Web Analytics Made Easy - Statcounter

جواد شاه‌حسینی در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه مأموران یگان حفاظت محیط‌زیست آرادان موفق به دستگیری شکارچی متخلف در منطقه شکارممنوع خنار شدند، ابراز داشت: مأموران اجرایی پاسگاه محیط‌بانی چهارطاق برای اجرای طرح عملیات گشت و کنترل و اجرای قوانین و مقررات شکار و صید به منطقه شکارممنوع خنار عزیمت و به مدت سه شبانه‌روز در آن محل بیتوته کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مأموران هنگام عملیات گشت و کنترل به یک دستگاه خودروی شاسی‌بلند مشکوک و آن را تحت نظر گرفتند و باگذشت دقایقی فردی اسلحه به دست را که از خودرو پیاده و به سمت محل چرای حیوانات وحشی در حال حرکت بود را مشاهده کردند.

رئیس اداره حفاظت محیط‌زیست آرادان بابیان اینکه مأموران برای جلوگیری از شکار غیرمجاز جانوران وحشی وارد عمل شده و متهم را با یک قبضه سلاح به همراه مهمات مربوطه دستگیر کردند، ابراز داشت: در حال حاضر پرونده فرد متخلف برای بررسی و صدور حکم تحویل مراجع قضایی شده است.

شاه‌حسینی ضمن هشدار به کسانی که باهدف شکار غیرمجاز جانوران وحشی وارد زیستگاه‌های حیات‌وحش می‌شوند، اعلام کرد: مأموران یگان حفاظت محیط‌زیست به‌طور شبانه‌روزی در حال گشت زنی و کنترل مناطق تحت مدیریت هستند و با متخلفان در حوزه شکار و صید برابر با قانون و با شدت و قاطعیت برخورد خواهند کرد.

کد خبر 4737668

منبع: مهر

کلیدواژه: محيط زیست سمنان شکارچی اربعین 98 اربعین حسینی بوشهر قزوین هفته دفاع مقدس گردشگری شیراز گرگان خطبه های نماز جمعه مرز مهران اجلاس جاده ابریشم ایلام شهرکرد آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۵۳۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری متخلف شکار و صید در بندرلنگه

قلندری رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بندرلنگه گفت: از یک متخلف شکار و صید یک قبضه اسلحه برنو به همراه تعدادی فشنگ و لاشه یک راس قوچ وحشی کشف و ضبط شد.

وی افزود: پرونده متخلف برای سیر مراحل قانونی به دادگاه عمومی و انقلاب ارسال شد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • حمله خرس وحشی به یک دامداری در ایلام و تلف شدن دام‌هایش
  • دستگیری متخلف شکار و صید در بندرلنگه
  • شکارچیان غیر مجاز ۱۱ میلیارد ریال به محیط زیست درگز خسارت زدند
  • ثبت تصاویری خاص از شکار و شکارچی!
  • ۲ شکارچی غیرمجاز در منطقه «قرچغه» قوچان دستگیر شدند
  • رده‌بندی مناطق حفاظتی محیط‌زیست 
  • کشف بیش از ۶۰۰ متر تور ماهیگیری از صیادان غیرمجاز
  • کشف بیش از ۶۰۰ متر تور ماهیگیری از صیادان غیرمجاز در سرپل ذهاب
  • انهدام باند قاچاق کبک‌های وحشی در شهرستان سنندج
  • انهدام باند قاچاق کبک‌های وحشی در سنندج