Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا گوروئی شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: اتباع خارجی برای حضور در مراسم اربعین حسینی و سفر به کشور عراق باید از مرز شلمچه تردد کنند و اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری خوزستان نیز به منظور ارائه خدمات به اتباع در این مرز دفتر نمایندگی راه اندازی کرده است.

وی گفت: اتباع خارجی که تنها با داشتن گذرنامه قصد سفر به عراق در این ایام را دارند باید حتما ویزا بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هرساله مراسم بزرگ پیاده روی اربعین حسینی از ۲۰ روز قبل از روز اربعین آغاز می شود و زائران زیادی برای زیارت عتبات عالیات از مرزهای چذابه و شلمچه این استان به عراق سفر می کنند.

حرکت تدریجی کاروان‌های اربعین حسینی به سمت ۲ گذرگاه بین المللی چذابه و شلمچه در استان خوزستان از چندی پیش آغاز شده و با آغاز ماه صفر شتاب گرفته است.

پارسال ۱۴۷ هزار و ۷۱۲نفر اتباع خارجی از مرز شلمچه خوزستان در مراسم اربعین حسینی به کشور عراق سفر کردند.

۷۱۵۸/۶۰۰۲

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اتباع خارجی اربعین حسینی خوزستان مرز شلمچه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۵۱۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح جمع آوری اتباع غیر مجاز در استان یزد

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری یزد، در جلسه ای با حضور مدیرکل امنیتی انتظامی استانداری یزد و نمایندگان نیروی انتظامی استان در اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری یزد برگزار گردید.

در این جلسه علوی نیا مدیرکل امنیتی انتظامی استانداری با تاکید به ضرورت همکاری همه دستگاهها و تاثیرات طرد اتباع غیرمجاز ، رفع مشکلات گذشته و تشدید محاسن در سال ۱۴۰۳ را خواستار شد.

 در ادامه محسنی راد مدیرکل اتباع ومهاجرین خارجی استانداری با ارائه گزارشی از آمار و اقدامات انجام شده در سال گذشته ضمن تشکر از همه دستگاه‌های اطلاعاتی، امنیتی ،انتظامی و قضایی، اعلام آمادگی و پشتیبانی از ادامه طرح در سال ۱۴۰۳ نمود.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • طرح جمع آوری اتباع غیر مجاز در استان یزد
  • آغاز اقدامات آماده سازی پایانه مرزی تمرچین و مسیر‌های منتهی به آن جهت اجرای طرح اربعین حسینی
  • پایگاه‌های اورژانس در مسیر زائران اربعین شلمچه مستقر می‌شوند
  • آغاز آماده‌سازی پایانه مرزی تمرچین و مسیرهای منتهی برای اربعین حسینی
  • همدان استانی ممنوعه برای اشتغال اتباع
  • پیش بینی استقرار پایگاه فوریت‌های پزشکی در مسیر زوار شلمچه
  • استقرار ۱۲ پایگاه اورژانس در مسیر زائران اربعین در شلمچه
  • زمان ارائه خدمات درمانی به زوار حسینی در مرز شلمچه اعلام شد
  • همدان استان ممنوعه در به کارگیری کارگران اتباع خارجی
  • برگزاری نخستین نشست سلامت برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی