Web Analytics Made Easy - Statcounter

زاهدی گفت: در طول هفته ملی کودک، عضویت کودکان و نوجوانان در تمام مراکز کانون استان به صورت رایگان بوده و بازدید از موزه‌ کودک ارومیه در روز (۱۶ مهر ) مصادف با روز جهانی کودک رایگان است.

 «جواد زاهدی»، در گفتگو با خبرنگار شبستان در ارومیه، اظهار کرد:  به نیازهای کودکان به خصوص کودکان با نیازهای ویژه باید توجه ویژه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی گفت: برنامه‌های هفته ملی کودک سال ۹۸ با شعار «آینده را باید ساخت» آغاز شده و در مراکز کانون استان آذربایجان‌غربی همزمان با سراسر کشور از( ۱۳ تا ۱۹ مهر) برگزار می شود.

این مقام مسوول با بیان اینکه با توجه به اینکه در آستانه اربعین هستیم توجه به آموزه های عاشورا از رویکردهای هفته ملی کودک بوده، تصریح کرد: ۳۰ عنوان برنامه در طول هفته ملی کودک در مراکز ثابت، سیار و پستی کانون استان آذربایجان غربی  مطابق با روزشمار هفته ملی کودک  اجرا می شود.

زاهدی عیادت از کودکان بیمار، دیدار کودکان با مسئولان استانی و شهرستانی، برپایی نمایشگاه های متنوع فرهنگی و هنری از آثار کودکان، دیدار کودکان با نویسندگان، تصویرگران و هنرمندان، بازدید کودکان از اماکن تاریخی، برگزاری ایستگاه های عروسک سازی از جمله برنامه های قابل اجرا در هفته ملی کودک عنوان کرد.

وی در ادامه سخنان خود  از افتتاح دو مرکز کانون زبان ایران در میاندوآب و شاهیندژ به مناسبت هفته ملی کودک خبر داد و اذعان کرد: با افتتاح این دو مرکز تعداد شهرستان‌های تحت پوشش کانون زبان ایران در استان آذربایجان‌غربی به هشت شهرستان می رسد.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان غربی تصریح کرد: مرحله استانی بیست و دومین جشنواره بین المللی قصه گویی در روزهای( ۲۰ و ۲۱ مهر) سال جاری در منطقه آزاد ماکو برگزار شده و  با اتمام مرحله شهرستانی این جشنواره ۳۷ نفر در سه بخش کودکان و نوجوانان، مردان و زنان و پدر بزرگ‌ها و مادر بزرگ‌ها به مرحله استانی راه یافته‌ که از این تعداد پنج نفر به مرحله منطقه ای راه می یابند.

زاهدی در پایان سخنان خود گفت: مرحله منطقه‌ای نیز با حضور قصه گویان پنج استان آذربایجان‌غربی، آذربایجان‌شرقی، اردبیل، زنجان و قزوین در روزهای( ۲۶ و ۲۷ آبان) در ارومیه برگزار می شود.

 

پایان پیام/566

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی مسجد پیاده روی اربعین زائران اربعین حسینی اربعین کانون های فرهنگی هنری مساجد هفته نیروی انتظامی اصفهان موکب اربعین کانون های مساجد برنامه های هفته ملی کودک هفته ملی کودک ارومیه آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۴۹۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رایگان شدن درمان کودکان تا ۷ سال سرمایه‌گذاری برای آینده است

وزیر بهداشت گفت: رایگان شدن خدمات پزشکی برای کودکان تا ۷ سال در مراکز پزشکی دولتی یک سرمایه گذاری برای سلامت کشور در ۱۰ یا ۲۰ سال آینده است. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت و درمان در حاشیه نشست هفتگی هیئت دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به رایگان شدن خدمات درمان برای کودکان تا سن 7 سال در مراکز پزشکی دولتی گفت: در حوزه سلامت در سنین مختلف شرایط خاصی وجود دارد که ما باید به آن توجه کنیم. بسیاری از بیماری‌های انسان در 7 سال اول زندگی او ایجاد می‌‌شود که اگر این بیماری‌ها در همان سنین کودکی پیشگیری شود، فرد در سنین بزرگسالی دیگر درگیر درمان این بیماری‌ها نخواهد شد. 

وی افزود: رشد تکاملی بدن انسان در طول دهه اول عمر او ایجاد می‌شود. بنابراین هر حادثه‌ای به ویژه در 7 سال اول زندگی کودکان می‌تواند پایدار شود. برهمین اساس با تلاش‌ها و پیگیری‌هایی که صورت گرفت در نهایت، رایگان شدن خدمات پزشکی برای کودکان تا سن 7 سالگی در مراکز پزشکی دولتی در هیئت دولت به تصویب رسید.  این طرح مایه افتخار برای جمهوری اسلامی ایران است که علی رغم همه مشکلات و تحریم‌ها خدمات پزشکی به کودکان تا 7 سال را در مراکز دولتی رایگان اعلام کند. 

عین اللهی گفت: این مسئله در واقع یک سرمایه گذاری برای آینده کشور است و ممکن است نتایج آن در دولت فعلی دیده نشود ولی در 10 یا 20 سال آینده نتایج آن مشخص خواهد شد و کشور را از نظر سلامت بیمه می‌کند.

خبر در حال تکمیل است...

 

دیگر خبرها

  • اعضای شورای سیاستگذاری جشنواره فیلم کودک معرفی شدند
  • معرفی اعضای شورای سیاستگذاری جشنواره فیلم کودک
  • اعضای شورای سیاستگذاری سی و ششمین جشنواره فیلم کودک معرفی شدند
  • برگزاری جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان در کرمانشاه
  • برگزاری جام باشگاه های کتابخوانی کودک و نوجوان در کرمانشاه
  • رایگان شدن درمان کودکان تا ۷ سال سرمایه‌گذاری برای آینده است
  • کانون ایلام جزء کانون‌های پیشرو کشور است
  • تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همدان
  • نوجوانان بوشهری حفظ محیط زیست دریایی را تمرین کردند
  • « از خزر تا خلیج فارس»، ویژه برنامه کانون پرورش فکری بندرگز