Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-27@18:17:19 GMT

افزایش سقف برداشت از خودپردازها در سه استان مرزی

تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۴۹۱۰۷

به گزار ایلنا و به نقل از روابط عمومی بانک مرکزی، با توجه به لزوم خدمات رسانی مناسب شبکه بانکی کشور به زوار اربعین حسینی، روابط عمومی بانک مرکزی موارد ذیل را به اطلاع هموطنان عزیز می رساند:

1. بمنظور رفاه حال زوار محترم، سقف برداشت از خودپردازها از تاریخ ۱۵ تا اواخر مهر ۱۳۹۸ در مسیر راهپیمایی در استان های کرمانشاه، ایلام و خوزستان، روزانه پنج میلیون ریال می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

2. هموطنان عزیز بمنظور تامین ارز مورد نیاز خود تا سقف ۱۰۰ یورو یا معادل آن به سایر ارزها می توانند با دردست داشتن گذرنامه و کارت ملی به صرافی های مجاز یا بانک های ملی، ملت، تجارت، سپه، صادرات و پارسیان مراجعه کنند.

3. به زوار عزیز توصیه می‌شود ارز مورد نیاز را در استان‌های مبدأ تهیه کنند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: ارز بانک مرکزی روابط عمومی یورو ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۴۹۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حریق گالن‌های قیر در پشت بام یک ساختمان در حال ساخت  

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی آتش نشانی مشهد از اطفای حریق گالن‌های قیر در پشت بام یک ساختمان در حال ساخت در خیابان شیرازی ۲۴ خبر داد. 

مدیر روابط عمومی آتش نشانی مشهد افزود: این حادثه در پشت بام یک ساختمان ۷ طبقه در حال ساخت به وقوع پیوست که پس از اعلام مرکز فرماندهی، بلافاصله همکاران ایستگاه یک به محل اعزام شدند.   

وی متذکر شد: همکاران آتش نشان با سرعت عمل بالایی که داشتند شیلنگ‌های آبرسانی را از  مسیر صعب العبور، به محل حریق منتقل و با کنترل شعله‌های آتش از گسترش حریق به ساختمان‌های مجاور و دیگر نقاط پیشگیری کردند.

دیگر خبرها

  • دلار و سکه تا کجا کاهش پیدا می کنند؟
  • حریق گالن‌های قیر در پشت بام یک ساختمان در حال ساخت  
  • قالیباف به بانک مرکزی اولتیماتوم داد
  • بانک مرکزی آرژانتین، نرخ بهره را کاهش داد
  • روند کاهشی نرخ ارز درپی شکست بازار از مرکز مبادله
  • سیاست بانک ترکیه تغییر نکرد
  • رشد قیمت دلار در بازار غیررسمی، ارتباط چندانی با بانک مرکزی ندارد
  • تامین همه نیازهای ارزی توسط بانک مرکزی
  • برداشت گل‌محمدی در نواحی مرزی گنبدکاووس
  • ۱۲ هزار مترمربع کف پوش در پایانه مرزی مهران احداث می شود