Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@16:21:38 GMT

عکس‌های سوگواره هنر عاشورایی داوری شدند

تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۵۰۶۰۴

عکس‌های سوگواره هنر عاشورایی داوری شدند

جلسه جمع‌بندی آرای داوران بخش عکس دوازدهمین سوگواره هنر عاشورایی صبح امروز در حوزه هنری برگزار شد. ۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۹ فرهنگی موسیقی و تجسمی نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا به نقل از روابط عمومی سپهر سوره هنر، فرهاد سلیمانی، مجتبی کوچکی و سید احسان باقری داوران بخش عکس دوزادهمین سوگواره هنر عاشورایی صبح امروز (شنبه 13 مهر) در نشستی بیش از 1800 عکس راه‌یافته به بخش رقابتی این رخداد تجسمی را داوری کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دوازدهمین سوگواره هنر عاشورایی به همت مرکز هنرهای تجسمی حوزه هنری و موسسه فرهنگی هنری سپهر سوره هنر مهرماه سال جاری با برپایی نمایشگاهی از آثار منتخب در حوزه هنری برگزار می‌شود.

این سوگواره شامل 4 بخش نقاشی، پوستر، تصویرسازی و عکس است که کاظم چلیپا، جواد مدرسی و حسین عصمتی داوران بخش نقاشی، سیدحمید شریفی آل‌هاشم، منصوره محمدی و علی‌رضا گلدوزیان داوران بخش تصویرسازی و حامد مغروری، محمدصابر شیخ رضایی و مجید زارع  داوران بخش پوستر آن را تشکیل می‌دهند.

موشن‌گرافیک "الحسین یجمعنا" منتشر شد+فیلمفراخوان نخستین جشنواره ملی عکس "مهرستان" منتشر شدسلیمانی: "ساسان مؤیدی" میان عکاسان ما پدیده استوقتی عکس‌های دفاع مقدس رییس موزه برلین را متحیر کرد/ سلیمانی: عکاسی جنگ به بن‌بست نرسیده استحیدری: شکست داعش را آنطور که باید به تصویر نکشیدیم/ به عکاسان هم مثل محافظین مسئولان اعتماد شودحذف جایزه از دوسالانه ملی مجسمه‌سازی تهران/ مجیدی: رویکرد دوسالانه کاملا معاصر استفاضل نظری: شرایط امروز حوزه کودک از شبیخون فرهنگی هم وخیم‌تر است

 

انتهای پیام/

R1527/P/S4,40/CT12 واژه های کاربردی مرتبط عکس عکاسی موکب تسنیم حوزه هنری هنرهای تجسمی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: عکس عکاسی حوزه هنری هنرهای تجسمی عکس عکاسی حوزه هنری هنرهای تجسمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۵۰۶۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سومین سوگواره فرهنگی و مذهبی «نی ناله» فراخوان داد

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان گفت: سومین سوگواره فرهنگی و مذهبی «نی ناله» در زنجان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از زنجان، ابراهیم رستمخانی اظهار کرد: سومین سوگواره فرهنگی و مذهبی «نی ناله» در زنجان در دو بخش مذهبی و فرهنگی فراخوان داده است و از هنرمندان دعوت به عمل می‌آید که در این سوگواره شرکت کنند.

وی افزود: ترویج تئاتر دینی و مذهبی، تکریم پیر غلامان، صیانت از نمایش‌های بومی و ملی، تأثیر عاشورا بر فرهنگ اسلامی ایرانی، ترویج روحیه مقاومت، ترویج نهضت قیام حسینی، تأثیر عاشورا بر سایر ملل و ادیان و تکریم حجاب و عفاف عاشورایی از اهداف برگزاری این سوگواره است.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان ادامه داد: تئاتر صحنه‌ای، میدانی و تعزیه، نقالی و پرده‌خوانی (کودکان و بزرگسالان) از بخش‌های این جشنواره است و آثار علاقه‌مندان به شرکت در این سوگواره تا پانزدهم خرداد دریافت و تا بیست‌وپنجم خرداد بازبینی خواهد شد.

رستمخانی گفت: آغاز اجراها برای عموم از هفدهم تیر تا سوم مرداد و اجراهای داوری سوگواره نیز هفته سوم محرم خواهد بود.

کد خبر 751377

دیگر خبرها

  • رونمایی استاندار گیلان از نقاشی اسلم دیلمی اثر استاد محمد زحمتکش
  • جمع آوری گنجینه‌های تاریخی گیلان توسط حوزه هنری
  • سومین سوگواره فرهنگی و مذهبی «نی ناله» فراخوان داد
  • علیرضا فغانی در کنار داوران بین المللی فوتبال ایران
  • انعکاس جهانی پاویون جمهوری اسلامی ایران در دوسالانه ونیز قابل اعتنا بود
  • معرفی رییس شورای سیاستگذاری دوازدهمین دوسالانه ملی سرامیک ایران
  • برزگر: بعضی هواداران با سلاح سرد بازی‌ها را تماشا می‌کنند!
  • فراخوان نخستین سوگواره بین‌المللی سفینه‌النجاه منتشر شد
  • پایان داوری آثار نخستین جشنواره هنری «گنجینه مِهر»
  • داوران در صدور حکم صبوری و طمانینه پیشه کنند