Web Analytics Made Easy - Statcounter

انصاری فرد معتقد است که کالدرون برای پیاده کردن برنامه های خود به زمان نیاز دارد.

طرفداری- مدیرعامل باشگاه پرسپولیس که برای تماشای شهرآورد امیدها بر سر این بازی حاضر شده بود، گفت:

قبل از شهرآورد به تمرینات رفتم و به بازیکنان دلگرمی دادم. می‌دانیم مربیان و بازیکنان پایه یازده ماه است دریافتی نداشته و باید حقوق آنها را داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنده هم قول دادم این اتفاق رخ دهد. امروز هم بعد از بهشت زهرا به محل شهرآورد امیدها آمدیم تا دلگرمی و نقطه امیدی برای بازیکنان باشد. برای آکادمی برنامه‌هایی داریم و برنامه ریزی ها در حال انجام است.

محمدحسن انصاری‌فرد ادامه داد:

تصمیم به تغییرات در کادر فنی امید گرفته شد و منصور هاشمی سرمربی فصل گذشته تیم جوانان که این فصل دستیار آقای حلالی بود، با نظر مسئولان آکادمی و ما جایگزین سرمربی قبلی (اسماعیل حلالی) شد. امیدواریم تیم امید بتواند نتایج بهتری بگیرد و در جدول جایگاه بهتری داشته باشد. این تیم باید در نیم فصل تقویت شود.

مدیرعامل پرسپولیس در مورد باخت پرسپولیس به شهر خودرو در هفته ششم لیگ برتر افزود:

پرسپولیس در مشهد خوب بازی کرد اما دقیقه 93 غافلگیر شد. آقای کالدرون نیاز به زمان دارد و باید به مربی فرصت داد تا بتواند برنامه های خود را پیاده کند. البته تیم مشکل گلزنی دارد و این هم با تلاش و برنامه ریزی حل می شود. علیپور دیروز خوب بازی کرد و تلاش زیادی داشت. او سرمایه پرسپولیس است و باید حمایت شود. علیپور نیاز به یک گل دارد تا با فشار روحی کمتری به میدان برود. پای او به گل باز شود، عملکرد بهتری هم خواهد داشت.

انصاری‌فرد در مورد جذب بازیکن جدید ادامه داد:

چون لیست بزرگسالان پر است، امکان جذب بازیکن وجود ندارد. فسخ قرارداد با بازیکن هم منجر به خالی شدن لیست نمی شود اما تلاش خواهیم کرد نیم فصل و طبق نظر سرمربی، تیم را در بخش حمله تقویت کنیم.

وی در خصوص جدایی احتمالی جونیور از پرسپولیس گفت:

بحثی درباره فسخ قرارداد مطرح نبوده. او قرارداد دارد و سرمربی است که درباره هر بازیکنی تصمیم می‌گیرد و باشگاه هم درباره بازیکنان طبق نظر مربی عمل می کند.

به نقل از فارس، مدیرعامل پرسپولیس در خصوص توافق با برانکو برای پرداخت مطالباتش هم تصریح کرد:

برای توافق با آقای برانکو بر سر مطالبات و دستیارانش صحبت هایی با وکیلش داشته ایم و این مباحث ادامه دارد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۵۳۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی پرسپولیس جایگزین حمید مطهری در تیم ملی ؟ | آخرین وضعیت مذاکرات

به گزارش همشهری آنلاین در هفته‌های اخیر و بعد از اعلام رس می‌امیر قلعه‌نویی در یک برنامه تلویزیونی در مورد تمایل تیم ملی ایران به همکاری با افشین قطبی شایعات زیادی در مورد احتمال حضور این سرمربی با تجربه در فوتبال ایران بازگشت او مطرح شده است.

افشین قطبی که سابقه درخشانی در اولین فصل حضور خود در پرسپولیس داشته و با این تیم به عنوان قهرمان رسید، در ادامه در تیم ملی ایران و البته باشگاه فولاد نیست مشغول کار گردید و البته در کشورهای مختلفی در قاره آسیا از جمله ژاپن و چین نیز کار کرد.

اما حالا افشین قطبی فرسنگ‌ها دورتر از ایران و در لیگ برتر کانادا مشغول به کار بوده و هدایت تیم اف سی ونکوور را بر عهده دارد. اما علاقه قلبی افشین قطبی به حضور در فوتبال ایران باعث شده شایعات در مورد احتمال بازگشت او به فوتبال ایران قوت بگیرد.

در همین خصوص ساعتی قبل تماسی با مهدی حاج باقر مدیر برنامه افشین قطبی داشتیم تا از آخرین وضعیت مذاکرات او با تیم ملی ایران و در شایعات بازگشت او آگاه شویم. مدیر برنامه افشین قطبی در این خصوص مدعی شد مذاکرات بین طرفین در این خصوص ادامه دارد و به زودی احتمالاً خبر نهایی در مورد آینده افشین قطبی و تیم ملی ایران منتشر خواهد شد.

تیم افشین قطبی اخیراً در لیگ کانادا شروع قابل قبولی داشته و با توجه به تعدد استفاده از بازیکنان جوان در بدنه ترکیب اصلی، به نظر می‌رسد هفته به هفته شرایط برای اف سی ونکوور و سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران بهتر خواهد شد.

کد خبر 848732 برچسب‌ها تیم ملی فوتبال ایران ویژه ورزشی افشین قطبی

دیگر خبرها

  • محمد انصاری به کادرفنی تیم ملی جوانان اضافه شد
  • سرمربی پرسپولیس جایگزین حمید مطهری در تیم ملی ؟ | آخرین وضعیت مذاکرات
  • عیار سرمربی پرسپولیس چهارشنبه مشخص می‌شود
  • اوسمار:‌ بازی با سپاهان همیشه سخت و حساس است/ هیچ ضمانتی برای بازی کردن بیرانوند نیست+ فیلم
  • اوسمار: انقدر سپاهان را نبردیم که به بردنش نزدیک شدیم |‌ پاسخ سرمربی برزیلی به کری‌خوانی نورافکن
  • اوسمار: برابر سپاهان، جزئیات تعیین‌کننده است/ هواداران تنهایمان نگذارند
  • حمایت علیرضا بیرانوند از امیررضا رفیعی + عکس
  • دلهره‌های سرمربی پرسپولیس در آستانه نبرد با سپاهان
  • سفر غافلگیر کننده دبیر کل ناتو به اوکراین
  • حسرت ۶ ساله پرسپولیس در خانه مقابل سپاهان!