Web Analytics Made Easy - Statcounter

طی مراسمی پست ۲۳۰.۳۳ کیلو ولت ساران گچساران با حضور وزیر نیرو و برخی از مسئولان استانی افتتاح شد.

به گزارش ایسنا، محمود دشت بزرگ، مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان در این مراسم افتتاح پست ۲۳۰.۳۳ کیلو وات ساران گچساران گفت: برای اجرای این طرح ۷۰۰میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات شرکت برق منطقه ای خوزستان هزینه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ظرفیت این پست را ۱۰۰مگاولت امپر عنوان کرد و افزود: در این طرح دو دستگاه بانک خازنی۴.۸مگاوار به ظرفیت۹.۶مگاوار نصب شده است.

دشت بزرگ اظهارکرد: هدف از اجرای این طرح افزایش قابلیت اطمینان و پایداری شبکه برق گچساران، فراهم کردن امکان اتصال نیروگاه (DG) مفنا به شین ۳۳کیلوولت پست، کاهش بارگیری ترانس‌های230.33، 230.32 و132.33 کیلو ولت پست دوگنبدان، افزایش قابلیت مانور شرکت توزیع در شهر دوگنبدان و تامین برق مطمعن و پایدار مشترکین جدید و خروج پست از حالت خاموشی است.

وی اظهار کرد: با بهره برداری از این پست درصد بارگیری از تجهیزات برق شهرستان کاهش یافته و برق مورد نیاز برای توسعه زیرساخت های صنعتی و دیگر مصارف فراهم شده است.

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان تصریح کرد: در این طرح نصب ۲دستگاه ترانس به ظرفیت ۱۰۰مگاولت امپر و ساخت ۱۲فیلدر خروجی ۳۳کیلو ولت انجام شده است.

وی ادامه داد: عملیات اجرایی این طرح در سال ۹۶در زمینی به ابعاد 150 در 150 آغاز شد.

به گزارش ایسنا، وزیر نیرو امروز شنبه، 13 مهر ماه به منظور افتتاح و کلنگ زنی چندین طرح در حوزه های آب و برق و بازدید و بررسی وضعیت این صنعت به کهگیلویه و بویراحمد سفر کرده است.

اردکانیان صبح امروز از طریق فرودگاه اهواز و ورود با بالگرد به شهر لیکک مرکز شهرستان بهمئی با استقبال حسین کلانتری استاندار کهگیلویه وبویراحمد و بازدید از طرح ۱۳۲کیلوولتی شهرستان بهمئی سفر یک روز خود را به این استان آغاز کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: وزير نيرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۵۲۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود فرمانده کل ارتش به گچساران جهت حضور در اجلاس شهدای ارتش

فرمانده ارتش ایران جهت حضور در اجلاس شهدای ارتش کهگیلویه و بویراحمد وارد شهر گچساران شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، امیر سرلشکر عبدالرحیم موسوی، صبح امروز _ پنجشنبه، ششم اردیبهشت_ جهت حضور در اجلاسیه شهدای ارتش کهگیلویه و بویراحمد وارد شهر گچساران شد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد، فرمانده سپاه فتح، فرمانده انتظامی استان، فرمانده تیپ فتح ۴۸، منتخب مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و دادستان گچساران در فرودگاه گچساران از فرمانده کل ارتش استقبال کردند.

اجلاسیه شهدای ارتش کهگیلویه و بویراحمد اولین برنامه از دومین کنگره دو هزار شهید کهگیلویه و بویراحمد است که در شهر گچساران از صبح امروز آغاز به کار کرده‌است.

کد خبر 747761

دیگر خبرها

  • ۱۰ پروژه درمانی امروز در خراسان شمالی به بهره‌برداری رسید
  • چند پروژه عمرانی دانشگاه یاسوج با حضور وزیر علوم افتتاح شد
  • افتتاح و آغاز عملیات اجرایی بیش از ۵ هزار واحد نهضت ملی مسکن
  • نیروگاه‌های برق به استقبال روزهای اوج مصرف تابستان می روند | وزیر نیرو: تعمیرات نیروگاه‌ها تا نیمه اردیبهشت پایان می‌یابد
  • هشت هزار و ۴۰۴ واحد نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی افتتاح شد
  • وزیر نیرو: تعمیرات نیروگاه‌ها تا نیمه اردیبهشت پایان می‌یابد
  • افتتاح ۸۴۰۴ واحد نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی با حضور وزیر راه
  • ورود فرمانده کل ارتش به گچساران جهت حضور در اجلاس شهدای ارتش
  • ورود فرمانده کل ارتش به گچساران جهت حضور در اجلاسیه شهدای ارتش
  • ‌ارزیابی صلاحیت حرفه‌ای بیش از ۸۰۰ نفر از نیرو‌های پیمانکاری شرکت برق فارس