Web Analytics Made Easy - Statcounter

بانک ملت درباره دریافت غرامت از خزانه داری انگلیس اقدام به یک شفاف سازی جدید کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، بانک ملت با صدور اطلاعیه ای در سامانه کدال اعلام کرد: به استناد ماده دو مکرر ۳ دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت های ثبت شده نزد سازمان به اطلاع می‌رساند پیرو شایعه منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر دریافت غرامت از خزانه داری انگلستان، کل مبلغ توافق شده توسط بانک ملت وصول شده و با آخرین نرخ تسعیر ابلاغی بانک مرکزی «هر یورو ۸۵.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۰۰۰ ریال» در آمدی بالغ بر ۷.۷۶۴.۹۸۰ میلیون ریال عاید این بانک کرده لذا کلیه مبالغ اعلام شده در رسانه های مجازی مغایر با مبلغ فوق، از سوی این بانک تکذیب می‌شود.

 

در ادامه این اطلاعیه شفاف سازی آمده بانک ملت، بدیهی است در صورت وقوع هرگونه رویداد با اهمیت، مراتب مطابق مفاد ماده ۱۳ دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت های ثبت شده نزد سازمان افشا می شود.

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی مسجد اربعین پیاده روی اربعین زائران اربعین حسینی هفته نیروی انتظامی کانون های فرهنگی هنری مساجد موکب اربعین روزنامه شیراز غرامت از انگلیس بانک ملت غرامت انگلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۵۱۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعرفه‌های پستی نمایشگاه مجازی کتاب اعلام شد

هزینه ارسال ناشران برای مرسولات با مبلغ فاکتور کمتر از ۱۲۵ هزار تومان رایگان است.

به گزارش ایسنا به نقل از ستاد خبری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، تعرفه‌های پستی بخش مجازی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران اعلام شد.

بر اساس این خبر، کتابفروشی‌ها برای ارسال بسته‌های نمایشگاه مجازی هزینه‌ای پرداخت نمی‌کنند. هزینه ارسال ناشران نیز برای مرسولات با مبلغ فاکتور کمتر از ۱۲۵ هزار تومان رایگان است.

برای مرسولات با مبلغ بیش از ۱۲۵ هزار تومان تا وزن دو کیلوگرم، مبلغ ۱۷ هزار تومان هزینه ارسال بر عهده ناشر است و مابقی از محل یارانه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تامین می‌شود.

هزینه مرسولات با وزن بالاتر از دو کیلوگرم نیز طبق تعرفه شرکت پست محاسبه و از اعتبار پنل پستی ناشر کسر می‌شود. 

هزینه ارسال برای خریداران در سبد خرید، به ازای هر فروشنده ۵ هزار تومان در نظر گرفته شده است.

سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت (۱۴۰۳) در محل مصلی امام خمینی(ره) به شکل حضوری و در سامانه ketab.ir به صورت مجازی برگزار می‌شود.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • سرسام آماری؛ چرا داده‌های نرخ تورم بانک مرکزی شفاف نیست؟
  • چرا داده‌های نرخ تورم بانک مرکزی شفاف نیست؟
  • تعرفه‌های پستی بخش مجازی نمایشگاه کتاب اعلام شد
  • تعرفه‌های پستی نمایشگاه مجازی کتاب اعلام شد
  • ایران ۶۲ میلیون دلار به همراه دیرکرد غرامت از هند دریافت می کند
  • سازمان اسناد ملی ایران به کتابخانه‌های آذربایجان‌غربی کتاب هدیه کرد
  • شرکای پشت پرده بابک زنجانی چه کسانی بودند؟ /چرا پرونده اختلاس او شفاف سازی نمی شود؟ /مبلغ کلان ارزی قرار است به صورت املاک به بیت المال بازگردد؟
  • معافیت سازمان بیمه سلامت بر اساس قانون از اتصال به حساب خزانه
  • پیشرفت نهضت ملی مسکن در غیبت بانک‌های خصوصی
  • سهم صفر درصدی مشارکت ۱۸ بانک در نهضت ملی مسکن