Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر به نقل از بانک پارسیان این کاروان با هدف تسهیل ارایه خدمات بانکی، افزایش رفاه و ارائه خدمات بانکی شبانه روزی به زائران کربلای معلی در ایام اربعین، روز سه شنبه ۹ مهرماه عازم مناطق مرزی شد.

در مراسم بدرقه این کاروان تعداد ۴ دستگاه خودرو هر کدام ویژه حامل ۲ خودپرداز سیار، عازم مرزهای شلمچه، چزابه، مهران و مرزخسروی( درصورت بازگشایی) شدند و از۱۳ لغایت ۳۰ مهرماه اقدام به ارائه خدمات مالی ۲۴ ساعته به کاروان های عزاداری اربعین حسینی می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، این خودپردازها انواع خدمات بانکی شامل پرداخت وجه نقد، انتقال‌وجه درون‌بانکی و بین‌بانکی با استفاده از کارت‌های شتابی، خرید شارژ مستقیم سیم‌کارت‌های اعتباری تلفن همراه، به تمام زائران حضرت اباعبدالله الحسین(ع) ارایه می‌کنند.

مدیرعامل بانک پارسیان در خصوص تامین ارز زائران گفت: زائران گرامی برای دریافت ارز مورد نیاز خود می توانند پس از ثبت نام در اپلیکیشن های تاپ و آی گپ، با به همراه داشتن گذرنامه و کارت ملی به شعب منتخب بانک پارسیان مراجعه و ارز مورد نیاز خود را دریافت کنند.

کورش پرویزیان به زئران اربعین توصیه کرد: مجوزی که بانک مرکزی برای تامین ارز زائران اربعین صادر کرده فعلا برای تامین ارز در شعب داخل ایران است، بنابراین توصیه می شود زائران محترم ارز خود را در داخل کشور تامین کنند.

کد خبر 4737034

منبع: مهر

کلیدواژه: بانک پارسیان اربعین حسینی دستگاه خودپرداز گروه خودروسازی سایپا گردشگری صنعت خودروسازی جاذبه گردشگری بانک پارسیان همراه اول هتل داری استخدام غذای سالم دانشگاه تهران برگزاری دوره آموزشی سایپا اربعین حسینی بانک ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۵۲۱۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام نخستین گروه از عمره‌ گزاران کهگیلویه‌ و بویراحمد به سرزمین وحی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، محسن قوامی نژاد گفت: با پیگیری ها و تلاش های انجام شده از سوی سازمان حج و زیارت و سازمان های مرتبط، اعزام زائران عمره مفرده پس از ۹ سال وقفه از ایران به عربستان از سوم اردیبهشت ماه آغاز شده و تا ۱۳ اردیبهشت ادامه دارد. وی افزود: نخستین پرواز گروه اعزامی زائران از فرودگاه شهید دستغیب و در قالب کاروان ۱۲۰ نفره از استان‌های فارس، کهگیلویه و بویراحمد و بوشهر به سرزمین وحی اعزام شدند.
مدیر حج و زیارت استان با بیان اینکه ۳۰ نفر از این زائران مربوط به استان بودند بیان کرد: نخستین گروه عمره گزاران از استان کهگیلویه وبویراحمد فرودگاه بین‌المللی شهید دستغیب شیراز به مدینه منوره عزیمت کردند.
مدیر حج و زیارت فارس هم گفت: حج تمتع امسال ۲۴ کاروان با ظرفیت ۳ هزار و ۲۵۰ نفر از استان فارس و یک کاروان ۱۲۰ نفره از کهگیلویه و بویراحمد از فرودگاه دستغیب عازم سرزمین وحی می‌شوند.

دیگر خبرها

  • ۹۵۶ بوشهری به حج تمتع اعزام می‌شوند
  • اعزام ۹۲۸ زائر حج تمتع از استان بوشهر به جده
  • اعزام ۳۶۰ گروه جهادی به مناطق هدف خدمت رسانی
  • تشریح جزئیات اعزام کاروان‌های حج تمتع استان تهران
  • اعزام ۳۶۰ گروه جهادی به مناطق هدف خدمت‌رسانی در سیستان و بلوچستان
  • جزئیات اعزام زائران حج تمتع منطقه کاشان اعلام شد
  • بین منافع پست بانک ایران و کارکنان بانک مرزی وجود ندارد
  • پرواز نخستین کاروان زائران حج عمره
  • کدام بانک‌ها خدمت چک الکترونیکی را ارائه می‌دهند؟
  • اعزام نخستین گروه از عمره‌ گزاران کهگیلویه‌ و بویراحمد به سرزمین وحی