Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه گفت: امروز به برکت جانفشانی و از خود گذشتگی کارکنان ناجا شاهد امنیتی پایدار و مثال زدنی در جنب شرق کشور هستیم. ۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۵ استانها سیستان و بلوچستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرنگار تسنیم از زاهدان، به نقل از روابط عمومی قرارگاه قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه، سردار محمد مارانی صبح امروز در آئین صبحگاه مشترک ستاد فرماندهی انتظامی استان سیستان و بلوچستان ضمن تبریک فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی به تمامی سبزپوشان سخت کوش این نیرو  و خانواده های آنها اظهار داشت: هفته نیروی انتظامی باید توسط مردم ما گرامی داشته شود و چه زیباست در این هفته همه ما از نیرویی که خالصانه تمام هستی خود را خرج امنیت کشور می کند سپاسی وپژه داشته باشیم، که این کمترین کار ممکن برای کارکنان بی توقع و متواضع و پرتلاش این نیرو است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر دفاع: آماده تجهیز ناجا به بهترین تجهیزات هستیمفرمانده ناجا: طبق نظرسنجی‌ها "اعتماد مردم به نیروی انتظامی" روز‌به‌روز بیشتر شده است345 برنامه‌ به مناسبت هفته ناجا در استان مرکزی اجرا می‌شود

وی افزود: امروز به برکت جانفشانی ها و تلاش های خالصانه جان برکفان عرصه نظم و امنیت چه در مجموعه انتظامی و چه در مزربانی، شاهد امنیتی پایدار و مثال زدنی در جنوب شرق کشور هستیم چرا که اگر حضور این عزیزان در کنار سایر نیروهای مسلح نبود، قطعا شاهد یکه تازی گروهک های معاند و تروریست در سطح منطقه و حتی کل کشور بودیم.

سردار مارانی تصریح کرد: فرماندهان و کارکنان غیور نیروی انتظامی خالصانه همه هستی خود را برای امنیت پایدار کشور خرج کرده اند و امنیت شهر ها و مرزهای ما را تأمین کرده اند که این مهم بدست نیامده است مگر با تلاشی که در نیروی انتظامی برای نهادینه کردن معنویت در کارکنان و حفظ کارکنان در تراز انقلاب اسلامی صورت گرفته است .

وی در پایان گفت: همه ما باید خدا را شاکر باشیم که توفیق خدمتگزاری به مردم شریف ایران اسلامی را زیر پرچم ولایت و تحت امر رهبری فرزانه و خردمند به ما عطا نموده است و بر خود ببالیم که رسالت تأمین امنیت کشوری و نظامی را داریم که کشور امام زمان (عج) و پرچمدار اسلام ناب محمدی در دنیا است.

انتهای پیام/ ت

R7843/P/S6,65/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۴۹۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل در لباس زباله‌گردی در لرستان

 فرمانده انتظامی لرستان از دستگیری قاتلی که هفته گذشته در پوشش زباله‌گرد در شهرستان سلسله مرتکب قتل شده بود، خبر داد.

به گزارش ایسنا؛ سردار یحیی الهی امروز، هشتم اردیبهشت‌ماه در جمع خبرنگاران، بیان کرد: در پی کسب خبری مبنی بر قتل یک شهروند ۳۲ ساله در شهرستان سلسله موضوع به صورت ویژه در دستور پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی اظهار کرد: در تحقیقات پلیسی مشخص شد قاتل با برنامه‌ریزی از پیش طراحی شده مقتول را تحت نظر داشته و سرانجام در روز حادثه با لباس مبدل زباله‌گردی وی را در جلوی منزل خود با استفاده از تاریکی شب و خالی بودن کوچه از تردد با شلیک گلوله به قتل می‌رساند و سریعا از محل متواری می‌شود.

سردار الهی اضافه کرد: ماموران پس هماهنگی قضایی، با اقدامات میدانی و شیوه و شگردهای خاص پلیسی وی را کمتر از یک هفته شناسایی و طی یک عملیات منسجم دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی لرستان، با بیان اینکه متهم علت قتل را اختلافات شخصی عنوان گفت: متهم جهت سیر مراحل قانونی در اختیار مراجع قضائی قرار گرفت.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • قدردانی مسئول دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی در قم از اجرای طرح نور
  • دستگیری قاتل در لباس زباله‌گردی در لرستان
  • برگزاری مراسم تکریم سردار رادان توسط «مدیران مدارس حوزه علمیه»
  • جوی آرام و پایدار تا اواسط هفته در آسمان گلستان حاکم است
  • سفر مقام معظم رهبری موجب عبور کردستان از حوزه امنیتی به حوزه فرهنگی شد/ علمای مناطق شرقی با روشنگری بسترساز امنیت پایدار شوند
  • نیروی انتظامی در اجرای طرح حجاب و عفاف کوتاهی نمی کند
  • علم الهدی: در بحث حجاب، اگر مردم بخواهند تماشاچی باشند و بگویند آقای نیروی انتظامی، شما بیا این ناهنجاری را درست کن، اینطور نمی‌شود! مردم و به خصوص جوانان متدین ما باید خودشان میدان داری کنند/ مایه تأسف است که شاهد تکرار و تحریف منطق رهبری در سطح مسئولان
  • دستگیری عاملین نزاع و درگیری در ارومیه
  • مردم قدردان فراجا و «طرح نور»/ سهل انگاری‌ها جبران شود
  • گریه سردار رادان در میان حامیان برخورد با بی‌حجاب‌ها