Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@11:58:34 GMT

معرفی دندانپزشک خوب در تهران

تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۵۲۱۷۶

معرفی دندانپزشک خوب در تهران

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، برای پاسخ به این سوال تصمیم گرفتیم بخشی از مصاحبه دکتر هومن عشقی به عنوان یکی از به نام ترین و برجسته ترین پزشکان حوزه دندان و زیبایی را در ادامه با هم بخوانیم.

یک بیمار چطور باید دندان‌پزشک خود را انتخاب کند؟

این سوال سختی است. از حال و هوای مطب تا میزان رضایت مراجعین مسئله مهمی است که باید مورد توجه قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئله بعدی این است که پزشک چقدر به خودش اطمینان دارد. من خودم ۵ سال گارانتی دارم و اگر قرار بود ۵۰ درصد برگردند من تا به حال ورشکسته شده بودم ولی چون به کارم اطمینان دارم این کار را می‌کنم.

با این هزینه‌ها چه کار کنیم که هیچ وقت پیش شما نیاییم؟

دعا کنید! که البته مستجاب هم نمی‌شود اما کلسیم و رعایت بهداشت دهان موثر است ولی در مجموع از ژن پوسیدگی نمی‌شود فرار کرد و باید به دندان پزشک مراجعه کرد.

فارغ از هزینه‌ها خیلی‌ها از دندان پزشکی می‌ترسند. راهی برای درمان این فوبیا وجود دارد؟

این طبیعی است و به اولین تجربه انسان از دندان‌پزشکی در کودکی برمی‌گردد. در این وضعیت یا کودک خودش تجربه بدی در دندان پزشکی داشته یا شاهد تجربه دندان‌پزشکی بد پدر یا مادرش بوده است که این روی یک کودک بسیار موثر است و نهادینه می‌شود.  در دندان پزشکی کودک در اولین جلسات به نظر من نه دکتر باید لباس پزشکی بپوشد نه اینکه الزاما کار دندان پزشکی کند که کودک به مشکل برنخورد.

کسی که نتواند فوبیا را مهار کند چه؟

راه‌های متفاوتی از جمله بی‌حسی وجود دارد. ما خودمان در مطب امکان بیهوشی کامل را توسط متخصص بیهوشی برای هر کاری که بیمار تقاضا کند داریم.

در تمام این‌سال‌ها الگوی خاصی داشتید؟

الگوی اول خواهرم دکتر فرشته عشقی بود. الگوی من در دندان‌پزشکی در ایران دکتر آهنگری و دکتر سیدان بودند و در خارج از کشور هم دکتر جوانویچ و دکتر نیش الگوهای من بودند.

در این سال‌ها شکست خوردید؟

مگر می‌شود شکست کاری نخورد؟ کسی که شکست نخورد بزرگ نمی‌شود. من بارها از درون و بیرون شکست خوردم و تلاش کردم با هر شکست پنجره جدیدی باز کنم.

به جز ایران در کشور دیگری هم فعالیت دارید؟

من در کانادا با خواهر و خواهرزاده کلینکی را داریم و با وجود داشتن لایسنس کار در عمان و کویت و دبی ترجیح می‌دهم بیماران به ایران مراجعه کنند نه اینکه من به آن جا مراجعه کنم.

با این سطح از امکانات چرا از ایران نمی‌روید؟

چون ایران را دوست دارم. من بارها از ایران خارج شدم و امکان زندگی داشتم به خصوص بعد از فارغ التحصیلی از میشیگان پیشنهاد جدی ماندن در آمریکا را داشتم که آن را رد کردم. هر دو فرزندم کانادا به دنیا آمدند چون خانواده‌ام همه ساکن کانادا هستند و من انتخاب را به خودشان واگذار کردم که انتخاب کنند کجا زندگی کنند، ولی من نه از نظر کاری و نه از نظر فرهنگی نمی‌توانم آن جا زندگی کنم.

به جز دندانپزشکی سرگرمی خاصی دارید؟

معتاد به فیلم و سینما هستم و دوچرخه سواری و مسافرت را خیلی دوست دارم.

درباره این کلمات چند کلمه یا جمله بگوید:

دندان عقل: دندان اضافه

لمینت یا کامپوزیت: قطعا لمینت

لبخند هالیوودی: از مد افتاده

شهاب حسینی: دوست عزیز

به عنوان آخرین سوال سی سال دیگر دندانپزشکی چه شکلی است؟

نمی‌دانم چون وضعیت امروز دندان پزشکی، سی سال پیش قابل پیش بینی نبود ولی حتما پیشرفت‌های خوبی خواهد کرد از جمله حذف صدای دندان پزشکی که خیلی‌ها را می‌ترساند!

مصاحبه اخصاصی با دکتر هومن عشقی ، تابستان ۱۳۹۸

اینستاگرام دکتر هومن عشقی

این مطلب، یک خبرآگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 4737398

منبع: مهر

کلیدواژه: دندانپزشکی دندانپزشکی ترمیمی بهداشت دهان و دندان گروه خودروسازی سایپا گردشگری صنعت خودروسازی جاذبه گردشگری بانک پارسیان همراه اول هتل داری استخدام غذای سالم دانشگاه تهران برگزاری دوره آموزشی سایپا اربعین حسینی بانک ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۵۲۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رژیم مورد علاقه دکتر خیراندیش چیست؟ (فیلم)



منبع:پیج tv.snn.ir

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: برای سلامتی خودتان، ته‌دیگ را کنار بگذارید (فیلم) اولین قدم برای کاهش وزن در طب سنتی (فیلم) چه زمانی باید کلسترول خون کودک را اندازه‌گیری کرد؟ (فیلم)

دیگر خبرها

  • سفر روسای اتاق‌های بازرگانی به تهران با هدف سرمایه‌گذاری
  • چتر فناوری روی محصولات بهداشتی باز شد/معرفی ۱۳ محصول نانوسلامت فناورانه
  • اجرای پویش سلامت دهان و دندان، از امروز
  • معرفی پایانه های اتوبوسرانی تهران
  • تجلیل ازدکترعراقی‌زاده بنیانگذار آموزش دندانپزشکی درهرمزگان
  • نفس راحت پائز: تیم ملی تا دندان مسلح شد
  • رژیم مورد علاقه دکتر خیراندیش چیست؟ (فیلم)
  • شورای راهبردی دانشکده علوم خانواده در مسیر شکل‌گیری/ برخی شخصیت‌های حقوقی عضویت را نپذیرفتند
  • حمایت از پروژه‌های دانش پژوهی/ همکاری ۸۹ داور برای بررسی فرآیند‌های امسال همایش کشوری آموزش پزشکی
  • بهره‌مندی ۷۰۰ زنجانی از نذر سلامت هلال‌احمر