Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ ویژه‌برنامه کودکان حسینی در بزرگداشت یاد شهیده سه‌ساله اباعبدالله هم‌زمان با روز شهادت حضرت رقیه(س) در جوار مضجع شریف حضرت جعفر بن موسی الکاظم‌‌(ع) پنج‌شنبه، 11 مهرماه برگزار شد.
هدف از برگزاری این همایش شناساندن فرهنگ عاشورایی بود، زندگانی رقیه بنت‌الحسین(س) دارای آموزه‌های تربیتی بسیار عمیقی بوده و نگاه به زندگی این پدر و دختر امروز درس بزرگی برای جامعه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حاشیه برگزاری این مراسم، در کنار برپایی سفره نمادین حضرت رقیه(س)، بسته‌های تبرکی حرم مطهر جعفری توزیع و به کودکان دختر به نیت آن کودک سه ساله گوشواره اهداء شد.

منبع: ایکنا

کلیدواژه: همایش سه ساله ها شهادت حضرت رقیه س پیشوا امامزاده جعفر ع بانوان دختران ایکنا نبأ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۵۳۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم عزاداری سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در ایلام

                                                                                 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ مراسم عزاداری سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) امروز  با حضور هیات‌های مذهبی و شیفتگان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) از میدان ۲۲ بهمن شهر ایلام به سمت مسجد امام جعفر صادق (ع) برگزار شد.

عزاداران مکتب جعفری در سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق علیه السلام همزمان با سراسر کشور با تجمع در میدان ۲۲ بهمن شهر ایلام به سمت مسجد امام جعفر صادق (ع) عزاداری کردند.

 

دیگر خبرها

  • چهارمحال و بختیاری در سوگ شهادت امام جعفر صادق (ع)
  • شهر مقدس قم، سوگوار شهادت امام صادق (ع)
  • شهر مقدس قم، سوگوار شهادت امام صادق (ع) 
  • چه افرادی امام صادق(ع) را شهید کردند؟
  • مراسم عزاداری سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در ایلام
  • برگزاری مراسمات عزاداری سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) در گیلان
  • چهارمحال و بختیاری سوگوار شهادت امام جعفر صادق(ع)
  • برگزاری مراسم سوگواری شهادت امام جعفر صادق (ع) در یزد
  • برگزاری مراسم روز دختر با حضور دختران دانشجو در حرم بانوی کرامت
  • تجلیل از ۸۰ خادم قرآنی در امام زاده نرمی اصفهان