Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-07@16:10:05 GMT

کاربازیا مجموعه‌ای برای آموزش مشاغل به کودکان

تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۴۹۳۷۶

کاربازیا مجموعه‌ای برای آموزش مشاغل به کودکان

عضو شورای اسلامی شهر تهران شهروندان را به حضور در شهر مشاغل کودکان کاربازیا برج میلاد تهران دعوت کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محید فراهانی در صقحه اینستاگرام خود نوشت: کاربازیا برج میلاد با الگوگیری از تجربیات موفق جهانی تجربه کار در قالب مشاغل مختلف و شبیه سازی شده را به کودکان‌ می آموزد به نحوی که کودک‌ در محیطی مشابه به شکل بازی و تفریح‌ عملا درگیر فعالیت‌های شغل مربوطه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: مشاغل موجود در کاربازیا شامل صنایع دستی، خانه آشپزی، آزمایشگاه، اداره پست، بیمارستان، هواپیما، آکادمی موسیقی، فروشگاه، آتش نشانی، استودیو خبر، پلیس، مکانیکی، شهرک آزمایش (رانندگی)، تماشاخانه، شن بازی و روباتیک است.

فراهانی که این تجربه را از حضور خود با فرزندانش نقل می‌کرد، ادامه داد: اگر کودک سه تا سیزده سال دارید فرصت حضور در این مجموعه مفرح و آموزنده را از دست ندهید.

کد خبر 392124

منبع: ایمنا

کلیدواژه: آموزش کودکان مشاغل شهری برج میلاد مجید فراهانی شوراي شهر تهران شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۴۹۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چینی ها در مدارس به کودکان مهارت ورزی آموزش می دهند (فیلم)



منبع:پیج sokhanranihaa

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: چند ترفند رانندگی از این خانم یاد بگیرید (فیلم) آموزش ساخت پمپ آب قوی با مواد اولیه ساده و ارزان در خانه (فیلم) نحوه ساخت یک جعبه ابزار کاربردی با لوله پلیکا به روشی ساده (فیلم)

دیگر خبرها

  • جشن روز دختر در قالب پویش «آینده شبیه توست»
  • برگزاری «پویش آینده شبیه توست» در پایتخت به مناسبت روز دختر
  • ساخت ۱۵۰ مدرسه در استان بوشهر
  • از تأثیر معلمان بر لوح سفید کودکان نباید غافل شویم
  • راه حل رفع مشکلات حضور آگاهانه در انتخابات است‌
  • آموزش پشتکار به کودکان با هنر نمایش و سرگرمی
  • ترویج و آموزش مالکیت معنوی به کودکان و نوجوانان
  • اطلاعیه مهم برج میلاد در مورد یک ادعای جنجالی
  • چینی ها در مدارس به کودکان مهارت ورزی آموزش می دهند (فیلم)
  • چپ‌پاهای آماده در خدمت تیم مورایس! (عکس)