Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، مرحله دوم چهل و دومین دوره مسابقات قرآن اوقاف در بخش برادران در 2 بخش مقدماتی و فینال برگزار شده است. مسابقات بخش مقدماتی به میزبانی استان قم برگزار شد که به جز مهیار قاسمی در رشته ترتیل و ابوذر کرمی در رشته حفظ کل دیگر متسابقان از گوی رقابت و اعزام به مرحله فینال باز ماندند و تقریبا می‌توان گفت کاروان اعزامی استان به قم با دستی خالی بازگشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس این گزارش، مرحله فینال مسابقات امسال به میزبانی استان اصفهان بخش برادران از ششم مهر ماه آغاز شده و روز پنجشنبه، 11 همین ماه به پایان رسید. استان مرکزی دو نماینده مهیار قاسمی در رشته قرائت ترتیل و ابوذر کرمی در رشته حفظ کل را به مسابقات اصفهان اعزام کرده بود که تنها ابوذر کرمی توانست رتبه عالی این دوره از مسابقات را از آن خود کند.

لازم به ذکر است، مسابقات در بخش بانوان نیز آغاز شده است که خانم‌ها نادره محمودی در رشته حفظ 10 جزء و محدثه مؤمنی در رشته قرائت ترتیل راهی اصفهان شدند. هانیه بقایی نیز در رشته حفظ 20 جزء طی دو روز آینده به محل برگزاری مسابقات سفر می‌کند. خانم ها جفرسته در رشته حفظ کل و شیما احمدی در رشته قرائت تحقیق نیز طی روزهای آینده به استان اصفهان عزیمت می‌کنند.

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن خبرگزاری قرآن ایکنا مرکزی ایکنای مرکزی ابوذر کرمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۵۱۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌یابی دو بانوی تیرانداز مازندرانی به فینال مسابقات کشور

دبیر هیئت تیراندازی مازندران از راه‌یابی دو بانوی تیرانداز مازندرانی به فینال مسابقات کشوری در رده جوانان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، علی‌مصطفی رجبی شامگاه _پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران با اشاره به راه‌یابی دو بانوی تیرانداز مازندرانی به فینال مسابقات کشوری اظهار کرد: ماهک مسلمی و سیده مهنّا سیدپور دو بانوی توانمند در رشته تیراندازی با ثبت رکوردهای خوب در مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ بانوان به مرحله فینال راه یافتند.

وی افزود: در فینال این مسابقات که عصر امروز پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت در مجموعه تیراندازی آزادی تهران برگزار شد، ماهک مسلمی رتبه سوم کشور را به‌دست آورد و سیده مهنّا سیدپور در جایگاه پنجم قرار گرفت.

دبیر هیئت تیراندازی مازندران با حضور در این رقابت‌ها به همراه تیم تیراندازی استان و برعهده گرفتن مربیگری ورزشکاران عنوان کرد: مراسم اهدای مدال با حضور کبری غیاثی نایب‌رئیس فدراسیون، یاسر خلیل‌نژاد مسئول کمیته آموزش و حسین باقری سرمربی تیم‌ملی نوجوانان و جوانان برگزار شد.

رجبی خاطرنشان کرد: مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ بانوان در سال ۱۴۰۳ در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در مجموعه تیراندازی آزادی تهران برگزار شد.

کد خبر 750197

دیگر خبرها

  • راه‌یابی دو بانوی تیرانداز مازندرانی به فینال مسابقات کشور
  • مسابقات قرآن دانش‌آموزان شیراز آغاز شد
  • برگزاری نوزدهمین دوره آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآنی
  • نوزدهمین دوره آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم در زنجان
  • مسابقات قرآن و عترت کهگیلویه و بویراحمد در چرام
  • رقابت ۶۵۰ دانش‌آموز یزدی در مسابقات قرآن، عترت و نماز استان یزد
  • رقابت قرآنی ۶۰۰ دانش آموز استان مرکزی
  • رقابت ۶۰۰ محصل استان در مسابقات قرآن
  • برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزی در یزد
  • برگزاری چهل و دومین دوره مسابقات قرآن دانش آموزی در کازرون