Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-05@19:49:54 GMT

پیشنهاد سنگین تراکتور به ستاره سابق پی اس جی!

تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۴۸۷۰۶

سایت توتو مرکاتو از ایتالیا مدعی شده که باشگاه تراکتور ایران به دنبال جذب ستاره فرانسوی پیشین تیم پاری سن ژرمن است.

به گزارش "ورزش سه"، سایت توتو مرکاتو از ایتالیا در خبری عجیب عنوان کرده که باشگاه تراکتور ایران با مبلغ هنگفت سالانه 1.8 میلیون یورو به دنبال جذب حاتم بن عرفا است. بن عرفا، ستاره فرانسوی و 32 ساله‌ای است که سال‌های درخشانی را در تیم‌های لیون، مارسی، نیوکاسل و پاری سن ژرمن سپری کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او آخرین بار در تیم رن  فرانسه بازی کرده و پس از آن در تیمی مشغول نبوده است.

 

بن عرفا علاوه بر بازی در تمام رده‌های سنی فرانسه، 15 بازی هم برای تیم ملی بزرگسالان این کشور انجام داده است.

 

بنا بر گفته سایت توتو مرکاتو، بن عرفا در تابستان خیلی نزدیک به عقد قرارداد با سمپدوریا بود اما این اتفاق نهایی نشد. حالا او پیشنهادی 1.8 میلیون یورویی از تراکتور دارد.

 

البته نکته اینجاست که لیست خارجی باشگاه تراکتور پر است. تی‌تی‌ها سوگیتا، میمبلا، مازولا و فورچونه را به عنوان بازیکن خارجی در اختیار دارند و به همین دلیل نمی‌توانند بازیکن خارجی دیگری را به خدمت بگیرند.

 

تراکتور

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تراکتور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۴۸۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۳ سال زندان برای قاتل برادر ستاره سابق پی‌اس‌جی

کریستوفر اوریه در تاریخ ۱۳ جولای ۲۰۲۰ مقابل کلوبی شبانه توسط کووی کدویور کشته شد و قاتل یک روز بعد پس از این اتفاق با پای خودش به مقر پلیس رفت و خودش را به عنوان قاتل معرفی کرد و بازداشت شد.

این جوان که در زمان وقوع حادثه ۲۶ سال داشت و برادر اوریه بود که ستاره سابق پاری سن ژرمن و تاتنهام است و در حال حاضر در باشگاه گالاتاسرای توپ می‌زند به ضرب گلوله کشته شد، اما گفته شده است که اسلحه‌ای که با آن به قتل رسید هرگز پیدا نشد.

گفته شده است که قاتل به این موضوع اعتراف کرده است که این اقدام را پس از بحث بر سر مسائل عاشقانه انجام داده است. در واقع هر دوی آنها عاشق یک دختر شده بودند و این موضوع باعث شده است که دست به قتل برادر اوریه بزند.

در نهایت پس از چهار سال و برگزاری جلسات متعدد، دادگاه اعلام کرد که قاتل باید ۲۳ سال در زندان باشد. اوریه به دلیل حضور در ترکیه نتوانست مادر و پدرخوانده‌اش را در این جلسه همراهی کند، اما نامه‌ای نوشت که قرائت شد: «من نمی‌خواهم حواس جمع را از موضوع اصلی و ضروری پرت کنم. زندگی کریستوفر توسط یک قاتل به پایان رسید. من مردی هستم که خانواده‌اش تا همیشه از هم پاشیده شده است.»

منبع: ورزش سه

tags # فوتبال سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • جریمه سنگین ویسی در آستانه بازی با تراکتور؛ مدیرعامل باشگاه: حقمان را پس می‌گیریم
  • مصدومیت بهترین بازیکن خارجی لیگ بسکتبال
  • پیشنهاد اینترمیامی به ستاره پرتغالی/ رونالدو و مسی در یک تیم
  • بلیط فروشی بازی تراکتور و فولاد آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط fooladfc.ir
  • استعلام از سازمان لیگ: گلر خارجی محروم نیست
  • آنچلوتی به رکورد تاریخی مربی سابق تراکتور رسید
  • استعلام حضور اتباع و مهاجران خارجی از طریق سایت «سهما»
  • ۲۳ سال زندان برای قاتل برادر ستاره سابق پی‌اس‌جی
  • ستاره تیم ملی: نه قرمز و نه آبی، من طرفدار تراکتور هستم!
  • پیشنهاد استاندار خوز‌ستان برای صدور گذرنامه اتباع ‌در اربعین