Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی انصاری ظهر شنبه در همایش نقش مشترک آموزش و پرورش و نیروی انتظامی در امنیت افزود: در راستای فرهنگسازی و تحقق امنیت، آموزش و پرورش و نیروی انتظامی دو رکن اساسی هستند.

وی با بیان اینکه مشارکت، همکاری و تعامل این دو رکن، یک ضرورت است، اظهار داشت: امروز جوانان ما همواره در معرض جنگ نرم دشمن هستند و دشمنان سلامت جسم و روح جامعه ما و جوانان ما را هدف قرار داده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انصاری افزود: تقابل با جنگ نرم یکی از وظایف مشترک و اساسی نیروی انتظامی و آموزش و پرورش در بخش نوجوانان و جوانان است.

وی تصریح کرد: معلمان سفیران مقابله با جنگ نرم هستند و پایداری امنیت مستلزم برقراری آن با محوریت فرهنگی است.

انصاری اظهار داشت: توسعه در هر زمینه ای در هر جامعه ای، در اقتصاد، سیاست و توسعه اجتماعی نیازمند احساس امنیت است.

وی افزود: پیش نیاز توسعه امنیت است و این امر با محوریت نیروی انتظامی محقق می شود.

انصاری با بیان اینکه برنامه های هفته نیروی انتظامی با شعار "پلیس هوشمند امین مردم" برگزار می شود، گفت: امنیت و نیاز انسان به امنیت ریشه در مبانی دینی مبین اسلام دارد و تأکید قرآن کریم بر این موضوع و توصیف به نعمت الهی وظیفه نیروی انتظامی را سنگین تر کرده است.

وی افزود: امنیت یک نیاز بنیادی است و دانش آموزان و فرهنگیان نقش اساسی در تبیین این مهم دارند.

کد خبر 4737586

منبع: مهر

کلیدواژه: یاسوج نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد اربعین 98 اربعین حسینی بوشهر قزوین هفته دفاع مقدس گردشگری شیراز گرگان خطبه های نماز جمعه مرز مهران اجلاس جاده ابریشم ایلام شهرکرد آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۵۲۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مخلان امنیت در مشهد دستگیر شدند

محمد چراغ جانشین فرمانده انتظامی مشهد گفت: در پی گزارش‌های متعدد شهروندان مبنی بر شرارت تعدادی اراذل و اوباش در محدوده شهرک حجت، بولوار نجف و روستای کوشک مهدی پیگیری موضوع در دستور کار پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

او افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی مشهد با رصد‌های اطلاعاتی خود مخفیگاه پنج نفر از این افراد شرور که به صورت مداوم مخفیگاه خود را تغییر می‌دادند، شناسایی و در ۲ اقدام ضربتی و غافلگیرانه آنها را دستگیر کردند.

جانشین فرمانده انتظامی مشهد ادامه داد: در این عملیات چهار قبضه قمه، ۲ قبضه چاقو و هفت عدد چماق کشف شد.

چراغ بیان کرد: مزاحمت برای نوامیس، شرکت در نزاع‌های دسته جمعی، مجروح کردن چند شهروند، ایجاد رعب و وحشت برای اهالی و انتشار فلیم‌های درگیری در فضای مجازی از مهمترین عناوین مجرمانه در پرونده این متهمان است.

او با اشاره به معرفی متهمان به دادسرا، تصریح کرد: تحرکات و فعالیت‌های اراذل و اوباش و افرادی که قصد برهم زدن آرامش مردم را دارند، در رصد اطلاعاتی پلیس است و در صورت ارتکاب هرگونه اوباشگری و قانون شکنی پلیس مقتدرانه و قانونی عمل خواهد کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • مخلان امنیت در مشهد دستگیر شدند
  • پلیس به وظیفه قانونی خود عمل کرده است
  • احساس امنیت، پایداری واحدهای اقتصادی را به‌دنبال دارد
  • انصاری نیک: «خلیج فارس» هویت ایران و یکی از پایه های قدرت تمدنی کشور است/ غرب نمی خواهد در منطقه امنیت برقرار باشد، زیرا امنیت ضامن توسعه است
  • نیروی انتظامی آماده تعامل بیشتر با مدیریت شهری است
  • دستگیری عامل تیراندازی در خفر
  • عامل تیراندازی در خفر دستگیر شد
  • استاندار لرستان: امنیت استان حاصل مشارکت پلیس و مردم است
  • کشف ۲۲ تن برنج احتکار شده در خراسان جنوبی
  • دستگیری ۲۲ نفر از عاملان تیراندازی در هویزه