Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز گفت که ناطق نوری تنها در جلسه اخیر شورای مرکزی حضور یافته است و ادامه حضور ایشان در این جلسات مشخص نیست. ۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۲ سیاسی سیاست ایران نظرات - اخبار سیاسی -

جت‌الاسلام حسین ابراهیمی عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم با اشاره به برنامه جامعه روحانیت مبارز برای انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی، گفت: جامعه روحانیت مبارز اعلام کرده که برای انتخابات آتی، بهترین راه را وحدت حداکثری نیروهای انقلاب می‌داند و بر همین اساس، وحدت نیروهای انقلاب را به عنوان راهبرد انتخاباتی خود تعیین کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه، نمایندگان جامعه روحانیت مبارز در جلسات وحدت انتخاباتی نیروهای انقلاب شرکت می‌کنند، تصریح کرد: به نظر می‌رسد که بهترین راه برای وحدت نیروهای انقلاب، ائتلاف گروه‌های اصولگرا و انقلابی باشد که بر همین اساس نیز ما توصیه کرده‌ایم که تشکل‌های انقلابی به وحدت برسند.

ابراهیمی در پاسخ به این سؤال که حضور حجت‌الاسلام ناطق نوری در جلسه اخیر شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز چه تاثیری بر تصمیم‌گیری‌های انتخاباتی این تشکل می‌تواند داشته باشد، گفت: آقای ناطق در جلسه اخیر جامعه روحانیت حضور یافتند و معلوم نیست که ایشان در جلسات بعدی حضورداشته باشند یا نه. البته آقای ناطق نوری می‌توانند در همه جلسات جامعه روحانیت حضورداشته باشد و تصمیم‌گیری درباره این موضوع به عهده خود ایشان است.

ابراهیمی گفت: درباره برنامه‌ها و تصمیمات انتخاباتی جامعه روحانیت مبارز، تنها آقای مصباحی‌مقدم که سخنگو هستند، می‌توانند توضیح دهند اما درمجموع نظر ما بر وحدت و همگرایی نیروهای انقلابی است.

انتهای پیام/

R31462/P/S1,1412/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۵۰۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/رضوانی: برخی‌ها فیگور ریاست مجلس گرفته‌اند اما پاپس‌ می‌کشند

عضو فهرست شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در برنامه سپهر سیاست گفت: برخی‌ها فیگور ریاست مجلس گرفته‌اند اما پاپس‌ می‌کشند.

دریافت 8 MB

به گزارش مشرق، غلامحسین رضوانی، عضو فهرست شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در برنامۀ سپهر سیاست در مناظره با صالح اسکندری گفت: برخی‌ها امروز مثل مجلس یازدهم برای ریاست مجلس خودشان را مطرح کرده‌اند و فیگور ریاست گرفته‌اند اما روز ثبت‌نام برای ریاست مجلس اقدام نخواهند کرد.

دیگر خبرها

  • تب و تاب لیست‌های انتخاباتی در واپسین ساعات مجاز تبلیغات
  • فیلم/ حضور قالیباف در نمایش وحدت جبهه انقلاب
  • سلیمی نماینده مجلس: بعضی از نمایندگان کمتر از ۱۰۰ روز در مجلس حضور داشته‌اند
  • عضو هیات رئیسه : بعضی از نمایندگان کمتر از ۱۰۰ روز در مجلس حضور داشته‌اند
  • حمایت شورای وحدت زنجان از محمد اسماعیلی و سعید رفیعی در انتخابات
  • فیلم/رضوانی: برخی‌ها فیگور ریاست مجلس گرفته‌اند اما پاپس‌ می‌کشند
  • نشست هیات عالی شورای وحدت برگزار شد
  • محسن رضایی در جلسه شورای مرکزی شورای وحدت
  • فهرست کامل کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب برای انتخابات منتشر شد
  • لیست نهایی کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب منتشر شد