Web Analytics Made Easy - Statcounter

در پی اعلام پزشکان مبنی بر سکته قلبی برنی سندرز، وی پس از مرخصی از بیمارستان ضمن تقدیر از پزشکان و پرستاران و کادر بیمارستانی در توییتی نوشت: پس از دو روز و نیم بستری بودن در بیمارستان الان خوبم و پس از یک دوره کوتاه استراحت به سر کارم باز می‌گردم و منتظرم تا هرچه زودتر به رقابت‌های انتخاباتی باز گردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، ستاد انتخاباتی برنی سندرز، از نامزدهای حزب دموکرات برای انتخابات آمریکا تائید کرده که او به خاطر سکته قلبی مورد عمل جراحی قرار گرفته است.

این سناتور آمریکایی روز سه شنبه در جریان یک گردهمایی تبلیغاتی در نوادا پس از درد در ناحیه سینه به بیمارستان منتقل شد.

برای رفع انسداد شریان‌های قلبی سندرز که ۷۸ سال دارد وی تحت عمل جراحی قرار گرفت. سندرز روز جمعه بیمارستان را ترک کرد و گفت حالش "خوب" است.

پزشکان سندرز گفتند: "دو استنت در سرخرگ‌های کرونری او کار گذاشته شده‌ است."

این پزشکان گفتند سایر سرخرگ‌های سندرز "به طور عادی فعالیت می‌کنند."

پزشکان گفتند که روز جمعه، حال سندرز به اندازه کافی خوب بود که از بیمارستانش در لاس‌وگاس مرخص شود.

این دو پزشک گفتند که به سندرز توصیه شده است مشکل پیش آمده را "با پزشک شخصی خود پیگیری کند".

به گزارش بی.بی.سی سندرز در بیانیه‌ای که پس از ترخیص از بیمارستان منتشر کرد، گفت "پس از مرخصی کوتاه مدت، من منتظر بازگشت دوباره به کار هستم."

او به هوادارانش گفت "حالش خیلی بهتر است."

سندرز گفته است در مناظره بعدی نامزدهای حزب دموکرات که ۱۵ اکتبر برگزار می‌شود، شرکت خواهد کرد.

سندرز مسن‌ترین کاندیدا است و ممکن است با سئوال‌هایی در باره وضع سلامتی‌اش در صورت کسب نامزدی حزب برای رقابت با دونالد ترامپ در انتخابات سال آینده مواجه شود.

در صورتی که سندرز به ریاست‌جمهوری برسد، او مسن‌ترین فردی خواهد بود که به این سمت دست می‌یابد.

برنی سندرز کیست؟

برنی سندرز در خانواده‌ای یهودی در محله بروکلین شهر نیویورک متولد شد و می‌گوید عاملی که باعث بروز آگاهی طبقاتی در او شد سپری کردن دوران کودکی‌اش در آپارتمانی کوچک و محقر بود.

او در دانشگاه شیکاگو درس خوانده است و طی‌ دهه‌های ۶۰ و ۷۰ میلادی در ضدیت با جنگ و حمایت از حقوق مدنی سیاه‌پوستان فعال بود و در تظاهرات سال ۱۹۶۳ واشنگتن شرکت داشت.

او در زمان جنگ ویتنام خواهان کنار گذاشته شدن از خدمت اجباری به خاطر ملاحظه‌های اعتقادی شد، اما درخواست او زمانی بررسی و نهایتا رد شد که به خاطر سنش از اعزام به خدمت معاف شده بود.

سندرز در سال ۱۹۹۰ به مجلس نمایندگان آمریکا راه یافت. او اولین "نماینده مستقل" در ۴۰ سال گذشته بود و تا سال ۲۰۰۷ که موفق به کسب کرسی در سنا شد، عضو مجلس نمایندگان باقی ماند.

از زمان ورودش به مجلس سیاستمدارهای جمهوری‌خواه و دموکرات را به دریافت حمایت‌های مالی‌ از طرف اشخاص و شرکت‌های ثروتمند متهم کرد. استمرار او در به چالش کشیدن افراد قدرتمند لقب "خرمگس اجتماعی" را برایش به ارمغان آورد. او باقدمت‌ترین نماینده مستقل در تاریخ کنگره است.

او در سال ۲۰۱۰ پشت تریبون رفت و به مدت ۸ ساعت و نیم سخنرانی کرد تا بلکه بتواند از مانع ادامه پیدا کردن سیاست‌های مالیاتی جورج بوش شود. او معتقد بود که این سیاست‌ها به نفع ثروتمندان است و باعث افزایش شکاف طبقاتی در آمریکا می‌شود.

سندرز برای انتخابات سال ۲۰۱۶ هم کاندیدای انتخابات شد اما در رقابت درون حزبی از هیلاری کلینتون برای به دست آوردن نامزدی حزب دموکرات شکست خورد. خانم کلینتون هم در انتخابات به ترامپ باخت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: برنی سندرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۵۰۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقرار شعب ویژه رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم

رئیس کل دادگستری استان همدان با اشاره به استقرار شعب ویژه رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم انتخابات مجلس گفت: دستگاه قضایی هم‌سنگر نیروی‌های نظامی- امنیتی و دستگاه‌های اجرایی است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، بهروز محمدی مهر در جلسه ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم انتخاباتی پیرامون مرحله دوم انتخابات شهرستان ملایر اظهار داشت: امروز به واسطه استقرار آرامشی که به دلیل خون پاک شهدا و به همت نیروهای امنیتی و انتظامی در کشور حکم‌فرماست، به طور میانگین سالانه یک انتخابات در کشور برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در ملایر برگزار می‌شود عنوان کرد: دشمن به مانند همیشه برای کمرنگ جلوه دادن انتخابات و تحریک مردم برای نیامدن پای صندوق‌های اخذ رای، نقشه‌ها در سر دارد، اما غافل از آنکه این مردم به مانند همیشه توطئه‌های شومشان را با حضور حماسی خود خنثی می‌کنند.

انتخابات ملایر به مانند دور نخست به صورت تمام الکترونیک است

رئیس کل دادگستری استان همدان با اشاره به اینکه انتخابات در ملایر به مانند دور نخست به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد عنوان کرد: دستگاه قضایی این بار نیز به مانند همیشه در کنار مجریان و ناظران انتخاباتی هست و در یک سنگر فعالیت خود را برای ثبت افتخاری دیگر در تاریخ مردم این استان دنبال می کند.

محمدی مهر با قدردانی از زحمات متولیان و مجریان برگزار کننده دور نخست انتخابات که زمینه ساز برگزاری انتخاباتی سالم در استان شدند، گفت: دو نامزد انتخاباتی بدانند که تبلیغات زودهنگام و یا اعلام نتیجه پیش از موعد بر اساس حدس و گمان‌های آنان، تخلف انتخاباتی محسوب شده و با خاطی برخورد می‌شود.

وی اظهار داشت:  برای نظارت بیشتر و جلوگیری از تخلفات احتمالی علاوه بر حضور قاضی کشیک، قضات ویژه‌ای نیز برای رسیدگی به این گونه تخلفات در حوزه‌های قضایی حضوری فعال خواهند داشت تا از آرای مردم صیانت کنند.

رئیس کل دادگستری استان همدان اعلام کرد: 300 قاضی در کمیسیون‌های مختلف در سطح استان برای احقاق حقوق عامه با موضوعات مختلف حضوری فعال دارند تا حقی از کسی تضییع نشود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • زمان اعلام لیست انتخاباتی شانا برای دور دوم انتخابات مجلس
  • توصیه های انتخاباتی استاندار/تنور انتخابات را گرم نگه داریم
  • آغاز ضبط مناظره‌های تبلیغاتی ۴ نامزد دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • ضبط مناظرات انتخاباتی نامزد‌های راه یافته به دور دوم انتخابات در شهرستان کرمانشاه
  • احترام به قانون، اصل رقابت انتخاباتی است
  • استقرار شعب ویژه رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم
  • استقرار شعب رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم انتخابات مجلس
  • مراسم قرعه کشی پخش مناظرات نامزد‌های انتخاباتی در صدا و سیمای لرستان
  • همه جرائم انتخاباتی دور اول انتخابات مجلس رسیدگی شدند
  • راهبرد انتخاباتی شورای وحدت در مرحله دوم انتخابات: از بانوان حمایت می‌کنیم