Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مازولا بازیکن برزیلی تیم فوتبال تراکتور که بعد از پایان هفته اول لیگ برتر به علت مصدومیت راهی ترکیه شد تا مراحل درمانی اش را در این کشور سپری کند پس از غیبت حدود یک ماه قرار است این بازیکن روز دوشنبه به تبریز بازگردد تا در تمرینات تیمش حضور یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مازولا بعد از بازگشت به تبریز زیر نظر پزشکان تیم تست های پزشکی را پشت سرمی گذارد تا در صورت بهبودی کامل در تمرینات تیم شرکت کند. 

بیشتر بخوانید: مصدومیت مشکوک بازیکن برزیلی تراکتور

همچنین طبق برنامه تمرینات تیم فوتبال تراکتور با صلاحدید دنیزلی تا روز دوشنبه تعطیل است و سرمربی تراکتور قرار است در این مدت راهی ترکیه شود تا تعطیلات در کنار خانواده اش سپری کند. 

علاوه بر این بازیکنان خارجی تراکتور هم به احتمال زیاد تعطیلات لیگ برتر را در کنار خانواده شان سپری می کنند. 

انتهای پیام/ 

آخرین اخبار از باشگاه تراکتور

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: باشگاه تراکتور لیگ برتر فوتبال اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۴۹۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو صلیبی دیگر پرسپولیس در مسیر بازگشت

به گزارش ورزش سه علیرضا خدادادی و مرتضی پورعلی گنجی دو بازیکن از دو نسل محتلف که جزو مصدوم های پرسپولیس به حساب می آیند تمرینات انفرادی خود را در زمین چمن ادامه می دهند. 

نام پورعلی گنجی از لیست پرسپولیس خارج شده چرا که او تا پایان فصل جاری شاید به زحمت آماده مسابقات شود و کلا 6 بازی و 5 هفته حدودا تا آخر فصل داریم و دیگر خبری از بازی های حذفی هم نیست. 

علیرضا خدادادی هم که مثل آل کثیر برای جراحی دست دست کرد مدتهاست دور از میدان بوده و امیدوار است مثل علیرضا عنایت زاده و یاسین سلمانی دیگر بازیکنانی ماه ها دور از میدان بوده اند در تمرینات پیش فصل آینده شرایط تمرین با تیم را پیدا کنند و برای فصل بعد با قدرت آماده شوند.

دیگر خبرها

  • خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (+عکس)
  • بمب پرسپولیس در تبریز منفجر می شود؛ مهدی ترابی پایان فصل در تراکتور؟
  • برگزاری قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال
  • زمان پایان لیگ بیست و سوم مشخص شد + برنامه بازی ها
  • دو صلیبی دیگر پرسپولیس در مسیر بازگشت
  • آخرین وضعیت مصدومان استقلال پیش از دیدار با تراکتور
  • زمان قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی مشخص شد
  • سمیر نصری: رونالدینیو و نازاریو استعدادهای بزرگ‌تری نسبت به مسی و رونالدو بودند
  • بازگشت ایوان اندیکا به تمرینات گروهی رم
  • روز پرکار اورژانس در ورزشگاه یادگار امام تبریز