Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمد حیدری پیش از ظهر امروز شنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان دزفول، اظهار کرد: سیاست دشمنان در راستای کمرنگ کردن راهپیمایی عظیم جهان اسلام و تشیع با محوریت جمهوری اسلامی ایران همچون سایر سیاست هایشان محکوم به شکست است‌.

وی افزود: همه ما به عنوان خدمتگزاران نظام اسلامی باید با تمام توان در راستای خدمت رسانی به زائران و تسهیل امور تلاش کنیم وبه میزان وظایف خود، در راستای تقویت ضریب امنیتی این کنگره عظیم قدم برداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست فرمانداری ویژه دزفول با بیان اینکه دشمن به دنبال ضعیف و بحرانی نشان دادن وضعیت عراق است تا با این کار به خیال خودشان  از میزان حضور پرشور مردم‌ در اربعین کاسته شود، گفت: دشمن تلاش دارد تمام مشکلات ناشی از زمان حکومت صدام، دخالت بیگانگان و حتی ایجاد داعش را به گردن جمهوری اسلامی ایران بیندازد در حالیکه ایران نجات بخش عراق بوده و حریّت را به دولت عراق برگردانده است.

حیدری تاکید کرد: بنابراین هرچه حضور مردم در این حماسه عظیم بیشتر باشد نشان دهنده عظمت جمهوری اسلامی و خنثی کننده توطئه های دشمنان خواهد بود.

وی در ادامه با اشاره به برنامه ریزی ها و اقدامات انجام شده برای خدمات رسانی هرچه بهتر موکب بزرگ شهرستان در مرز چذابه و برگزاری مطلوب راهپیمایی حرم تا حرم در روز اربعین در دزفول ، اظهار کرد: جلسات متعددی برگزار و وظایف به خوبی در بین تمامی دستگاه ها و نهادها تقسیم بندی شده تا در پرتو یک مدیریت و ساختار مشخص و منسجم بتوانیم این ماموریت ارزشمند و مهم را به خوبی انجام دهیم‌.

 سرپرست فرمانداری ویژه دزفول با بیان اینکه شهرستان دزفول به عنوان  معین دشت آزادگان در مرز چذابه تعیین شده، گفت:  در چارچوب وظایف و با وحدت و همدلی اقدامات لازم را انجام خواهیم داد تا موکب بزرگ شهرستان دزفول در مرز چذابه همچون هر سال بتواند خدمات کم نظیر و قابل توجهی را به زائران ارائه دهد.

حیدری تاکید کرد: دستگاه های اجرایی، اداری، نیروهای مسلح، انجمن های مردمی، خیران و تمام اصناف شهرستان دزفول به صورت واحد و یکپارچه با یک هدف واحد در خدمت دستگاه اباعبدالله (ع) هستند و با تمام توان و قدرت نمی گذاریم کمبودی در این زمینه احساس شود.

وی  با بیان اینکه جلسات و هماهنگی های لازم برای برگزاری باشکوه راهپیمایی حرم با حرم نیز با همکاری شورای شهر و شهرداری دزفول انجام شده، تصریح کرد: لازم است به منظور برخورداری از یک برنامه بلند مدت، دبیرخانه ای برای اربعین در شهرستان تشکیل شود تا زیربناهای اولیه و ضروری در مرز ایجاد و به صورت دائمی مستقر شوند.

تبدیل روستاها به شهر از سوی وزارت کشور

وی در خصوص انتقاد امام جمعه در خصوص غیرکارشناسی بودن تبدیل برخی روستاهای دزفول به شهر و حذف نام شهید از شهرک شهید منتظری که به شهر منتظران تبدیل شده، عنوان کرد: از گذشته چند پرونده تبدیل برخی روستاهای  دزفول به شهر در وزارت کشور تشکیل شده بود که در زمان حضور بنده به عنوان سرپرست فرمانداری دزفول این پرونده ها در مراحل پایانی خود بودند.

حیدری توضیح داد: تمامی ساز و کارهای قانون تقسیمات کشوری در هیئت وزیران و استانداری ها مستقر است و فرمانداری ها کمترین سهم را در ارائه و اصلاح پیشنهادات در این باره دارند.

سرپرست فرمانداری ویژه دزفول یادآور شد: بر اساس قانون تمام نقاط جغرافیایی که بیش از ۳ هزار نفر جمعیت داشته باشند می توانند به شهر تبدیل شوند و در این قانون مابقی امکانات پیش بینی نشده است بنابراین این اقدامات تصمیم وزارت کشور است چرا که اگر ما به دنبال این امر بودیم در حال حاضر ۱۵ نقطه در دزفول دارای جمعیت بالای ۳ هزار نفر هستند و بر اساس قانون تقسیمات کشوری می توانند به شهر تبدیل شوند.

حیدری  بیان کرد: دزفول در طول سال از ردیف بودجه ای خوبی برای مناطق روستایی برخوردار است بنابراین اگر این مناطق در قالب روستا می ماندند شاید شرایط بهتری داشتند. در حال حاضر مجوز شهرداری شهر تازه تاسیس شهیون اخذ شده اما مجوز شهرداری دو شهر جدید منتظران و جندی شاپور تاکنون اخذ نشده است.

وی در خصوص اعتراض به حذف نام شهید منتظری از شهر جدید منتظران نیز گفت: این امر نیز از سوی وزارت کشور صورت گرفته است. فرمانداری در خصوص تغییر و تعیین نامگذاری  در محدوده شهری دارای اختیار است اما نقاط جغرافیایی که به شهر تبدیل می شوند در اختیار وزارت کشور است با این حال اعتراضات منتقل خواهند شد تا در موارد بعدی به آنها توجه شود.

به گزارش مهر، در این نشست مسئول  و اعضای ستاد اربعین شهرستان  دزفول گزارشی از اقدامات و نیازهای این ستاد برای خدمت رسانی در مرز چذابه و  برگزاری مراسم  پیاده روی حرم تا حرم اربعین دزفول ارائه دادند.

کد خبر 4737501

منبع: مهر

کلیدواژه: محمد حیدری فرمانداری دزفول اربعین 98 اربعین 98 اربعین حسینی بوشهر قزوین هفته دفاع مقدس گردشگری شیراز گرگان خطبه های نماز جمعه مرز مهران اجلاس جاده ابریشم ایلام شهرکرد آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۵۱۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همه اقدامات دشمنان علیه انقلاب اسلامی شکست خورد

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی فدوی ظهر پنجشنبه در در اجلاسیه ۹۲ شهید شهرستان باشت افزود: هفت ماه جنگ نابرابر رژیم صهیونیستی، علیه مردم غزه ادامه دارد و در این هفت ماه جنگ در غزه اکثر کشورهای دنیا حرف‌هایی را زدند که امام راحل در سال‌های انقلاب درباره این رژیم سفاک صهیونیستی زده بودند.

وی با بیان اینکه چه افتخاری بالاتر از این‌که ملتی به پا خیزند و با مستکبران و جنایتکاران عالم مقابله کنند، گفت: باید خودمان وسط میدان باشیم و خودمان باید مؤثر واقع شویم.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران اظهار کرد: جنگ بین حق و باطل دائمی و همیشگی است و شیطان از خداوند مهلت گرفت تا بندگان خداوند را یک‌لحظه راحت نگذارد و انسان‌ها را به دنبال خود بکشاند.

وی با بیان اینکه شیطان بزرگ دائم به شکست‌ها اعتراف کرده است، گفت: مردم ما پایداری صبر و استقامت دارند و این را باید ادامه بدهیم تا همه مشکلات حل شود و اگر ما به تکالیفمان ادامه بدهیم، دست نصرت خداوند را خواهیم دید.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه ما امروز به‌جایی رسیدیم که می‌توانیم خبیثان عالم را تنبیه کنیم، گفت: از روز اول جنگ غزه آمریکایی‌ها فرماندهی جنگ را پذیرفتند و امروز هم هستند و اگر برخی کشورها این رژیم کودک کش را همراهی نمی‌کردند امروز نبودند و این اقدامات در غزه توسط جبهه متحد شیطان بزرگ انجام شد.

سردار فدوی تصریح کرد: یکی از تبلورهای خاص باطل، همین درست کردن رژیم اشغالگر و کودک کش اسرائیل است برای اینکه تضمین‌کننده منافعشان باشد.

جانشین فرمانده کل سپاه با اشاره به عملیات بزرگ وعده صادق گفت: با وجود اینکه امپراتوری شیطان بزرگ و غرب تمام تلاشش را برای سانسور این عملیات انجام دادند، اما عالم متوجه شد و فیلم‌ها و تصاویر زیادی از این تنبیه بیرون آمد و این عظمت بزرگ جمهوری اسلامی است و اگر غرب بازهم از این خباثت‌ها بکند، دوباره اقدامی بزرگ‌تر علیه آن‌ها خواهیم داشت.

سردار فدوی با بیان اینکه شهدا به اعلی‌علیین رسیدند و ذهن ما نمی‌تواند به‌جایی که شهدا رسیده‌اند هم خطور کند، گفت: امروز به نام شهدا جمع می‌شویم و درواقع برای خودمان جمع می‌شویم ما حتی ذهنمان به مقام شهدا نمی‌تواند خطور کند، ولی شهدا می‌توانند دست ما را نیز بگیرند چرا که شهدا مقام شفاعت دارند.

وی تصریح کرد: در خصوص مقام شهدا هزاران حدیث وجود دارد و عالی‌ترین حدیث هم در تفسیر مجمع‌البیان آورده شده است که خداوند مقام شهیدان را یاد می‌کند و این حدیث از لحظه‌ای که رزمنده برای حرکت درراه خدا، نیت می‌کند که جهاد کند تا زمانی که به بالاترین مقامی که غیر معصوم می‌تواند برسد را شرح می‌دهد.

سردار فدوی اظهار کرد: در این حدیث از شهید و خانواده شهید بسیار یادشده است و هر شهید می‌تواند ۷۰ هزار نفر از اهل‌بیت خود را شفاعت کند.

وی افزود: عزت و اقتدار انقلاب اسلامی وعده حق خداوند است و خدا را شاکر هستیم که به برکت حضرت امام راحل و انقلاب اسلامی که در سال ۴۲ پایه‌گذاری شد و در ۲۲ بهمن ۵۷ به پیروزی رسید، روندی وجود دارد که هرلحظه تحقق وعده خدا را می‌بینیم چراکه وعده خداوند حق است.

سردار فدوی بیان کرد: اکنون ما شاهد عزت و اقتدار و افتخار نظام اسلامی هستیم.

کد خبر 6095014

دیگر خبرها

  • آلمان: اروپا باید به یک اتحادیه امنیتی تبدیل شود
  • همه اقدامات دشمنان علیه انقلاب اسلامی شکست خورد
  • فرمانداری نائین به فرمانداری ویژه تبدیل شد
  • پرونده ٢ شهرستان استان یزد در حال پیگیری برای تبدیل به فرمانداری ویژه
  • نشست هم افزایی مسئولان کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین برگزار شد
  • نشست هم افزایی مسوولان کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین برگزار شد
  • نشست هم افزایی مسئولان کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین 
  • نشست هم‌افزایی مسئولان کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین 
  • شهرستان اردکان یزد فرمانداری ویژه شد
  • حکم اعدام «بابک زنجانی» نقض و تبدیل به ۲۰ سال حبس شد