Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس ستاد اجرایی یازدهمین نمایشگاه کتاب خراسان شمالی، گفت: امکان خرید کتاب با بن‌کارت نمایشگاه در ۹ کتابفروشی شهر بجنورد فراهم شده است.

رضا رضایی، رییس ستاد اجرایی یازدهمین نمایشگاه کتاب خراسان شمالی به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: دارندگان بن کارت های کتاب می تواند با کارت های تخفیف الکترونیک بانک شهر علاوه بر غرفه های نمایشگاه تا سه هفته بعد از اتمام نمایشگاه از کتاب فروشی های سطح شهر بجنورد کتاب های مورد نیاز خود را تهیه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی، اظهارداشت: بازدیدکنندگان یازدهمین نمایشگاه کتاب خراسان شمالی می تواند با مراجعه به کتابفروشی های حاتمی، فروغ، گوتنبرگ، حافظ،برگ، پیام دانش، خانه کتاب، اندیشه سبز و پارسیان در شهرستان بجنورد نسبت به استفاده از کارت تخفیف الکترونیک اقدام کنند.

 

در این نمایشگاه 251 ناشر، تازه ترین کتاب های خود را در قالب 55 هزار عنوان کتاب و در 176 غرفه عرضه می کنند و بن های الکترونیکی ارائه شده در نمایشگاه دارای 20 درصد تخفیف است و ناشران هم موظف به اعمال تخفیف 10درصدی هستند.

 

یازدهمین نمایشگاه کتاب خراسان شمالی از ۱۰ تا ۱۵ مهرماه صبح ها ۹ تا ۱۲ و عصرها ۱۶ تا ۲۱ در محل مصلی امام خمینی (ره) بجنورد برای بازدید علاقه مندان دایر است.

 

 

پایان پیام/71

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد اربعین حسینی پیاده روی اربعین اربعین کانون های فرهنگی هنری مساجد روزنامه اصفهان کانون های مساجد مجلس زائران اربعین حسینی بن کارت های الکترونیک رضا رضایی نمایشگاه کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۴۸۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«حسنا و ملکه‌های رنگی» به کتابفروشی‌ها آمدند

به گزارش خبرگزاری مهر، کتاب «حسنا و ملکه‌های رنگی» نوشته نسیبه استکی به‌تازگی توسط انتشارات کتاب جمکران منتشر و روانه بازار نشر شده است. این کتاب تخیلی و دنیای نوجوانان را به تصویر می‌کشد.

در معرفی این کتاب آمده است:

کتاب «حسنا و ملکه‌های رنگی» دنیایی را که نوجوان ما فکر می‌کند، ایده آل است نشانش می‌دهد و ذره ذره طعم بودن در این دنیا را به او می‌چشاند. دنیایی که در آن همه چیز حتی پله‌ها، صندلی و دیوارها برق می‌زنند. هزاران کمد لباس نو وجود دارد و فقط اگر سری به یکی از کمد جواهرات ملکه بزنیم دهانمان باز می‌ماند. اما واقعاً درون این دنیای پرزرق و برق همه چیز همین قدر بی عیب و نقص است؟! حسنا که شخصیت اصلی داستان ماست، آیا می‌تواند بی ترس از حیله‌های ملکه و فکر دلتنگی خانواده‌اش اینجا بماند؟! اصلاً شاید حسنا هم ملکه شود و در این دنیای قشنگ، قصری برای خودش بسازد، شاید هم اسیر این چیزها نشود و یاد حرف‌های پدرش بیفتد که همیشه می‌گفته «با این چیزها دست و پای ذهنت رو می‌بندی، ذهنی که بسته شد، دیگه نمی‌تونه آزادانه رشد کنه».

در بخشی از این کتاب می‌خوانیم:

حسنا همین که می‌خواست به خانه برگردد، چیزی طلایی روی سنگ جلویش برق زد. حسنا عاشق جواهرات بود، از هر نوعش؛ بدل یا واقعی، انگشتر یا النگو مهم نبود.

یک قدم به جلو برداشت. پایش لیز خورد و نزدیک بود بیفتد توی دریا. باید زود برمی‌گشت. همین حالا هم بیش از اندازه دیر کرده بود، ولی نمی‌توانست بی خیال آن جسم براق شود. دوباره نفس گرفت و سر جایش ایستاد. بعد آهسته به جلو خم شد. همین که نوک دستش با آن شیء براق تماس پیدا کرد، سنگ زیر پایش شروع به لرزیدن کرد. لرزید و لرزید و یک‌دفعه پایین رفت.

این کتاب با ۱۷۲ صفحه و قیمت ۱۰۵ هزارتومان عرضه شده است.

کد خبر 6090128 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • «حسنا و ملکه‌های رنگی» به کتابفروشی‌ها آمدند
  • شرایط برای عرضه ظرفیت‌های خراسان جنوبی در اکسپو فراهم است
  • بجنورد میزبان جشنواره ملی نوا‌های رضوی
  • بودن یا نبودن کتابفروشان؛ مسئله ناشران چیست؟
  • تعطیلی یک کتابفروشی و آغاز غرفه‌سازی ناشران در نمایشگاه کتاب
  • آیت‌الله مهمان‌نواز یک روحانی ولایت‌مدار و بصیر بود
  • گشایش نمایشگاه هفته مشاغل در بجنورد
  • ۸ اردیبهشت، آخرین مهلت ثبت‌نام حضور در بخش مجازی نمایشگاه کتاب تهران
  • شهرداری تهران به دنبال ارائه کیفی خدمات در نمایشگاه کتاب است
  • آغاز ثبت‌نام سازمان‌ها و نهادها برای یارانه خرید کتاب