Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رای الیوم، قیس سعید یکی از دو نامزد راه یافته به دور دوم انتخابات ریاست جمهوری تونس از عدم تبلیغات و کمپین انتخاباتی با توجه به اینکه نبیل القروی رقیب انتخاباتی وی در زندان است، خبر داد.

قیس سعید اعلام کرد: من شخصا تبلیغات انتخاباتی نخواهم داشت و این به دلایل اخلاقی و در راستای پرهیز از هرگونه شک و شبهه درباره همسانی فرصت میان نامزدهاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: باید به نبیل القروی حق گفتگوی رسانه ای داده شود. فرصت برابر باید شامل همه ابزار موجود برای نامزدها باشد.

شایان ذکر است که دستگاه قضایی تونس با آزادی «نبیل القروی» نامزد راه یافته به دور دوم انتخابات ریاست جمهوری این کشور که در زندان به سر می برد، به شدت مخالفت کرده بود.

دستگاه قضایی تونس پس از آن با آزادی «نبیل القروی» از زندان مخالفت کرد که او پیش از آن تهدید کرده بود که اگر از زندان آزاد نشود، به نتایجی که در دور دوم انتخابات رقم بخورد، اعتراض خواهد کرد.

پیش از این نبیل قروی از دادگاه استیناف خواسته بود تا با رسیدگی مجدد به اتهامات مطرح شده، زمینه آزادی او را از زندان فراهم کند.

 «نبیل القروی» در همین ارتباط  از زندان اعلام کرد: به علت عدم فرصت برابر با قیس سعید به نتایج دور دوم انتخابات در صورتی که قیس سعید برنده انتخابات شود، اعتراض خواهم کرد زیرا فرصت برابر تضمین کننده درستی نتایج انتخابات است. آنها به من فرصت معرفی برنامه هایم را نمی دهند و مانع از ارتباط من با رای دهندگان طبق حکم قضایی شده اند.

در حال حاضر نبیل القروی به اتهام فساد و پولشویی در زندان به سر می برد. القروی به همراه «قیس سعید» به دور دوم انتخابات ریاست جمهوری تونس که احتمالا ۱۳ اکتبر برگزار می شود، راه یافته است.

کد خبر 4737681

منبع: مهر

کلیدواژه: قیس سعید نبیل القروی انتخابات ریاست جمهوری تونس ایالات متحده آمریکا دونالد ترامپ عراق عربستان سعودی ایران سوریه رژیم صهیونیستی فلسطین ترکیه روسیه افغانستان جنگ 2015 یمن اوکراین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۵۳۱۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضبط برنامه تبلیغاتی نامزد‌های انتخابات دور دوم مجلس در صدا و سیمای مرکز آبادان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، فیلم‌های تبلیغاتی شامل برنامه ۲۰ دقیقه‌ای نامزد‌های دور دوم انتخابات از پنجشنبه همزمان با آغاز مهلت تبلیغات رسمی به روی آنتن شبکه آبادان می‌رود.  

حجت الله دهدشت دبیر ستاد انتخابات خوزستان گفت: دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز بیست و یکم اردیبهشت در حوزه‌های انتخابیه آبادان، رامهرمز و رامشیر برگزار می‌شود.
وی بر ضرورت دقیق رعایت قوانین در دور دوم انتخابات تاکید کرد و افزود: صدا و سیما با راه اندازی کانال‌های تبلیغاتی اقدامی مناسب در خصوص تبلیغات نامزد‌های انتخابات انجام داد.
در دور دوم امکانات تبلیغاتی صداوسیما نیز همانند مرحله نخست رایگان است.

دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با رقابت ۴ نامزد برای ۲ کرسی از ۲۹۰ کرسی مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • زمان تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس اعلام شد
  • آغاز ضبط مناظره های نامزد‌های راه یافته به دور دوم انتخابات در خراسان جنوبی
  • زمانبندی تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس
  • ۴ فهرست در دور دوم انتخابات مجلس با هم رقابت می‌کنند
  • ضبط مناظره‌های تلویزیونی نامزد‌های انتخابات مجلس در مازندران
  • ضبط برنامه تبلیغاتی نامزد‌های انتخابات دور دوم مجلس در صدا و سیمای مرکز آبادان
  • پنج سناریوی عجیب انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا
  • ضبط مناظرات انتخاباتی نامزد‌های راه یافته به دور دوم انتخابات در شهرستان کرمانشاه
  • فراهم شدن فرصت ویژه برای تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات در گنبدکاووس از صداوسیما
  • مراسم قرعه کشی پخش مناظرات نامزد‌های انتخاباتی در صدا و سیمای لرستان