Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا؛ مؤسسه قرآنی ـ فرهنگی هفت آسمانه همانند دیگر مراکز قرآنی ـ مردمی فعالیت‌های متنوعی را در گروه‌های مختلف سنی به ویژه نوجوانان و جوانان همزمان با فصل اوقات فراغت آنها برگزار کرد.

بیست و هفتمین همایش طرح جامع قرآنی صفای دل ویژه اعضا در شهریورماه در حسینیه شهدای بسیج شهر اصفهان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این همایش با تلاوت مسعود نیکدستی، قاری بین‌المللی کشورمان، اجرای طرح منبر قرآنی با سخنرانی سید ناصر رضوی، اجرای گروه سرود «آوای مهرطاها» و گزارشی از فرآیند فعالیت مؤسسه توسط مدیریت همراه بود که در پایان هدیه سفر قم و جمکران به صورت رایگان و کمک هزینه اعزام به مشهد مقدس و کربلای معلی ویژه منظمین طرح‌های قرآنی مؤسسه اعطا شد که از مهم‌ترین برنامه‌های این سه ماه مؤسسه بود.

برگزاری همایش ویژه اعضای شهرستان‌ها با حضور ۳۰۰ عضو در سالن شهروند شهرنجف‌آباد اصفهان، ثبت‌نام اعضای جدید ترم پاییز برای طرح جامع قرآنی صفای دل که به صورت غیرحضوری برای بانوان و آقایان در بخش‌هایی، چون دوره مطالعاتی ترجمه قرآن، دوره شنیداری تفسیر تسنیم و دوره مطالعاتی گزیده تفسیر نمونه و اجرای برنامه قصه‌های قرآنی از دیگر فعالیت‌های این مؤسسه در ایام تابستان بود.

همچنین اردوی قم و جمکران ویژه قرآن‌آموزان شرکت‌کننده منظم در طرح‌های تلاوت و ترجمه منطقه نجف آباد و غرب اصفهان و همچنین اعزام ۱۶۰ عضو طرح تلاوت و قصه‌های قرآنی همراه با خانواده به صورت رایگان در گروه سنی ۱۰ تا ۱۸ سال از دیگر برنامه‌هایی است که می‌توان به آن اشاره کرد.

یادآور می‌شود، بانوان علاقه‌مندان برای حضور در این طرح می‌توانند صبح‌ها از ساعت ۹ تا ۱۲ با شماره ۰۹۱۳۳۶۶۱۱۲۷ و آقایان بعدازظهر‌ها از ساعت ۱۶ تا ۱۸ با شماره ۰۹۹۰۱۲۶۸۷۷۱ تماس بگیرند. همچنین این مؤسسه در استان اصفهان، خیابان پروین، خیابان معراج، خیابان فجر ۳ بوستان ۳ پلاک ۹۱ قرار دارد.

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا فعالیت های قرآنی مؤسسات قرآنی قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۵۰۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون ارزیابی اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم در خراسان شمالی برگزار می‌شود

مسئول اداره امور قرآنی سازمان تبلیغات خراسان شمالی گفت:آزمون سراسری نوزهمین دوره آزمون ارزیابی اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم همزمان با سراسر کشور جمعه چهاردهم اردیبهشت ساعت هشت و نیم صبح در مجتمع شهیدین نرسیده به دانشکده علوم قرآنی برگزار می‌شود.
 سید ناصرحسینی افزود: در این دوره ۸۶ نفر از حافظان (۳۴ آقا و ۵۲ شرکت کننده خانم) در ۳ بخش (حفظ ۱۰ جزء، ۲۰ جزء و حافظ کل) شرکت کردند که ۱۷ نفر از حافظان اهل سنت و مابقی از اهل تشیع هستند.
وی گفت: افراد شرکت کننده در این آزمون، هشت نفر با مدرک کارشناسی ارشد، هشت نفر دانشجو ۲۳ نفر کارشناسی، ۱۴ نفر دانش آموز، ۱۵ نفز دیپلم و ۱۸ نفر نیز در مقطع زیر دیپلم هستند.

در خراسان شمالی بیش از دو هزار نفر حافظ قرآن کریم وجود دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان شمالی بجنورد

دیگر خبرها

  • طوفان لحظه‌ای، رگبار و رعدوبرق آسمان اصفهان را فرامی‌گیرد / کاهش ۶ درجه‌ای دما
  • رقابت قرآنی ۶۰۰ دانش آموز استان مرکزی
  • تمرکز ویژه استان اصفهان بر تکمیل زنجیره ارزشی صادرات‌ محور
  • آزمون ارزیابی اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم در خراسان شمالی برگزار می‌شود
  • آزمون‌ پذیرش مؤسسه آموزش عالی اخلاق اسلامی در خردادماه
  • پیش‌بینی بارش‌های رگباری برای آسمان لرستان
  • ثبت نام چهارمین دوره حفظ قرآن کریم دختران در آذربایجان شرقی
  • اختتامیه جشنواره قرآنی، فرهنگی و هنری شهید آوینی برگزار می شود
  • کریستال پالاس برای مارک گوئهی بیش از ۵۵ میلیون پوند می‌خواهد
  • زندگی با آیه ها یک فعالیت هم افزا با حضور دستگاه های مختلف بود