Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایندی‌وایر، ژولی دلپی علاوه بر بازی کردن در فیلم‌های «پیش از طلوع»، «پیش از غروب» و «پیش از نیمه‌شب» در نوشتن فیلمنامه هم همکاری کرده و برای دو فیلم اخیر نامزد دریافت جایزه اسکار شده بود. او به تازگی در یک گفتگو در جشنواره فیلم زوریخ مدعی شد در «پیش از طلوع» حدود یک‌دهم همبازی‌اش ایتن هاوک دستمزد گرفته و در فیلم دوم این مقدار به حدود یک‌دوم رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیگر و فیلمساز ۴۹ ساله فرانسوی-آمریکایی در این مصاحبه تصویری گفت: «فقط در فیلم سوم بود که گفتم اگر به اندازه همبازی‌ام دستمزد نگیرم، در تولید پروژه مشارکت نمی‌کنم.» در واکنش به این ادعای جنجالی و بحث‌انگیز، کارگردان سه‌گانه «پیش از» با تاکید بر لزوم رعایت کردن عدالت در برابری دستمزد میان مردان و زنان در پروژه‌های سینمایی، بخشی از سخنان دلپی را با دادن اطلاعات تازه به چالش کشید.

لینکلیتر با اشاره به مستقل و کم‌هزینه بودن فیلم‌های خود در پاسخ به بازیگر و فیلمساز سرشناس چنین نوشت: «در آن پروژه‌ها هیچ‌کس دستمزد آنچنانی نگرفت. «طلوع» و «غروب» را با بودجه ۲.۷ میلیون دلاری ساختیم و ایتن هم شخصا دستمزدش را کاهش داد تا در پروژه‌ها باشد. درباره دستمزدها پشت صحنه با نماینده‌های بازیگران بحث کردیم و پولی که به ایتن هاوک برای دو فیلم اول دادیم، فقط اندکی بیش از دستمزد ژولی دلپی بود.»

در بخش دیگر پاسخ فیلمساز ۵۹ ساله تگزاسی آمده است: «بعید می‌دانم کسی در این پروژه‌ها اصلا به موضوع بی‌عدالتی فکر کرده باشد. این را در نظر بگیرید که دلپی سال ۱۹۹۴ تازه داشت جایگاه خود را در سینمای آمریکا پیدا می‌کرد و هاوک یکی از ستاره‌های بزرگ هالیوود با دستمزدهای کلان بود. اگر ایتن تابستان آن سال تصمیم نمی‌گرفت از دیگر کارهایش بزند و به وین بیاید، اصلا سه‌گانه‌های «پیش از» به مرحله تولید نمی‌رسید.»

«پیش از طلوع» سال ۱۹۹۵ تولید و دلپی در آن در نقش سلین ظاهر شد؛ دختری جوان که در قطار با جسی آشنا می‌شود و آنها با هم تا صبح در خیابان‌های شهر وین قدم می‌زنند. سلین و جسی ۹ سال بعد در «پیش از غروب» در پاریس به هم می‌رسند و یک عصر را با هم می‌گذرانند. «پیش از نیمه‌شب» در تابستان ۲۰۱۳ در یونان روایت می‌شود و سال‌ها از آغاز رابطه جسی و سلین می‌گذرد.

کد خبر 457603 برچسب‌ها سینمای جهان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: سینمای جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۴۹۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عطش سه گانه قهرمانی ویه‌را با پرسپولیس

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پرسپولیس در حالی تمرینات خود را دنبال می‌کند که همچون فصل گذشته یکی از مدعیان جدی قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی است. سرخپوشان پایتخت بر خلاف استقلال رقیب اصلی خود در لیگ برتر توانسته‌اند به یک هشتم نهایی جام حذفی صعود کنند تا حالا همچون فصل گذشته برای کسب هر دو جام قهرمانی و در پی آن قهرمانی خودکار در سوپرجام مدعی باشند.

اوسمار ویه را سرمربی پرسپولیس که حالا حامیان خود را کسب کرده است دنبال تکرار سه گانه قهرمانی همچون فصل گذشته و دوران حضور یحیی گل محمدی در رأس کادرفنی این تیم است تا همچون او جایگاه خود را در بین هواداران مستحکم کند. از این رو به بازیکنان تیمش هشدار داده است بازی با آلومینیوم اراک در یک هشتم جام حذفی را جدی بگیرند و همچون بازی‌های لیگ برتر به فکر کسب قهرمانی باشند.

سرمربی برزیلی پرسپولیس قصد دارد از نفرات اصلی خود در بازی با آلومینیوم اراک استفاده کند تا شانس تیمش برای پیروزی مقابل نماینده اراک را افزایش داده و بدون توجه به بازی‌های فشرده در هفته‌های پایانی لیگ برتر و جدال با استقلال به کسب جام قهرمانی در رقابت‌های حذفی نگاه کند.

دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و آلومینیوم اراک ساعت ۱۸:۱۵ روز جمعه هفتم اردیبهشت ماه در ورزشگاه امام خمینی شهر اراک برگزار می‌شود.

کد خبر 6087979

دیگر خبرها

  • لزوم پرهیز از مجادله‌های بیهوده در سطح جامعه
  • عطش سه گانه قهرمانی ویه‌را با پرسپولیس
  • پسر جوانی که متهم به ترغیب زهره فکورصبور به خودکشی بود تبرئه شد
  • قصاص یک زن و ۲ مرد در زندان
  • رنگ ماه چهارشنبه شب صورتی خواهد شد
  • امشب رنگ ماه عوض می شود!
  • پوتین با هوش مصنوعی بازیگر فیلم زندگینامه خودش شد (+عکس)
  • «پوتین» با هوش مصنوعی بازیگر شد
  • امشب ماه صورتی می‌شود
  • امشب ماه کامل صورتی را رصد کنید