Web Analytics Made Easy - Statcounter

با ابلاغ دکتر سعید نمکی؛ وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی، سرپرستان دانشگاه‌های علوم پزشکی لرستان، البرز و گیلان به عنوان روسای این سه دانشگاه منصوب شدند.

 دکتر سعید نمکی؛ وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بر اساس مصوبه جلسه مورخ 1398/06/24 شورای‌عالی انقلاب فرهنگی در احکامی جداگانه ابلاغ روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی لرستان، البرز و گیلان را صادر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بر این اساس دکتر محمدرضا نیک بخت به عنوان رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان، دکتر حسین کریم به عنوان رییس دانشگاه علوم پزشکی البرز، دکتر ارسلان سالاری به عنوان رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان منصوب شدند.

در متن حکم دکتر محمدرضا نیک بخت سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی لرستان آمده است: پیرو ابلاغ شماره 375/100 مورخ  1398/03/22 و با توجه به مصوبه جلسه مورخ 1398/06/24 شورای عالی انقلاب فرهنگی، به موجب این ابلاغ به عنوان رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی لرستان منصوب می شوید تا به یاری خداوند متعال و رعایت جوانب قانونی نسبت به انجام امور محوله اقدام نمائید.

امید است با اتکال به خداوند متعال در انجام شایسته وظایف با رعایت قانون مداری، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید موفق و سرافراز باشید.

همچنین در حکم وزیر بهداشت خطاب به دکتر حسین کریم سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی البرز آمده است: پیرو ابلاغ شماره 1691/100 مورخ 1397/12/14 و با توجه به مصوبه جلسه مورخ 1398/06/24 شورای عالی انقلاب فرهنگی، به موجب این ابلاغ به عنوان رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی البرز منصوب می شوید تا به یاری خداوند متعال و رعایت جوانب قانونی نسبت به انجام امور محوله اقدام نمائید.

امید است با اتکال به خداوند متعال در انجام شایسته وظایف با رعایت قانون مداری، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید موفق و سرافراز باشید.

 در متن حکم دکتر ارسلان سالاری سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گیلان آمده است:  پیرو ابلاغ شماره 480/100 مورخ 1398/04/16 و با توجه به مصوبه جلسه مورخ 1398/06/24 شورای عالی انقلاب فرهنگی، به موجب این ابلاغ به عنوان رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی گیلان منصوب می شوید تا به یاری خداوند متعال و رعایت جوانب قانونی نسبت به انجام امور محوله اقدام نمائید.

امید است با اتکال به خداوند متعال در انجام شایسته وظایف با رعایت قانون مداری، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید موفق و سرافراز باشید./ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۴۸۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پذیرش بیش از ۳ هزار دانشجو در دانشگاه های لرستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛استاندار لرستان گفت: ۶۳ درصد از داوطلبان کنکور استان امسال در گروه‌های آزمایشی ریاضی، علوم تجربی، علوم انسانی، هنر و زبان خارجی دختران  بودند..

 ابوطالب شفقت  افزود: ۳۵ هزار و ۵۶۱ نفر در این استان برای کنکور سراسری امسال باهم   رقابت  کردند..

استاندار لرستان با اشاره به اینکه در دانشگاه‌های دولتی استان حدود ۳ هزار نفر پذیرفته می‌شوند افزود: امیدواریم نخبگان و دانشجویان با استعداد لرستانی پس از کسب تحصیلات عالیه جذب شوند.

دیگر خبرها

  • پذیرش بیش از ۳ هزار دانشجو در دانشگاه های لرستان
  • افتتاح خوابگاه برای زوج‌های علوم پزشکی
  • برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی در شهرستان دلفان
  • پذیرش دانشجوی خارجی در ارشد هوشبری در دانشگاه جندی شاپور اهواز
  • برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی شهدای عملیات حاج عمران در شهرستان دلفان
  • دستور استاندار لرستان بر خودداری از خرید گل و نصب بنر تبریک انتصاب
  • نجات جان ۱۰ بیمار در کمتر از یک هفته با تلاش تیم پیوند اعضا دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • مقوله حجاب اولویت دانشگاه است
  • نشست هم اندیشی روسای دانشگاه‌ها و تشکل‌های دانشگاهی گیلان
  • انجام ۶ عمل پیوند اعضا در خوزستان