Web Analytics Made Easy - Statcounter

روحی ملکی گفت: 67 هزار و 200 نفر تاکنون در سامانه سماح برای اربعین امسال ثبت‌نام کرده‌اند که آمارها ساعت به ساعت با افزایش مواجه است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امیر روحی ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار آناج در خصوص آمار ثبت‌نامی‌های استان برای سفر اربعین در سامانه سماح اظهار داشت: 67 هزار و 200 نفر تاکنون در سامانه سماح برای اربعین امسال ثبت‌نام کرده‌اند که آمارها ساعت به ساعت با افزایش مواجه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: طی یک ساعت گذشته بیش از هزار نفر در سامانه ثبت نام کرده‌اند و زائران ایرانی تا هفتم آبان فرصت ثبت‌نام در سامانه سماح را دارند تا بدون نیاز به اخذ روادید راهی کربلای معلی شوند.

رئیس سازمان حج و زیارت آذربایجان‌شرقی در خصوص پروازهای هوایی در ایام اربعین نیز عنوان کرد: شرکت هواپیمایی آتا برای روزهای 22 و 23 مهرماه پرواز به نجف اختصاص داده اما فروش بلیط این پروازها با حج و زیارت نیست و دخالتی در این مساله ندارد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۵۲۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدول میزان بارش‌های فارس تا ساعت ۶:۳۰ امروز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، سامانه بارشی اخیر که از چهار شنبه عصر وارد فارس شد، بیشتر مناطق استان را بهره‌مند از نزول رحمت الهی کرد.
در این سامانه ، شهرستان نورآباد ممسنی با ۹۲ میلی متر بارش رکورد دار بارش‌های اخیر است.
تا ساعت ۰۶ و ۳۰ دقیقه امروز در کازرون ۵۸ میلی متر، جهرم ۴۱، اردکان و زرین دشت ۴۰ میلی متر و فسا و داراب ۳۵ میلی متر باران بارید.
میزان بارش‌های شیراز هم در این سامانه ۲۳ و شهرک گلستان ۱۹ میلی متر اعلام شد.

دیگر خبرها

  • برنامه پخش زنده فوتبال امروز در شبکه‌های سیما
  • برنامه پخش زنده امروز دوشنبه شبکه سه
  • پروازهای شرکت هواپیمایی ایران‌ایر تهران-ایلام -تهران لغو شد
  • ثبت ۵۴۰ هزار و ۳۸۸ تردد بین استانی در جنوب سیستان و بلوچستان
  • افزایش ۲۵ درصدی تردد خودرو بین استانی در بوشهر
  • پخش مناظره‌های انتخاباتی نامزد‌های مجلس ۱۲ از قاب شبکه همدان
  • شرکت ملاردشیر، به عنوان تولید کننده برتر استان البرز برگزیده شد
  • جدول میزان بارش در فارس تا ساعت ۱۵:۳۰
  • جدول بارش‌های فارس تا ساعت ۸:۳۰ امروز
  • جدول میزان بارش‌های فارس تا ساعت ۶:۳۰ امروز