Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: پنج کیلومتر از محور نهاوند-آورزمان طی سه روز آینده زیربارترافیک می‌رود.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، حسن بهرام‌ نیا  همزمان با سومین روز از هفته نیروی انتظامی و در صبحگاه مشترک ضمن تبریک به پرسنل خدوم‌این نیرو در سراسر کشور، تصریح کرد: هدف از توسعه پایدار در واقع خدمت رسانی مداوم به مردم در حوزه های مختلف است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه امنیت پایدار داخلی و خارجی یکی از ارکان مهم برای توسعه هر منطقه است، گفت: امروز نیروی انتظامی نقش بی بدیلی در کشور دارد چراکه محافظت از ۸ هزار کیلومتر از مرزهای کشور به همراه نیروهای نظامی دیگر از مصادیق این مهم است.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه امنیت بی بدیل ایران اسلامی که ضریب حدود ۱۰۰ درصدی دارد علیرغم وجود ناامنی در کشورهای همسایه زبانزد است، گفت: این مهم مرهون مجاهدت ها و از جان گذشتی نیروهای نظامی و انتظامی است.

وی با اشاره به رهنمود امام تصریح کرد: امام خمینی در بیانی فرمودند کار پلیس عبادت است و مقام معظم رهبری نیز در این خصوص فرمودند خدمت در ناجا جهاد در راه خدا است.

بهرام‌نیا با بیان اینکه جهاد در عرصه امنیت خدمت به خلق خداست که با علم و معرفت صورت می گیرد، گفت: دلاورمردان این نیرو باید قدر و منزلت خود را بدانند.

وی با تاکید بر اینکه امروز کار نیروی انتظامی با گذشته قابل مقایسه نیست، گفت: امروز نیروی انتطامی علاوه بر ارائه خدمت یک کار معنوی انجام می دهد.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: امروز پلیس در خدمت ارزش ها، دین و گوش به فرمان مقام معظم رهبری است اما در گذشته بیشتر در خدمت استکبار و ایادیش بود.

وی خطاب به پرسنل نیروی انتظامی گفت: باید بدانید و بدانیم‌ که حرکت شما حرکت بزرگی است کما اینکه میدانیم شما از لحاظ امکانات زندگی و انجام وظیفه در کار مشکل دارید.

بهرام‌نیا ادامه داد: شما در راستای امنیت جامعه، نشاط اجتماعی، امنیت روانی، کار آفرینی و اشتغال نقش تعیین کننده دارید و در توسعه پایدار استان و شهرستان سهیم هستند.

وی اظهار کرد: مسئولان استان و شهرستان نهاوند در تامین امنیت و تحقق اهداف به عنوان خدمتگزار شما همراه و همگام هستند.

نماینده مردم نهاوند در مجلس با اشاره به اینکه امسال در آستانه اربعین و به واسطه قرار گرفتن نهاوند در مسیر تردد زائران اربعین اقداماتی انجام شده است، گفت: هر ساله ۴۰ تا ۵۰‌ نفر کشته در سال در محور آورزمان ثبت می شد که امسال  مسیر هموار شده و طی دو یا سه روز آینده زیر بار ترافیک‌ می رود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: محور نهاوند آورزمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۵۰۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص ۱۰۳ میلیارد تومانی به محور گردشگری وفاق دیر

فرماندار دیر جاده وفاق بین بنادر دیر و کنگان را یکی از محورهای مهم مواصلاتی و گردشگری جنوب استان بوشهر دانست و گفت: ۱۰۳ میلیارد تومان تاکنون به این پروژه اعتبار تخصیص داده شده است. - اخبار استانها -

یونس باربرز در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بندر دیر اظهار داشت: جاده وفاق در جنوب استان بوشهر یکی از محورهای مهم مواصلاتی و گردشگری ساحلی است.

وی با بیان اینکه شهرستان دیر در عرصه‌های مختلف دارای ظرفیت‌های مهمی است، اضافه کرد: یکی از قابلیت مهم شهرستان دیر در عرصه گردشگری ساحلی در جوار خلیج‌ فارس است.

فرماندار دیر جاده وفاق بین بنادر دیر و کنگان را یکی از محورهای مهم مواصلاتی و گردشگری جنوب استان بوشهر دانست و بیان کرد: در راستای تکمیل طرح‌های راهسازی اعتبارات لازم به طرح جاده وفاق در جنوب استان بوشهر تخصیص یافته است که ضمن قدردانی از حمایت استاندار مبلغ 103 میلیارد تومان تاکنون به این پروژه اعتبار تخصیص داده است.

باربرز  ضمن قدردانی از مدیر عامل سازمان منطقه ویژه انرژی پارس گفت: از ناحیه شورای راهبردی شرکت‌های پتروشیمی پارس جنوبی مبلغ 23 میلیارد تومان به این طرح تخصیص یافته که امیدواریم با همکاری خوب شورای راهبردی شاهد تکمیل و بهره‌برداری این طرح در آینده نزدیک باشیم.

وی یکی از مزیت‌های مهم جاده وفاق را کاهش مسیر دیر به کنگان دانست و تصریح کرد: با تکمیل جاده وفاق مسیر 25 کیلومتری بنادر دیر و کنگان به 8 کیلومتر کاهش می‌یابد و نقش مهمی در خروج شهرستان دیر از بن بست دارد.

فرماندار دیر پروژه جاده وفاق را دروازه اتصال جنوب کشور از ساحل به مرکز استان بوشهر دانست و اظهار امیدواری کرد: مرحله نخست این پروژه در آینده نزدیک به طول حدود 4 کیلومتر افتتاح می‌شود.

باربرز  با بیان اینکه جاده وفاق از سمت بندر کنگان 3 کیلومتر آماده آسفالت است، گفت: از سمت شهرستان دیر نیز 1.1 کیلومتر آسفالت شده و 800 متر دیگر آماده آسفالت است.

انتهای پیام/190

دیگر خبرها

  • استاندار لرستان: امنیت استان حاصل مشارکت پلیس و مردم است
  • اصلاح و بهسازی محور‌های عشایری آبدانان
  • حرکت عادی خودرو‌ها در جاده‌های شمال
  • ایمن‌سازی ۷۰ کیلومتر از راه‌های روستایی در برابر سرقت کابل
  • محور یزد - دربید همچنان مسدود است/تخریب ۳ کیلومتر در بارندگی ها
  • چهارخطه شدن ۱۰ کیلومتر از محور رامشیر - ماهشهر تا پایان سال
  • تخصیص ۱۰۳ میلیارد تومانی به محور گردشگری وفاق دیر
  • ۱۰ کیلومتر از محور رامشیر - ماهشهر تا پایان سال چهارخطه می شود
  • گلایه مردم از عدم اتمام آسفالت ریزی محور پلدشت به مرگنلر 
  • جوی آرام و ترافیک روان در جاده‌های شمال