Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،آیت‌الله سید محمد سعیدی نماینده، ولی فقیه در استان قم امروز در مراسم صبحگاه فرماندهی نیروی انتظامی استان قم، با اشاره به سخنی از امیرمؤمنان علی علیه‌السلام که فرمود «مؤمن چنین است که نفسش از او در زحمت است و مردم در پرتو و سایه او در راحتی هستند»، اظهار کرد: امروز نیرو‌های مؤمن انتظامی ما به این ویژگی مزین هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تولیت آستان مقدس کریمه اهل‌بیت (س) خاطرنشان کرد: پلیس ایران اسلامی امروز با برخورداری از معنویت و اخلاق در پرتو قرآن و عترت به یک پلیس سرآمد در کل جهان تبدیل شده است.

آیت الله سعیدی افزود: هوشمندی و امین مردم‌بودن دو عنصری است که در ذات و هویت نیرو‌های انتظامی و پلیس نهفته است؛ هوشمندی پلیس خاستگاه اصلی‌اش معرفت و معنویت است و این یک وجه امتیاز ویژه برای نیروی انتظامی و پلیس ایران اسلامی نسبت به پلیس سایر کشور‌های جهان محسوب می‌شود.

آیت‌الله سعیدی با بیان این‌که امروز پلیس ما در تراز انقلاب اسلامی قرار گرفته است، گفت: این ویژگی در نیروی انتظامی با عمل به رهنمود‌های فرماندهی معظم کل قوا و بهره‌مندی از آموزش‌های مربیان و اساتید مؤمن حاصل شده است.

نماینده، ولی فقیه در استان قم دفاع از امر به معروف و نهی از منکر را یکی دیگر از امتیازات نیروی انتظامی و پلیس جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد و ادامه داد: از جمله نهاد‌هایی که در حال حاضر می‌تواند با سرافرازی فریضه امر به معروف و نهی از منکر را در جامعه پیاده کند، نیروی انتظامی است.

تولیت آستان مقدس کریمه اهل‌بیت (س) افزود: مردم در سایه پلیس هوشمند و امین احساس برجستگی در عرصه‌های مختلفی همچون برخورد با اشرار، غرض‌ورزان و جاهلان دارند و نیروی انتظامی ما امروز در حالی که خادم مردم‌اند، امین اسرار آن‌ها نیز هستند.

تولیت آستان مقدس کریمه اهل‌بیت (س) در پایان بیان کرد: امیدواریم خداوند نیروی انتظامی را در راه تحقق آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی یاری فرماید و بتوانند خادمان حضرت، ولی عصر (عج) باشند.

انتهای پیام/ح

امروز پلیس ما در تراز انقلاب اسلامی قرار گرفته است

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سخن بزرگان نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۵۳۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیرو‌های مسلح کشور

ارسلان مالکی مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن، گفت: طبق دستورالعمل ماده ۲۵ قانون جهش تولید و ساخت مسکن برای کارکنان نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی در شهرهای بروجرد، خرم‌آباد، بندرعباس و شیراز توافقاتی انجام شد.

به گزارش مهر، معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به تفاهم‌نامه وزارت راه و شهرسازی و ستاد کل نیروهای مسلح، تاکید کرد: بر اساس این تفاهم‌نامه مقرر شده است که ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای تأمین مسکن نیروهای مسلح در کشور ساخته شود.

به گزارش مهر، پیش‌از این وزیر راه و شهرسازی از آغاز عملیات اجرایی بیش از ۲۳۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن برای خانواده‌های نیروی مسلح خبر داده بود.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • آیین تشییع شهید گمنام در نیروی زمینی ارتش برگزار شد
  • ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیرو‌های مسلح کشور
  • سرلشکر سلامی: رفع محرومیت تنها با نیروی انسانی مخلص امکان‌پذیر است
  • پلیس در خط مقدم مبارزه با بدحجابی
  • دستگیری قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت
  • قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت دستگیر شد
  • جزئیات دستگیری دو عامل ربایش یسنا کوچولو | دختربچه 4 ساله 5 روز اسیر آدم‌ربایان بود
  • حمله به مامور نیروی انتظامی ناکام ماند
  • حمایت قاطع بیش از ۵۰۰ گروه تبلیغی از نیروی انتظامی و طرح نور
  • ۲۰۲ نیروی جدید در دهیاری‌های بوشهر استخدام می‌شوند