Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: بارندگی شدید با احتمال جاری شدن سیلاب و روان آب سبب تعطیلی مدارس عصر امروز/شنبه/ شهرستان‌های میرجاوه، مهرستان و کنارک شد.

عبدالرحمن شهنوازی اظهار داشت: با توجه به شرایط جوی حاکم بر این مناطق که شامل رعد و برق، تندبادهای لحظه‌ای و باران‌های رگباری است مدارس این شهرستان‌ها امروز تعطیل اعلام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از آنجا که این شرایط جوی در مناطق جنوبی و برخی از مناطق مرکزی سیستان و بلوچستان حاکم است احتمال تعطیلی مدارس دیگر شهرستان‌ها بنا به صلاح دید فرمانداری‌ها وجود دارد.

رئیس گروه پیش بینی و هشدار هواشناسی سیستان و بلوچستان با اشاره به صدور اخطاریه جوی شماره ۱۵ این اداره کل گفت: با تقویت موج دوم سامانه بارشی در این استان انتظار می‌رود تا امروز بارش‌های همرفتی ادامه یابد.

علی ملاشاهی اظهار داشت: بر اساس خروجی نقشه‌های پیش‌یابی و مدل‌های جوی همچنان رشد ابرهای همرفتی، رگبار و رعد و برق شدید و وزش تندبادهای شدید لحظه‌ای در استان ادامه دارد.

وی خاطرنشان کرد: امروز قدری دامنه فعالیت سامانه گسترش می‌یابد و علاوه بر نیمه جنوبی و سواحل، برخی مناطق مرکزی استان نیز شاهد رگبارهای باران و تگرگ، رعدوبرق و تندبادهای لحظه‌ای خواهند بود.

ملاشاهی با اشاره به خطر برخی پدیده‌های ناشی از فعالیت‌های شدید همرفتی گفت: مهمترین اثرات مخاطره‌آمیز جریانات همرفتی، برخورد صاعقه بویژه در مناطق مرتفع و کوهستانی، رگبار باران همراه با تگرگ، تندباد لحظه‌ای و سیلابی شدن رودخانه‌ها و آب‌گرفتگی معابر است.

وی تصریح کرد: توصیه می‌شود در زمان فعالیت سامانه‌های بارشی بویژه هنگام رعد و برق و صاعقه از تردد و توقف در کنار مسیل‌ها و رودخانه‌های محلی و صعود به ارتفاعات خودداری شود./ ایرنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۵۰۳۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زندگی پس از سیل در شهرستان دشتیاری - سیستان و بلوچستان + عکس

به گزارش صدای ایران از ایسنا،پس از باران‌های سیل آسا و وقوع سیل در چابهار و گذشت بیش از دوماه از آن، بخش‌های زیادی از مناطق شهرستان‌های اطراف از جمله دشتیاری و روستا‌های حومه با قطع دسترسی به راه‌ها و معضل آب گرفتگی معابر مواجه‌اند.

 

دیگر خبرها

  • تداوم کمک‌رسانی نیروی دریایی ارتش به مناطق سیل‌زده در سیستان و بلوچستان
  • رشد ۳۰ درصدی بودجه محرومیت زدایی سیستان و بلوچستان
  • صدور ۲ هشدار جدید هواشناسی  + جزئیات | امروز کدام مناطق بارانی است؟
  • زندگی پس از سیل در شهرستان دشتیاری - سیستان و بلوچستان + عکس
  • (تصاویر) مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان
  • باران چگونه تنش آبی سیستان و بلوچستان را شست؟
  • سیل در منطقه دشتیاری سیستان و بلوچستان
  • کیفیت بخشی مدارس مهم‌تر از توسعه کمی آن‌ است
  • ارتفاع بارش در ایستگاه فرودگاهی زاهدان به ۳۱ میلی متر رسید
  • وقوع ناپایداری‌های موقت و تندباد لحظه‌ای در هرمزگان، ۷ اردیبهشت