Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار عبدالرضا ناظری در حاشیه بازدید از دفتر نظارت همگانی سامانه ۱۹۷ در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: ماهانه دو بار در ماه چهره به چهره و رو در رو مشکلات امنیتی و انتظامی مردم را پیگیری می‌کنیم و یکی از اقداماتی که پلیس را هوشمند کرده همین سامانه  ۱۹۷ است.

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به این که این سامانه به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی مردم است،  گفت: سامانه ۱۹۷ فوریت‌های پلیسی است؛  اگر کسی پیشنهاد، انتقاد و شکایتی داشته باشد در اسرع وقت به آن رسیدگی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ناظری یادآور شد: پلیس یکی از سازمان‌های پیش رو در راه‌اندازی سامانه نظارت و بازرسی است.  در مجموع یک سال گذشته بیش از ۶۰ هزار تماس مردمی با سامانه بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۲ درصد افزایش داشته است.

فرمانده انتظامی استان کرمان با بیان اینکه می توان از این آمار احساس رضایتمندی کرد و ادامه داد: این آمار نشاندهنده اعتماد بیشتر مردم است.

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به افزایش تماس‌های مردمی گفت: تماس‌های مردمی در حوزه تقدیر، رضایتمندی، در خواست ها و پیشنهادات افزایش یافته و در این بازه زمانی با  کاهش شکایات روبرو بودیم اما انتقادات افزایش داشته است.  

سردار ناظری گفت: امروز مطالعات همگانی در مجموعه بازرسی به عنوان یکی از اقدامات درخشان ناجا در خدمتگزاری است.

وی افزود: در هفته ناجا نشست ها بیشتر شده است که ۸ جلسه با مردم دیدار خواهیم داشت و سعی بر این است که گره از کار مردم باز کنیم و مشکلاتی که دارند و می‌توان انجام داد انجام دهیم، مگر خواسته غیرقانونی که مجاز به انجام آن نباشیم.

ناظری گفت: روزانه ۵۰ نفر مراجعه کننده داریم که در مجموع یک هفته به ۴۰۰ مورد پرونده رسیدگی خواهد شد.

لازم به ذکر است که بیشترین رضایتمندی مردم ثبت شده در سامانه به ترتیب مربوط به شهرستان کرمان و سپس سیرجان بوده است.

کد خبر 4737214

منبع: مهر

کلیدواژه: هفته ناجا فرماندهی انتظامی کرمان اربعین 98 اربعین حسینی بوشهر قزوین هفته دفاع مقدس گردشگری شیراز گرگان خطبه های نماز جمعه مرز مهران اجلاس جاده ابریشم ایلام آتش نشانی شهرکرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۴۸۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخگویی مدیران شهری شیراز از طریق سامانه ۱۳۷

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز فارس، مدیران شهرداری شیراز هر هفته در قالب “پاسخگویی تلفنی مدیریت شهری به شهروندان” از طریق سامانه ارتباطات مردمی ۱۳۷ در طرح روی خط شهر پاسخگوی مستقیم شهروندان هستند.
علی مصلی‌نژاد، عبدالصالح رستم‌زاده و شهرام سبزیان‌فرد شهرداران مناطق ۸، ۹ و ۱۰ شیراز به ترتیب در روز‌های شنبه، یکشنبه و دوشنبه ۸، ۹ و ۱۰ اردیبهشت‌پاسخگوی مسائل شهری از طریق سامانه ارتباطات مردمی ۱۳۷ خواهند بود.
در ادامه پاسخگویی تلفنی مدیریت شهری شیراز به مسائل مردمی؛ علی فراشاییان و مسعود قادری شهرداران مناطق ۱۱ و ۶ در روز‌های ۱۱ و ۱۲ اردیبهشت پاسخگوی شهروندان خواهد بود.

دیگر خبرها

  • پویش «مشهد مهربان»، عامل یکپارچه‌سازی اجتماعی مشهد مقدس
  • دهه هشتادی‌ها نسل پیشران تمدن‌ساز هستند
  • بنیه اقتصادی با تولید اصلاح می‌شود
  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • بيش از 89 هزار تماس با مرکز فوريت هاي پليسي گلستان
  • رویکرد دولت سیزدهم خدمت شبانه‌روزی و جهادی به مردم است
  • پاسخگویی به بیش از ۲۲ هزار گزارش مردمی در سال ۱۴۰۲
  • ثبت بیش از ۴۳۴ هزار تماس با سامانه ۱۴۱ استان البرز
  • پاسخگویی مدیران شهری شیراز از طریق سامانه ۱۳۷
  • خطر افزایش ابتلا به تب خونریزی دهنده کریمه کنگو در فصل گرم سال