Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: با وجود مشکلات اقتصادی که دامنگیر کشور شده است تاکید دولت بر تکمیل پروژه‌های نیمه تمام به منظور خروج ظرفیت‌های داخلی از حالت رکود است. ۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۷ استانها قزوین نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، حسینعلی امیری ظهر امروز در جلسه با آیت‌الله علی اسلامی نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرنگان رهبری اظهار داشت: اگرچه کشور دارای مشکلات اقتصادی شده است اما بسیاری از اعتبارات و ظرفیت‌های کشور امروز در قابل پروژه‌های نیمه تمام به صورت راکد باقی مانده است که قطعا تکمیل این پروژه‌ها به بهره‌برداری از این ظرفیت‌ها منجر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: درآمدهای کشور امروز به صورت قابل توجهی کاهش یافته است و همین مسئله موجب شده تا روش‌های درآمدی دیگری مد نظر قرار گیرد که تا تکمیل و بهره‌برداری از این روش‌ها مجبوری در هزینه کردها قدری حساس‌تر عمل کنیم.

معاون پارلمانی رئیس جمهور اظهار داشت: از این رو دولت برای تکمیلی پروژه‌های نیمه تمام با مشکلاتی مواجه است که امیدواریم با تامین اعتبارات در آینده شاهد بهره‌برداری هرچه سریعتر از این پروژه‌های نیمه تمام باشیم.

معاون وزیر نیرو: تسریع در تکمیل پروژه‌های آب‌شیرین‌کن استا‌ن‌ها در اولویت‌های وزارت نیرو استتکمیل مترو تهران 200 هزار میلیارد اعتبار نیاز دارد762 پروژه بزرگ آبخیزداری در استان سمنان تا پایان امسال تکمیل می‌شود

امیری گفت: تکمیل این پروژه‌ها امروز به یک اولویت تبدیل شده است و می‌تواند اتفاقات خوبی در عرصه‌های مختلف صنعتی، تولیدی، گردشگری و کشاورزی در کشور ایجاد کند.

وی همچنین با اشاره به ظرفیت‌های ویژه استان قزوین در بخش‌های مختلف گفت: قزوین یک استان با استعدادهای ویژه در حوزه کشاورزی، صنعتی و تولیدی است که با حمایت و همراهی مسئولین امکان بهره‌برداری بیشتر از این استعدادها وجود دارد.

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: قطعا با حمایت از فعالین این حوزه در قزوین شاهد جهش زیادی در حوزه اقتصاد و به ویژه اقتصاد مقاومتی در این استان خواهیم بود.

وضعیت راه‌های استان قزوین مناسب نیست

هدایت‌الله جمالی‌پور استاندار قزوین نیز در بخش دیگری از این جلسه با اشاره به وضعیت نامناسب راه‌های استان قزوین گفت: اگرچه مشکلات اعتباری موجب شده است تا پروژه‌های عمرانی جدید آغاز نشود اما رسیدگی به وضعیت راه‌های استان قزوین یکی از اولویت‌های این استان است چرا که این وضعیت نامطلوب شایسته مردم استان نیست.

وی بیان کرد: برنامه‌ریزی مشخصی برای ساماندهی راه‌های استان به خصوص راه‌های روستایی نیاز داریم که با تزریق اعتبارات امکان مرمت و تعمیر راه‌ها فراهم خواهد بود.

استاندار قزوین خاطرنشان کرد: تلاش شده تا با اعتباراتی که برای استان در نظر گرفته شده است در آینده نزدیک عملیات اصلاح و مرمت راه‌ها در استان آغاز شود.

انتهای پیام/

R41364/P/S6,63/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۵۲۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتبار ۴۰ هزار میلیاردی پروژه آب‌های سرانی خراسان شمالی در ۱۴۰۳

معاون عمرانی استاندار خراسان شمالی گفت: پروژه انتقال آب‌های سرانی استان در بودجه ۱۴۰۳، ۴۰ هزار میلیارد ریال اعتبار در اختیار دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، مهدی رشیدی امروز _ پنج شنبه سیزدهم اردیبهشت_ در آئین نکوداشت شوراهای اسلامی شهر و روستا خراسان شمالی اظهار کرد: با توجه به اینکه اوایل کار دولت، خشکسالی در استان مشهود بود و اقدامات انجام شده در گذشته کافی نبود، اولویت‌های استان پیش از سفر هیئت دولت در نظر گرفته شد.

وی افزود: با تاکید استاندار، تأمین آب استان در اولویت قرار گرفت؛ نقاط ضعف و قوت شناسایی و با برگزاری ۱۱۰۰ ساعت کار کارشناسی پروژه‌های نیمه‌تمام و بالای ۵۰ درصد مشخص شد.

معاون عمرانی استاندار خراسان شمالی با اشاره به پروژه‌هایی اجرایی در حوزه صرفه‌جویی و تأمین آب استان، خاطرنشان کرد: طرح انتقال آب سرانی، با پیگیری مسئولان ارشد استان در سفر رئیس‌جمهور به استان مصوب شد، اما برای اجرا با مشکلات عدیده‌ای مواجه بود تا اینکه با پیگیری‌های مستمر استاندار خراسان شمالی اواخر سال گذشته، مجوز ماده ۲۳ آن اخذ شد و اکنون برای اجرا در ردیف‌های بودجه‌ی سال ۱۴۰۳ برای آن چهار هزار میلیارد تومان اعتبار پیشنهاد شده است.

رشیدی از مرمت، احداث و آسفالت بیش از ۷۰۰ کیلومتر راه روستایی، ۸۵۰ هزار مترمربع آسفالت معابر روستاها و ۸۳۰ هزار مترمربع آسفالت معابر شهری خبر داد.

کد خبر 750014

دیگر خبرها

  • اولویت اصلی شهرداری رفسنجان تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام است/ ۲۰ پروژه شهری در مراحل پایانی
  • آخرین وضعیت تقسیم استان‌های کرمان و تهران از زبان معاون پارلمانی رییس جمهور
  • جدیدترین اظهارات معاون پارلمانی رییس جمهور در خصوص تقسیم استان‌های کرمان و تهران
  • افتتاح بزرگترین درمانگاه خیریه روستایی کشور با حضور معاون رييس جمهور/همت ۱۰۰ میلیارد تومانی خیرین
  • افتتاح بزرگترین درمانگاه روستایی کشوری در کرمان + تصاویر
  • ارتقا وضعیت نگهداشت شهر یزد با تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در سال پایانی شورای شهر یزد
  • بررسی پروژه‌های ریلی از جمله خط‌آهن سریع‌السیر تهران-مشهد
  • رییس‌جمهور بیستم اردیبهشت به قم سفر می‌کند
  • معاون پارلمانی رئیسی: از مجلس آینده انتظار داریم همکاری خوبی با دولت داشته باشد؛ البته ما از مجلس فعلی هم راضی هستیم
  • اعتبار ۴۰ هزار میلیاردی پروژه آب‌های سرانی خراسان شمالی در ۱۴۰۳