Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-27@18:49:14 GMT

سفره حضرت رقیه(س) در مسجد سنگ‌بست ماسال برگزار شد

تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۵۲۰۲۷

سفره حضرت رقیه(س) در مسجد سنگ‌بست ماسال برگزار شد

سوات‌پور گفت: همزمان با سالروز شهادت حضرت رقیه(س) سفره این حضرت در مسجد سنگ بست ماسال برگزار شد.

«حسین سوات‌پور» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ماسال اظهار کرد: مراسم سوگواری شهادت حضرت رقیه(س) همراه با برپایی سفره با همکاری مسئولان فرهنگی مسجد سنگ بست برگزار شد.

 

مسئول کانون فرهنگی جوانان پیرو ولایت ماسال افزود: در این مراسم که با حضور عاشقان وشیفتگان مکتب اهل بیت(ع) برگزار شد، حجت‌الاسلام کیماسی سخنرانی کرد و الیاس آستی از مداحان اهل‌بیت(ع) نیز به مدیحه‌سرایی پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

وی گفت: در این همایش صدها نفر از مادران به همراه کودکان خردسال خود حضور داشتند و در غم و اندوه طفلان مظلوم کربلا اشک ماتم فرو ریختند.

 

سوات‌پور تصریح کرد:  هدف از برگزاري اين همايش زنده نگه داشتن نهضت عاشورا و يادآوري راه حضرت رقيه(س) به فرزندان و كودكان است.

 

پایان پیام/526

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی مسجد پیاده روی اربعین اربعین کانون های فرهنگی هنری مساجد موکب اربعین زائران اربعین حسینی کانون های مساجد سپاه پاسداران خطبه های نماز جمعه همایش سه ساله حسینی همایش سه سالگان حسینی همایش سه ساله های حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۵۲۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیت‌الله مکارم خطاب به سردار رادان: درمورد «طرح نور» سست نشوید و محکم ادامه دهید

حجت الاسلام محی الدین مکارم شیرازی، پیام آیت الله مکارم شیرازی در حمایت از طرح نور نیروی انتظامی را به سردار رادان ابلاغ کرد.

به گزارش رسا، حجت الاسلام محی الدین مکارم شیرازی در مراسم تکریم از سردار احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی کشور که صبح روز جمعه با حضور مدیران مدارس حوزه علیمه، روحانیون و مسئولین در مدرسه عالی فقهی الامام علی بن موسی الرضا علیه السلام برگزار شد، اظهار داشت: سربازی حضرت، ولی عصر ارواحنا فداه مخصوص ملبسین به لباس روحانیت نیست و افراد دیگری مانند سردار رادان شایستگی این مقام را دارند.

وی با اشاره به اینکه برای حضور در این جلسه خدمت حضرت آیت الله مکارم شیرازی رسیدم، گفت: حضرت آیت الله مکارم شیرازی سلام رساند، خداقوت گفت و از زحمات سردار رادان تشکر کرد؛ خصوصا از طرح نور تشکر کرد و گفت که با قوت این برنامه را ادامه دهید، حاشیه سازی نشود و احترامات رعایت شود، سست نشوید و محکم ادامه دهید و برای موفقیت نیروی انتظامی دعا کرد.

دیگر خبرها

  • ویژه‌برنامه‌های دهه کرامت در استان فارس اعلام شد
  • ۱۰۰۰ برنامه در فارس طی دهه کرامت اجرا می‌شود
  • تجربه زیستی از فضای کار اشتراکی مادران و کودکان در مساجد/ بستری برای رشد و تعالی خانواده
  • ‌همسر شهید ‌مصطفی خمینی در قم تشییع شد
  • آیت‌الله مکارم خطاب به سردار رادان: درمورد «طرح نور» سست نشوید و محکم ادامه دهید
  • یورش شهرک‌نشینان به آرامگاه حضرت یوسف (ع)
  • اجتماع بزرگ صادقیون برگزار می‌شود
  • بزرگداشت شهیده راحله روشنگر شهید مدافع سلامت ماسال
  • یورش شهرک‌نشینان به آرامگاه حضرت یوسف (ع)/ محدودیت‌ها در قدس اشغالی برای نمازگزاران
  • گسترش جلسات سنتی قرآن کریم در حرم مطهر رضوی