Web Analytics Made Easy - Statcounter

قدرت الله ولدی روز شنبه در صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان ملایر افزود: نیروی انتظامی به برکت خاستگاه معرفتی و معنوی متمایز کننده خود از سایر الگوهای رایج پلیس در جهان امروز، ظرفیت‌ها و قابلیت‌های متمایز خود، در آینده‌ای نزدیک با این اقدام به عنوان الگویی از پلیس عالِم، توانا، باهوش، با تقوا، انسان‌ساز و در عین حال آماده‌تر از همیشه برای برخورد قاطع، سریع و موفق با هر نوع تهدید و ناهنجاری در محیط زندگی شهروندی قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تبریک فرا رسیدن هفته ناجا بیان کرد: نیروی انتظامی مقتدر علاوه بر ارتقای ضریب امنیت و آرامش عمومی در جامعه، اعتماد روز افزون مردم و مباهات آنان به پلیس امین در ایران اسلامی را تضمین می‌کند.

فرماندار ویژه ملایر مقابله با زمینه ها و عوامل تهدیدگر امنیت اجتماعی، مرزبانی با صلابت، رویارویی قاطعانه با اشرار و قاچاقچیان، مقابله با قاچاق کالا و ارز، ارتقای قابلیت‌ها و ظرفیت‌های موثر سازمانی در مدیریت آسیب‌های شهری، جاده‌ای و مرزی با بهره‌گیری از تجهیزات و فناوری‌های پیشرفته و به‌روز را از جمله اقدامات موثر نیروی انتظامی برشمرد.

ولدی همچنین به حضور موثر پلیس در فضای مجازی و رصد و پایش لحظه‌ای و آنی و تاثیرگذاری روانی و اجتماعی اشاره کرد و ادامه داد: توسعه خدمات، آموزش و شبیه‌سازی‌های محاسباتی و درگیری و نبرد با پدیده‌های مخل امنیت و سلامت جامعه و شهروندان، به خوبی می‌تواند کارنامه الهام بخش و افتخار آمیز نیروی انتظامی را در معرض قضاوت همگان قرار دهد.

ولدی با اشاره به همزمانی هفته ناجا با ایام اربعین و خدمتگزاری نیروی انتظامی به زائران کربلای معلی گفت: هفته ناجا فرصت مغتنمی است تا اقدامات مقتدرانه و هوشمندانه نیروی انتظامی در تامین نظم و امنیت پایدار به آحاد مردم معرفی و از زحمات این جان برکفان تجلیل شود.

وی با بیان اینکه بخش عمده‌ای از تامین امنیت، تحکیم نظم و اجرای قانون و عدالت به عنوان مهمترین ارکان ثبات و سلامت نظام اجتماعی بر عهده نیروی انتظامی است افزود: همه باید پلیس را در تامین و برقراری این نظم و امنیت همراهی و کمک کنیم.

معاون استاندار همدان تولید و استقرار امنیت اجتماعی پایدار و ارتقای احساس امنیت نزد مردم را مرهون مجاهدت‌های هوشمندانه، مقتدرانه و مخلصانه کارکنان خدوم، شجاع و مسئولیت شناس نیروی انتظامی دانست.

ولدی تاکید کرد: حافظه تاریخی ملت ایران گواهی می دهد نیروی انتظامی پس از پیروزی انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس و عبور از مقطع سازماندهی نوین خود، با هوشمندی و درک درست از الزام‌ها به نقطه‌ای از بالندگی و بهره‌مندی از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های متنوع رسیده است.

وی ادامه داد: این توانمندی و بالندگی نوید بخش ظهور پلیس تراز انقلاب اسلامی در سپهر میهن اسلامی شده است.

فرماندار ویژه ملایر خاطرنشان کرد: خیز بلند نیروی انتظامی در راستای دسترسی به پلیس هوشمند که با سیاست‌گذاری، برنامه‌ریزی و اقدامات مجاهدانه و متناسب با نیازمندی‌های سخت‌افزاری، نرم‌افزاری و منابع انسانی کارآمد، متعهد و حرفه‌ای با سرعت و دقت مثال زدنی در حال انجام است.

در این آئین پس از رژه نیروهای نظامی و انتظامی، از کارکنان خدوم و چند تن از خانواده های معظم شهدای نیروی انتظامی این شهرستان تجلیل ش.

۷۵۲۸/۲۰۸۷

منبع: ایرنا

کلیدواژه: همدان ملایر فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران امنیت پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۵۲۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان سابقه‌دار در طرح «امنیت محله محور» در اسفراین

ایسنا/خراسان شمالی فرمانده انتظامی اسفراین از اجرای طرح امنیت محله محور با محوریت مقابله با جرائم سرقت و دستگیری هشت نفر سارق سابقه دار و کشف ۱۴ فقره انواع سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمد روهنا اظهار کرد: در راستای مطالبات مردم و به منظور برقراری امنیت و آرامش و مقابله با جرائم سرقت در مناطق جرم خیز و آلوده، طرح امنیت محله محور پلیس با استفاده از توان حداکثری نیروها طی ۴۸ ساعت در سطح شهرستان اسفراین به مرحله اجرا گذاشته شد.

وی افزود: در اجرای این طرح با تلاش شبانه روزی پلیس های تخصصی، هشت نفر سارقان سابقه‌دار شناسایی و طی هماهنگی قضایی در عملیات های جداگانه دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند.

این مقام انتظامی در ادامه بیان کرد: در تحقیقات و بازجویی های فنی و پلیسی، متهمان به ۱۴ فقره انواع سرقت شامل اماکن خصوصی، دولتی، سیم و کابل های برق، منزل و... در این شهرستان اعتراف کردند.

سرهنگ روهنا با اشاره به موفقیت آمیز بودن اجرای طرح در سطح شهرستان، تصریح کرد: در اجرای این طرح، ۲۰۰ گرم مواد مخدر تریاک، یک قبضه سلاح شکاری غیرمجاز و مقادیر زیادی اقلام ممنوعه کشف و ضبط شد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی استان، فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین با اشاره به اینکه متهمان پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند، خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه و قانون گریزی، موضوع را با شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • عامل تیراندازی در خفر دستگیر شد
  • برقراری و تامین امنیت ورزشگاه‌ها با استفاده از دوربین‌های هوشمند پلیس
  • استاندار لرستان: امنیت استان حاصل مشارکت پلیس و مردم است
  • کشف ۲۲ تن برنج احتکار شده در خراسان جنوبی
  • دستگیری ۲۲ نفر از عاملان تیراندازی در هویزه
  • عاملان درگیری در بیمارستان کاشانی اصفهان دستگیر شدند + فیلم
  • کاهش ۵۰ درصدی تلفات ناشی از تصادفات جاده‌ای در ابتدای امسال
  • دپوی بیش از ۶۰۰ میلیارد ریال لوازم یدکی قاچاق در انبار لو رفت
  • کشف اخلال در نظام اقتصادی به ارزش ۵۰ میلیارد ریال در لرستان
  • دستگیری سارقان سابقه‌دار در طرح «امنیت محله محور» در اسفراین