Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-30@15:28:33 GMT

سقوط جرثقیل در تهران ۲ کشته برجای گذاشت

تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۵۰۷۳۰

سقوط جرثقیل در تهران ۲ کشته برجای گذاشت

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از سقوط یک دستگاه جرثقیل سنگین در اتوبان بسیج خبر داد.

به گزارش «تابناک» سید جلال ملکی در گفتگو با ایسنا درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: ساعت ۱۲ و ۱۹ دقیقه امروز یک مورد حادثه سقوط جرثقیل به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اطلاع داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه بلافاصله نیرو‌های امدادی به محل حادثه واقع در اتوبان بسیج، انتهای محلاتی اعزام شدند، گفت: تاکنون جزئیات بیشتری از تعداد مصدومان یا کشته شدگان احتمالی این حادثه مشخص نیست.

گفتنی است که روابط عمومی اورژانس تهران نیز اعلام کرده که نیرو‌های امدادی اورژانس نیز به محل حادثه اعزام شده‌اند.

دکتر پیمان صابریان، رییس اورژانس تهران نیز در ادامه اعلام کرد که این حادثه تا ساعت ۱۳:۳۴ دقیقه ۲ کشته و ۴ مصدوم داشته است و احتمال افزایش کشته‌شدگان این حادثه نیز وجود دارد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: ارز اربعین ۹۸ گروه عظام عباس ایروانی مرز خسروی قاسم سلیمانی لردگان تابناک سقوط جرثقیل تهران ارز اربعین ۹۸ گروه عظام عباس ایروانی مرز خسروی قاسم سلیمانی لردگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۵۰۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انفجار چاه فاضلاب در تبریز با ۴ مصدوم


به گزارش تابناک به نقل از تسنیم ، در پی بی‌احتیاطی جمعی از جوانان و روشن کردن آتش در جوار چاه فاضلاب، به دلیل وجود گازهای ناشی از فاضلاب، انفجاری رخ داد که منجر به مصدومیت 4 نفر از شهروندان تبریزی شد.

 سخنگوی اورژانس استان آذربایجان‌شرقی در پی وقوع این حادثه گفت: مصدومان این حادثه توسط اورژانس به بیمارستان امام رضا (ع) تبریز انتقال یافتند.

موسی علیپور، شهردار منطقه 2 تبریز نیز گفت: این چاه فاضلاب محل تخلیه فاضلاب اماکن تجاری کوی پرواز بوده که متاسفانه به فاضلاب شهری وصل نشده بود و ربطی به چاه‌های جذبی شهرداری ندارد.

وی خاطر نشان کرد: در این حادثه سنگی به وزن 50 کیلو  چندین متر به بالا پرتاب و موجب زخمی شدن 4 نفر از همشهریان شد و سنگ روی یک خودروی رانا فرود آمد و به خودروهای پارک شده در نزدیکی محل وقوع حادثه وارد آمد.

دیگر خبرها

  • سقوط اتوبوس به رودخانه‌ای در شمال پرو/ ۲۵ نفر جان باختند
  • سقوط بالگرد ارتش کلمبیا در منطقه جنگی/ تمام ۹ سرنشین کشته شدند
  • انفجار چاه فاضلاب در تبریز با ۴ مصدوم
  • یک‌ کشته و ۲۳ مصدوم در واژگونی اتوبوس در قزوین
  • یک کشته و ۲ مصدوم بر اثر واژگونی خودروی سمند در پل شهید ذاکر ارومیه
  • یک کشته و دو مصدوم بر اثر واژگونی خودروی سمند در پل شهید ذاکر ارومیه
  • شمار کودکان جان باخته در غزه،بیشتر از تمام جنگ‌های ۴ سال اخیر است
  • ۸۳۶ مصدوم و ۵۴ فوتی در تصادفات هفته گذشته در کشور
  • ۱۱ کشته و ۷۵ مجروح در سقوط باورنکردنی آسانسور
  • سقوط هواپیمای سبک ۲ کشته بر جای گذاشت