Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مرکز مدیریت راه های کشور جزئیات محدودیت تردد خودوروهای سنگین و نیمه سنگین در ایام پُرتقاضای سفرهای اربعین را اعلام کرد که بر این اساس تردد کلیه تاکسی های درون شهری اعم از ون و سواری در مدت اجرای طرح اربعین امسال در محورهای خارج از شهر های کشور ممنوع است.

جزئیات محدودیت تردد کامیون ها در ایام اربعین

بنابر آنچه مرکز مدیریت راه ها اعلام کرده، بر اساس مصوبات کمیته هماهنگی اجرای طرح های ویژه ترافیکی، تردد کلیه خودروهای سنگین ترانزیت،  کامیون ها و خودورهای سنگین حامل بارهای صادراتی و وارداتی از ساعت ۷ صبح روز یکشنبه ۱۴ مهر ماه امسال تا ۷ صبح روز شنبه ۴ آبان ماه در محورهای منتهی به مرزهای مرتبط با طرح اربعین مطابق ممنوع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ممنوعیت تردد تاکسی های درون شهری در جاده ها

همچنین این مرکز در خصوص ممنوعیت تردد تاکسی های درون شهری در جاده های کشور در ایام اربعین نیز اعلام کرده است: کلیه تاکسی های درون شهری اعم از ون و سواری در مدت اجرای طرح اربعین ۹۸ از ساعت ۷ صبح چهارشنبه ۱۷ مهر ماه تا ۷ صبح شنبه ۴ آبان در محورهای خارج از شهر های کشور امکان تردد ندراند.

کد خبر 4737206 برهان محمودی

منبع: مهر

کلیدواژه: اربعین 98 مرکز مدیریت راه های کشور سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای اربعین 98 قیمت دلار بانک مرکزی ایران قیمت نفت بازار سهام وزارت صنعت معدن و تجارت وزارت جهاد کشاورزی بورس قیمت یورو دلار قیمت سکه بهار آزادی تولید نفت گمرک ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۵۰۹۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت افزایش کرایه تاکسی‌های ابهر تا تعیین‌تکلیف نرخ مصوب

ایسنا/زنجان مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری ابهر گفت: هرگونه افزایش کرایه تاکسی در ابهر تا تعیین تکلیف نرخ مصوب ممنوع است.

حسین کرمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به افزایش خودسرانه کرایه‌های تاکسی توسط برخی رانندگان ابهری، عنوان کرد: تا تعیین‌تکلیف نرخ مصوب کرایه تاکسی در ابهر هرگونه افزایش خودسرانه ممنوع است.

وی با توضیح اینکه در حال حاضر طرح افزایش نرخ کرایه تاکسی‌ها به فرمانداری اعلام شده است، ادامه داد: در صورت تصویب این نرخ‌ها توسط فرمانداری طی هفته آینده رسما ابلاغ خواهد شد. 

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری ابهر با توضیح اینکه از شهروندان درخواست داریم در صورت دریافت کرایه اضافه مراتب را به سازمان تاکسی‌رانی ابهر گزارش کرده تا برخورد قانونی صورت گیرد، تاکید کرد: تا تعیین تکلیف نرخ مصوب هرگونه افزایش کرایه ممنوع بوده و سازمان حمل و نقل مکلف است تا ضمن نظارت، با متخلفان برخورد قانونی انجام دهد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • وضعیت جاده‌ها/ تردد روان در محورهای هراز و فیروزکوه
  • ممنوعیت افزایش کرایه تاکسی‌های ابهر تا تعیین‌تکلیف نرخ مصوب
  • اعتبار سدسازی در ایلام قطره چکانی است
  • (ویدئو) بارش سنگین برف بهاری در جاده شاهرود - توسکستان
  • تعیین ۶۰۰ میلیون یورو اعتبار برای واردات اتوبوس برون‌شهری ویژه اربعین
  • تخصیص ۶۰۰ میلیون یورو برای واردات اتوبوس برون‌شهری ویژه اربعین
  • فرصت استثنایی برای واردات ناوگان اتوبوس برون شهری ویژه اربعین
  • فرصت استثنایی برای واردات ناوگان اتوبوس برون‌شهری ویژه اربعین 
  • تبریز؛ فقیرترین کلانشهر کشور در حوزه هوشندسازی/ افزایش تلفات تصادفات درون شهری نگران کننده است
  • جانمایی مواکب در مرز مهران با شرایط جدید وفق داده شود