Web Analytics Made Easy - Statcounter

بخش شعائر و مواکب و هیئت های حسینی در عراق و جهان اسلام متعلق به آستان مقدس حسینی و عباسی(علیهماالسلام) ، همایشی را با حضور نمایندگان خدماتی و امنیتی این دو آستان به منظور آمادگی برای مراسم اربعین برگزار کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از الکفیل، بخش شعائر و مواکب و هیئت های حسینی در عراق و جهان اسلام متعلق به آستان مقدس حسینی و عباسی(علیهماالسلام) اواخر هفته گذشته همایش گسترده ای را با حضور نمایندگان خود در سراسر استان های عراق به منظور سازماندهی ورود موکب ها به استان کربلای معلی و بررسی جنبه های خدماتی و پرشکی در مراسم اربعین برگزار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این همایش که در سالن همایش های امام حسن(علیه السلام) در آستان مقدس حضرت عباس(علیه السلام) برگزار شد، تکمیل کننده همایش های دیگر برپاشده در آستان مقدس امام حسین و حضرت عباس(علیهماالسلام) است. همه این همایش برای خدمت به زائران امام حسین(علیه السلام) و خدمت به شعائر حسینی است.

 

حاج «ریاض نعمة السلمان» رئیس بخش شعائر و مواکب و هیئت های حسینی در عراق و جهان اسلام در این همایش گفت: نقش عظیم شعائر حسینی در استمرار مکتب اهل بیت(علیهم السلام) و اندیشه و آموزه هایشان بر کسی پوشیده نیست. همچنین این شعائر با نشر مکارم و فضایل اخلاقی که حقیقت نهضت سید الشهداء(علیه السلام) را متبلور می کند، در خدمت به بشریت نقش دارد.

السلمان افزود: شعائر حسینی از مهمترین شاخه های ارتباط معنوی با اهل بیت نبوت( علیهم السلام) است. این شعائر بیانگر وابستگی واقعی به مکتب روشن اسلام و متبلور شدن حقیقت درگیری ابدی بین حق و باطل است.

گفتنی است که این همایش هرساله ویژه مراسم اربعین برگزار می شود.

پایان پیام/44

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی پیاده روی اربعین مسجد اربعین کانون های فرهنگی هنری مساجد روزنامه کانون های مساجد موکب اربعین خطبه های نماز جمعه نماز جمعه آستان مقدس حضرت عباس اربعین همایش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۴۹۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | لحظات دیدنی از مراسم تدفین دو شهید گمنام در آستان مقدس مسجد جمکران

تعداد بازدید : 9 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • لزوم تدبیر عراق برای کاهش حوادث رانندگی در ایام اربعین‌حسینی
  • تمهیدات لازم برای اربعین از سوی کشور عراق اندیشیده می شود
  • برگزاری باشکوه کنگره اربعین سال ۱۴۰۳ اولویت ایران و عراق است
  • انتشارات بین‌الملل با ۶۰ عنوان کتاب جدید در نمایشگاه کتاب
  • آستان مقدس حضرت معصومه(س)، آماده‌ی دهه‌ کرامت است
  • آستان مقدس حضرت معصومه(س)، آماده‌ی دهه‌ی کرامت است
  • برگزاری جشن‌های دهه کرامت در ۲۱۰ نقطه از جهان
  • درب طلای حرم امام رضا(ع) آماده شد
  • واکنش قاضی‌عسکر به اتفاقات دانشگاه‌های آمریکا
  • ببینید | لحظات دیدنی از مراسم تدفین دو شهید گمنام در آستان مقدس مسجد جمکران