه پنجم و هفتم تفاوت ندارد، مهم ساختن تیم است
  • کسب رتبه نخست منطقه ۹ اصفهان در افزایش تناژ جمع‌آوری مواد بازیافتی
  • صادرات بیش از ۲ میلیون دلار صنایع دستی فارس به خارج از کشور
  • جا پای قربانی در روسیه سفت شد(عکس)
  • رتبه نخست کاشان در نصب نیروگاه خورشیدی کوچک‌مقیاس
  • فراخوان مقالات دوفصلنامه فقه و فقاهت منتشر شد
  • منطقه ویژه اقتصادی «سهلان» رتبه نخست کشور را کسب کرد