Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-02@02:18:25 GMT

لزوم حمایت مادی و معنوی تمامی دستگاه‌ها از ناجا

تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۴۹۹۴۴

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه امنیت در جمهوری اسلامی یک امنیت مناسب، باثبات و مثال‌زدنی است، اظهار کرد: امنیت برای همه است و هر فردی صرف‌نظر از قومیت و مذهب باید از امنیت برخوردار باشد و پلیس نیز به دنبال همین موضوع است.

به گزارش ایسنا، سردار حسین اشتری در مراسم صبحگاه نیروی انتظامی که صبح امروز و همزمان با هفته ناجا در ستاد مرکزی ناجا برگزار شد، با بیان این‌که نیروی انتظامی حافظ جان، مال، ناموس و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. شهروندان است، گفت: مردم باید به نیروی انتظامی به عنوان یک مرجع و پناهگاه نگاه کنند و خوشبختانه مردم ما ثابت کردند که در تمام عرصه‌ها از جمله حمایت از نیروی انتظامی هوشمندانه در عرصه حضور دارند.

وی ادامه داد: مردم در عرصه دفاع از کشور، حمایت از انقلاب، حمایت از ارکان‌های اصلی نظام، حمایت از رهبری و نیز حمایت از ناجا نشان دادند که با تدبیر و عقلانیت رفتار کرده و خدمتگزاران به خود را می‌شناسند.

سردار اشتری با بیان این‌که امروز به اذعان دشمنان نیز امنیت در جمهوری اسلامی یک امنیت مناسب، باثبات و مثال‌زدنی است، گفت: تحقق این امنیت را مدیون هدایت‌های مقام معظم رهبری، همراهی مردم و خون شهدایمان هستیم.

وی با بیان این‌که امروز جمهوری اسلامی در حال رسیدن به اهداف خود است، تصریح کرد: این امر به برکت خون شهدا، انسجام نیرو‌های مسلح و ... است و ما توانستیم تا اقتدار خود را به دنیا ثابت کنیم. شما دیدید که چه‌طور با پیشرفته‌ترین تجهیزات به سمت کشور ما آمدند، اما در جایی که وارد حریم ما شدند و به آن تجاوز کردند، سرنوشت‌شان چه‌طور شد.

فرمانده نیروی انتظامی با بیان این‌که ناجا در کنار دیگر نیرو‌های مسلح، حافظ امنیت مردم است، اظهار کرد: امیدواریم که بتوانیم در آینده بیش از گذشته خدمتگزار مردم باشیم.

سردار اشتری با بیان این‌که ما می‌توانیم قله‌های بلند را فتح کنیم، ادامه داد: با کمک مردم، تدبیر و عقلانیت و اقتدار می‌توانیم مسیر‌های نرفته را خیلی سریع‌تر و با سرعت بیشتری طی کنیم. امیدوارم که با عنایت الهی و اقدامات انجام شده بتوانیم راه را جدی‌تر و سریع‌تر دنبال کنیم.

وی در ادامه سخنانش به معیشت کارکنان نیروی انتظامی اشاره کرد و گفت: امیدوارم در این سال بتوانیم بخشی از نیازمندی‌های کارمندان را مرتفع کنیم و خدمات مورد نیاز را به آن‌ها ارائه دهیم.

وی با تاکید بر اینکه همه دستگاه‌ها و مسئولان باید برای رفع نیاز‌ها و حمایت مادی و معنوی از نیروی انتظامی تلاش کرده و از آن حمایت کنند، افزود: ما باید طی یک برنامه‌ریزی سه ساله برای ارائه این خدمات به نیروهایمان اقدام کنیم.

سردار اشتری تاکید کرد: امروز نیرو‌های خدوم انتظامی با مناعت طبع و ایثارگری و عهدی که با شهدا بستند، کار خود را به طور جدی انجام می‌دهند.

وی با اشاره به فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی اظهار کرد: این هفته فرصتی برای ارتباط بیشتر با مردم و ارائه خدمات به آنان و همچنین تجلیل از ایثارگران و شهدای گرانقدر نیروی انتظامی است.

فرمانده نیروی انتظامی در پایان با بیان این‌که شعار امسال هفته ناجا «پلیس هوشمند امین مردم» است، گفت: برای رسیدن به پلیس تراز انقلاب اسلامی نیازمند مولفه‌هایی هستیم که هوشمندی یکی از آنهاست. هوشمندی یعنی اشراف، سرعت و دقت بیشتر و در نتیجه اقتدار بیشتر. ما برای رسیدن به این مهم نیازمند فناوری اطلاعات و ساختار و زیرساخت‌های مناسب هستیم که خوشبختانه نیروی انتظامی در این زمینه گام‌های خوبی برداشته است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: ارز اربعین ۹۸ گروه عظام عباس ایروانی مرز خسروی قاسم سلیمانی لردگان تابناک ناجا اشتری ارز اربعین ۹۸ گروه عظام عباس ایروانی مرز خسروی قاسم سلیمانی لردگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۴۹۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهش تولید بیانگر ارتقای فرهنگ/لزوم توجه به امنیت معیشت مردم

به گزارش خبرنگار مهر، ماموستا فایق رستمی پیش از ظهر سه شنبه در همایش روز جهانی کارگر اظهار کرد: کارگران چرخ‌های تولید را به گردش در می‌آورند و جا دارد از تلاش این قشر تقدیر کرد.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب به جهش تولید با مشارکت مردم در سال‌جاری تاکید دارد که جهش تولید بیانگر ارتقای فرهنگ مردم است.

وی جهش تولید را بیانگر استفاده از ظرفیت خدادادی، معادن، صنایع دینی، احیای مرز دانست و گفت: کارگران همواره در سن جوانی نمی‌مانند باید در وقت پیری و بازنشستگی از آنها حمایت شود.

ماموستا رستمی تصریح کرد: کارگران در زمان جنگ ایثار و فداکاری کردند و خداوند ۳۴ هزارسال پیش در مورد توسعه شهری و روستایی تاکید داشته و قرآن بر توسعه و پیشرفت و عمران تاکید دارد.

امام جمعه سنندج یادآور شد: امروز دشمنان دین و اسلام کشور ما و اقتصاد مارا مورد هدف قرار داده‌اند و باید با حمایت از کارگران و سرمایه گذاران اقتصاد کشور را ارتقا داد.

وی اعلام کرد: به اندازه ای که امنیت کشور مهم است امنیت معیشت مردم نیز مهم است و باید به این مهم توجه شود.

ماموستا رستمی اذعان کرد: باید کشور را با تولید پیش ببریم و تحریم دشمنان را با تلاش جهادی خنثی کنیم.

کد خبر 6093024

دیگر خبرها

  • حمایت بانوان قزوینی از طرح نور
  • نیروی انتظامی یک نیروی خستگی ناپذیر است
  • احساس امنیت، پایداری واحدهای اقتصادی را به‌دنبال دارد
  • مخبر: باید برای تقویت انگیزه مادی و معنوی معلمان تلاش کنیم
  • جهش تولید بیانگر ارتقای فرهنگ/لزوم توجه به امنیت معیشت مردم
  • باید برای تقویت انگیزه مادی و معنوی معلمان تلاش کنیم
  • تلاش دولت برای تقویت انگیزه مادی و معنوی معلمان
  • تجمع مردم بندرعباس در حمایت از طرح نور نیروی انتظامی
  • استاندار لرستان: امنیت استان حاصل مشارکت پلیس و مردم است
  • «طرح نور» نیروی انتظامی مورد حمایت است