Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، «رضا اردکانیان»، وزیر نیرو، در سفر به استان کهگیلویه و بویراحمد و در جمع خبرنگاران گفت: تعداد ۷۰ پروژه آب، برق و آب و فاضلاب با اعتباری بالغ بر ۸۳۲۴ میلیارد تومان در استان کهگیلویه و بویراحمد در دست اجراست که امیدواریم مطابق برنامه تا پایان دولت تدبیر و امید، بخش قابل توجهی از این پروژه‌ها تأمین اعتبار و به بهره‌برداری برسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز ۴۷ پروژه در بخش‌های مختلف تامین برق، تصفیه‌خانه فاضلاب، تصفیه‌خانه آب و آبرسانی روستایی افتتاح می‌شود.

امروز پروژه آبرسانی به ۴۰ روستا با جمعیت بیش از ۱۵ هزار نفر در استان افتتاح و عملیات اجرایی یک پروژه بزرگ تامین برق شامل 12 بخش مختلف با اعتباری بالغ بر ۱۲۶ میلیارد تومان آغاز شد و امیدواریم بخشی از این پروژه‌ها تا تابستان سال آینده و تعدادی نیز تا پایان سال آینده به بهره‌برداری برسند.

در این استان همچنین طرح‌های بزرگ و عمده‌ای به‌ویژه در تامین آب با اعتباری بیش از 3400 میلیارد تومان در دست اجراست که امروز مطابق برنامه از همه آنها بازدید خواهد شد و امیدواریم با بهره‌برداری از این طرح‌ها آب مطمئن برای مصارف شرب و بهداشتی، کشاورزی و بخش صنعت استان تامین شود.

تا پایان سال در قالب کمپین "الف، ب، ایران" هر هفته یک طرح بزرگ در زمینه‌های تامین برق و آب، آبرسانی شهری و احداث تصفیه‌خانه‌های بزرگ افتتاح خواهد شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برق دولت صنعت کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۴۸۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح شنا برای ۴ هزار دانش‌آموز ابتدایی کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، فرشید کرمی در جلسه هماهنگی ویژه مهارت آموزی رشته های ورزشی با محوریت طرح شنا در سطح استان گفت: این طرح در راستای شادابی و نشاط برای چهار هزارو ۳۱۳ دانش آموزان پایه ششم ابتدایی از هشتم اردیبهشت ماه در سطح استان اجرا می‌شود.

معاون تربیت بدنی آموزش و پرورش با بیان اینکه آیین افتتاح این طرح از هشتم اردیبهشت ماه برای ۲۳ مدرسه ابتدایی دخترانه و پسرانه در شهرستان بویراحمد رسما آغاز می شود گفت: طبق برنامه زمانبندی شده این طرح با همکاری مدیران و معلمان تربیت بدنی در ۱۰ جلسه برای هر دانش آموز پیش بینی شده و در پایان طرح گواهی مهارت شنا داده خواهد شد.

همچنین مهدی یزدان منش رئیس اداره تربیت بدنی و فعالیت‌های ورزشی نیز گفت : در طرح مهارت آموزی رشته های ورزشی دوره دوم ابتدایی دانش آموزان پایه های چهارم، پنجم و ششم به ترتیب رشته های ورزشی طناب زنی، تنیس و روی میز، شنا و دوومیدانی آموزش می‌بینند.

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از بازار گل و گیاه ارغوان تا پایان ۱۴۰۳
  • روند کاهشی دمای هوای کهگیلویه و بویراحمد در شبانه روز آینده
  • بهره برداری از سردرب دانشگاه یاسوج
  • فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال به بهره برداری می رسد؛ تکمیل فاز دوم فتح-باغستان تا پاییز
  • بهره‌برداری از بخش نخست رینگ چهارم ترافیکی اصفهان تا پایان سال
  • فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد
  • فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد/ تکمیل فاز دوم فتح-باغستان تا پاییز
  • بهره‌برداری از یک جایگاه عرضه سوخت در کهگیلویه و بویراحمد
  • دولت توانسته بخش قابل توجهی از اهداف خود برای رفع ناترازی‌ها و مشکلات اقتصادی را محقق کند
  • اجرای طرح شنا برای ۴ هزار دانش‌آموز ابتدایی کهگیلویه و بویراحمد