Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پایگاه خبری امتداد، بهاره تاجرباشی، حجت بهاری فر درخصوص بدهکاری شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (ایران ایر) به شرکت بیمه ما در گفتگو با چابک آنلاین گفت: شرکت هواپیمایی ایران ایر به شرکت بیمه ما بدهکاربوده و به دنبال گرفتن حق بیمه خود هستیم و ایران ایر تعهد داده که تمام حق بیمه را پرداخت خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی، با وجود آنکه شرکت ایران ایر بیمه گزاربزرگی است اما باید نحوه پرداخت حق بیمه خود را مشخص کند.

مدیرعامل شرکت بیمه ما بیان کرد: شرایطی کاملا حرفه ای در شرکت بیمه ما حاکم است ودلیلی وجود ندارد که برای بالابردن حجم پرتفوی شرکت هر بهایی را پرداخت و برای شرکت بدهکاری ایجاد کرد زیرا در برابر سهامداران هم مسئولیتی وجود دارد و منافع تمام ذی نفعان باید تامین شود.

بهاری فر اظهار کرد: ایران ایر بیمه گزار خوب و کم ریسکی است اما دلیلی ندارد که تنها به دلیل بالابردن حجم پرتفوی شرکت برای سال های بعد بدهکاری ایجاد کرد این موضوع با اصول بیمه گری فاصله دارد.

وی، عقد قرارداد با شرکت هواپیمایی را یک تجربه خوب برای شرکت بیمه ما عنوان کرد و افزود: اگر فرصتی برای عقد قرارداد با شرکت های هواپیمایی پیش بیاید حتما قرارداد می بندیم زیرا شرکت بیمه ما دارای یک تیم حرفه ای است .

مدیرعامل شرکت بیمه ما اذعان داشت: اساس کار در شرکت بیمه ما ماده یک قانون بیمه است و زمانی که تعهدی پذیرفته می شود ایفای تعهدات بیمه گزار مقدم به تعهدات بیمه گر است یعنی تعهد توسط شرکت بیمه ای پذیرفته می شود به شرطی که حق بیمه متناسب با خطر توسط بیمه گزار در زمان معین شده پرداخت شود.

بهاری فرادامه داد: مبلغ قرارداد ما بین شرکت هواپیمایی ایران ایر و شرکت بیمه ما به دلیل نرخ تسعیر ارز در سالجاری بالاتر رفت یعنی در حدود دو برابرسال گذشته شده وهیچ بیمه گری پرتفوی به این خوبی را به راحتی رها نمی کند اما نگاه شرکت یک نگاه بلند مدت است و وضعیت شرکت نباید با یک بدهکاری بهم بریزد.

وی گفت: وضعیت مالی شرکت بیمه ما در حال حاضرخوب است و با وجودآنکه قرارداد ایران ایر با آن حجم بالا تمدید نشد با پرتفوهای خرد این خلاء را جایگزین کردیم و در شش ماهه اول سال، ۵۷ درصد رشد داشته ایم.

مدیرعامل شرکت بیمه ما اظهار کرد: پوشش بیمه نامه های تکمیل درمان، اتومبیل و عمر پرسنل ایران ایر همچنان توسط شرکت بیمه ما انجام می شود وبرای تمدید قرارداد نرخ با شرایط فنی ارائه می شود اگر بیمه گزار موافق باشد قرارداد را تمدید می کنیم اما ملاک اصلی پرداخت حق بیمه در سررسید مشخص شده است.

بهاری فر درخصوص افزایش ضریب نفوذ بیمه در جامعه گفت: درافزایش ضریب نفوذ بیمه تمامی ارگان ها نقش دارند اما بستر آن باید در صنعت بیمه آماده شود و با اعتماد و فرهنگ سازی کاری کرد که مردم استقبال کنند.

وی ادامه داد: کشور ایران جزء ۱۰ کشور حادثه خیز دنیا است و هرساله بنیه مالی تعداد زیادی از هموطنان توسط حوادث طبیعی و حوادث ناشی از کار تحت تاثیر قرارمی گیرد و بهترین مکانیسم برای برطرف کردن این مشکل بیمه است.

مدیرعامل شرکت بیمه ما عنوان کرد: بیمه گران می توانند با ارائه خدمات خوب و رضایت مردم ازنحوه عملکرد و خدمات دهی شرکت های بیمه ای سطح بیمه را ارتقاء دهند.

مدیرعامل شرکت بیمه ما گفت: دولت و مجلس با حذف مالیات برارزش افزوده از پوشش های بیمه ای کمک بسیاری درافزایش ضریب نفوذ بیمه می کند زیرا هدف اصلی این است که هزینه خرید بیمه نامه به حداقل رسیده و اشخاص بیشتری بتوانند از خدمات بیمه ای بهره مند شوند.

بهاری فر افزود: وقتی حادثه ای اتفاق رخ دهد دولت مکلف می شود که مشکلات مردم را حل کند و بهترین مکانیسم بیمه است. 

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۴۹۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید اعتبار بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی در خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ محمدرضا رضایی مدیر کل بیمه سلامت خوزستان گفت: پوشش بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی و عشایر، بیمه شدگان شهر‌های زیر ۲۰ هزار نفر جمعیت و ۵ دهک اول درآمدی در استان به صورت سیستمی و متمرکز بدون پرداخت حق بیمه به صورت رایگان به مدت یکسال و تا پایان فروردین ۱۴۰۴ تمدید شد.
بیمه شدگان مذکور نیاز به مراجعه به دفاتر پیشخوان برای تمدید پوشش بیمه‌ای ندارند و در مراجعه به مراکز ارائه دهنده خدمت سلامت صرفا با ارایه کد ملی می‌توانند خدمات مورد نیاز خود را ظبق ضوابط و دستورالعمل این سازمان دریافت کنند.
وی ادامه داد: افرادی که جزء دهک‌های ۶ تا ۱۰ می‌باشند می‌توانند جهت برخورداری از بیمه و یا تمدید اعتبار بیمه خود با پرداخت حق بیمه مصوب مطابق تخفیفات اعلام شده بین ۵۰ تا ۸۰ درصد در سامانه شهروندی سازمان بیمه سلامت ایران به نشانی https://csp.ihio.gov.ir اقدام کنند.

دیگر خبرها

  • هشدار بیمه مرکزی به خودروهای فاقد بیمه شخص ثالث
  • واکنش دبیرکل فدراسیون فوتبال به قرارداد سرمربی تیم ملی و تعیین پاداش‌ها
  • تجهیزات VAR از چین وارد می‌شود | مشکلی در قرارداد شمسایی نیست
  • جزئیات تازه از پرداخت یارانه دارو و بیمه سلامت
  • بالا بردن جام قهرمانی آسیا توسط ستاره فوتسال (فیلم)
  • پرداخت خسارت درمان بازنشستگان تامین اجتماعی تا آخر سال ۱۴۰۲
  • پیگیری برای پرداخت غرامت به خسارت دیدگان بخش مسکونی سیل در استان
  • راهبرد جامع بیمه ایران برای سال ۱۴۰۳؛ تمرکز بر دیجیتالیزه کردن و نوآوری در بیمه‌های زندگی
  • تمدید اعتبار بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی در خوزستان
  • رفع ابهام حق بیمه مشاغل سخت و زیان‌آور و مفاصا حساب در خوزستان+فیلم