Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@12:17:16 GMT

پست ۲۳۰ کیلو ولت برق ساران گچساران افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۵۱۶۰۸

پست ۲۳۰ کیلو ولت برق ساران گچساران افتتاح شد

به گزارش ایرنا، مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان روز شنبه در این آیین افزود: برای اجرای این طرح ۷۰۰میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات شرکت برق منطقه ای خوزستان هزینه شده است.
محمود دشت بزرگ ادامه داد: از این میزان اعتبار ، ۶۳۰میلیارد ریال برای خرید تجهیزات و ۷۰میلیارد ریال برای اجرای طرح هزینه شدهاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ظرفیت این پست را ۱۰۰مگاولت امپر اعلام کرد و گفت: در این طرح ۲دستگاه بانک خازنی۴.۸مگاوار به ظرفیت۹.۶مگاوار نصب شده است.

دشت بزرگ ابراز کرد: هدف از اجرای این طرح افزایش قابلیت اطمینان و پایداری شبکه برق گچساران، فراهم نمودن امکان اتصال نیروگاه ( DG) مفنا به ۳۳کیلو ولت پست، کاهش بارگیری ترانس های ۲۳۰/۱۳۲، ۲۳۰/۳۳و۱۳۲/۳۳ کیلو ولت پست دوگنبدان، افزایش قابلیت مانور شرکت توزیع در شهر دوگنبدان و تامین برق مطمئن و پایدار مشترکین جدید و خروج پست از حالت خاموشی است.
وی اظهار کرد: با بهره برداری از این پست درصد بارگیری از تجهیزات برق شهرستان کاهش یافته و برق مورد نیاز برای توسعه زیرساخت های صنعتی و دیگر مصارف فراهم می شود.
دشت بزرگ گفت:  در این طرح نصب ۲دستگاه ترانس به ظرفیت ۱۰۰مگاولت امپر و ساخت ۱۲فیدر خروجی ۳۳کیلو ولت انجام شده است.
وی ادامه داد: عملیات اجرایی این طرح در سال ۹۶در زمینی به مساحت ۲.۵ هکتار آغاز شد.

 شهرستان گچساران با بیش از ۱۵۰ هزار نفر جمعیت یکی از شهرهای هشت گانه کهگیلویه و بویراحمد است.

وزیر نیرو امروز شنبه به منظور افتتاح و کلنگ زنی چندین طرح در حوزه های آب و برق و بازدید و بررسی وضعیت این صنعت به کهگیلویه و بویراحمد سفر کرده است.

اردکانیان صبح امروز از طریق فرودگاه اهواز و ورود به شهر لیکک مرکز شهرستان بهمئی با استقبال حسین کلانتری استاندار کهگیلویه وبویراحمد و بازدید از طرح ۱۳۲ کیلو ولتی شهرستان بهمئی سفر یک روز خود را به این استان آغاز کرد.

وی پس از افتتاح و کلنگ زنی و همچنین بررسی وضعیت صنعت آب و برق در شهرها و مناطق گرمسیری این استان عصر امروز نیز از طریق بالگرد و پس از بازدید هوایی از چندین طرح و سدهای در دست اجرای این استان وارد یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد خواهد شد.

دیدار با نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد، استاندار و مجمع نمایندگان و همچنین نشست تخصصی با مدیران حوزه آب برق استان پایان بخش سفر یک روزه اردکانیان به این استان است.

وزیر نیرو بر اساس برنامه ریزی قبلی قرار بود که چهارم مهرماه (پنجشنبه) هفته قبل به کهگیلویه و بویراحمد سفر کند که به دلیل شرایط نامساعد جوی این سفر لغو شد.

۲۰۸۲/۱۶۶۲

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد انرژی برق افتتاح طرح گچساران رضا اردکانیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۵۱۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کهگیلویه و بویراحمد رویشگاه بزرگ لاله های واژگون

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد‏
  • ناگفته‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین
  • اجلاسیه ۲٠۸ شهید ارتشی کهگیلویه و بویراحمد در گچساران آغاز شد
  • ورود فرمانده کل ارتش به گچساران جهت حضور در اجلاس شهدای ارتش
  • ادای احترام فرمانده کل ارتش به مقام شامخ شهدا در گچساران + عکس
  • ورود فرمانده کل ارتش به گچساران جهت حضور در اجلاسیه شهدای ارتش
  • ورود فرمانده کل ارتش ایران به گچساران جهت حضور در اجلاسیه شهدای ارتش
  • فرمانده کل ارتش میهمان کهگیلویه و بویراحمدی‌ها
  • آغاز بزرگترین رویداد فرهنگی با برگزاری اجلاسیه شهدای ارتش در گچساران
  • کهگیلویه و بویراحمد رویشگاه بزرگ لاله های واژگون