Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-08@03:53:48 GMT

هتل پنج ستاره پالاس، اقامتی باشکوه در جزیره کیش

تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۵۳۳۷۰

هتل پنج ستاره پالاس، اقامتی باشکوه در جزیره کیش

شاید بسیاری از ما خاطرات خوب و شیرینی از شهرهای مختلف ایران داشته باشیم و لذت سفر به هرکدام در گوشه‌ای از ذهنمان باقی‌مانده باشد.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام کی سفر، حقیقت این است که ایران سرشار از جاذبه‌‎های تاریخی، طبیعی و تفریحی است که اگر بخواهیم همه را از نزدیک ببینیم با دنیایی از جاذبه‌های متنوع روبرو می‌شویم که باید زمان بسیاری برای تماشای هر کدام بگذاریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جزیره کیش یکی از مکان‌هایی که با داشتن جاذبه‌های گوناگون برای ما مقصد پرطرفداری است که اگر بارها به آن سفر کرده باشیم در سفرهای بعدی باز هم آن را انتخاب می‌کنیم. اگر هنوز به آن جزیره نرفته باشیم به دنبال فرصتی طلایی برای سفر به کیش هستیم. هر ساله گردشگران زیادی از مقاصد مختلف داخلی با تور کیش از تهران، از مشهد و.. یا بعضا با تور کیش لحظه اخری به این جزیره سفر می‌کنند. اقامت در جزیره کیش متفاوت‌تر از هر سفر دیگری است، زیرا این جزیره در دل خلیج‌فارس و جز مناطق آزاد به شمار می‌آید و برای تفریح و گردش یک گزینه‌ی فوق‌العاده است. جزیره کیش با داشتن تفریحاتی نظیر:

پارک دلفین‌ها، اسکوتر زیردریایی برای دیدن دنیای زیرآب، فلای برد، بنانا، پاراسل و دیگر تفریحات هیجان‌انگیز حرف اول را می‌زند!

تماشای دریایی زلال، تجربه‌ی بالا رفتن آدرنالین در بدنتان بعد از هیجان تفریحات آبی، خوردن غذاهای خوشمزه و رنگارنگ و اقامت در هتلی لوکس و راحت، بخشی از سفری است که در جزیره‌ی کیش پیش رو دارید.

جزیره کیش هتل‌های متنوعی دارد که هر کدام با توجه به کیفیتشان، می‌تواند سفر شما را به سفری درجه یک و بی‌نقص و یا سفری پردردسر تبدیل کند؛ زیرا هر هتل با توجه به امکانات رفاهی و خدماتی که ارائه می‌دهد متفاوت است و باور کنید بعضی چیزها اگر در هتل برایتان مهیا نشود سفرتان را تلخ خواهد کرد!

بگذارید یک هتل ۵ ستاره لوکس و لاکچری در دل جزیره به شما معرفی کنیم تا از اقامت‌های بعدی‌تان لذت بیشتری برید.

هتل پنج ستاره پالاس کیش که یکی از مجلل‌ترین هتل‌های جزیره است که طراحی منحصربه‌فرد و فضایی مدرن و بی‌نظیر دارد و همه‌چیز در این هتل برای داشتن یک اقامت فراموش‌نشدنی مهیا است.

هتل پالاس کیش دارای یک رستوران بسیار با کیفیت و مجلل برای صرف وعده‌های غذایی و یک استخر و جکوزی روباز در طبقه پانزدهم هتل است، همچنین این هتل یک سالن سینما با ظرفیت ۲۶۴ نفر دارد که یک سرگرمی خوب برای لحظاتی است که در هتل به سر می‌برید. هتل پالاس دارای یک سالن شیک و مدرن برای برگزاری مراسم و رویدادهای بزرگ است که شامل سالن اجتماعات و کنفرانس نیز می‌شود.

هتل پالاس کیش در قسمت لابی هتل، اینترنت سراسری دارد و لابی نیز مجهز به سرویس بهداشتی فرنگی-ایرانی است.

زمانی که مایل به نوشیدن یک فنجان قهوه باشید می‌توانید به کافی‌شاپ واقع در لابی هتل بروید و از طعم و بوی انواع قهوه لذت ببرید. هتل پالاس برای جابجایی از هتل تا فرودگاه ترانسفر اختصاصی دارد و شما را همراهی می‌کند. البته برای گشت در خود جزیره نیز می‌توانید از تاکسی‌سرویس اختصاصی هتل استفاده کنید.

 تا اینجا همه‌چیز ایده‌‍‌آل و جذاب به نظر می‌رسد، بله کاملاً درست است! هتل پالاس در قسمت لابی خدمات لاندری (خشک‌شویی) و خدمات خانه‌داری را برای مسافران انجام می‌دهد یعنی نگران کثیف شدن و یا چروک شدن لباس‌هایتان در سفر نباشید! قسمت خدمات باربری نیز جابجایی چمدان‌هایتان را بر عهده خواهد گرفت.

پذیرش هتل پالاس ۲۴ ساعته آماده استقبال از مهمان‌های این هتل است و انواع تشریفات ویژه (CIP) در هتل در صورت لزوم مهیا خواهد شد.

اگر نگران اتاق‌هایی هستید که می‌خواهید در آن استراحت کنید باید بگوییم اتاق‌های هتل پالاس با داشتن مبلمان، تلویزیون، یخچال، اینترنت و تلفن در اتاق همه‌چیز را برایتان آماده کرده است. به‌علاوه سرویس بهداشتی و حمام در هر اتاق با انواع لوازم بهداشتی مجهز شده است و هر اتاق چای‌ساز، کمد، جالباسی و صندوق امانات دارد.

 هتل پالاس فاصله کمی تا اماکن تفریحی دارد، برای مثال، فاصله با خودرو تا ساحل مرجان: ۴ دقیقه، فاصله تا پارک ساحلی سیمرغ کیش: ۸ دقیقه، فاصله تا اسکلۀ تفریحی کیش: ۶ دقیقه، فاصله تا پارک دلفین‌های کیش: ۱۰ دقیقه، فاصله تا خانه بومیان: ۱۷ دقیقه، فاصله تا پلاژ بانوان: ۹ دقیقه، فاصله تا پلاژ آقایان: ۲ دقیقه، فاصله تا بازار پردیس ۴ دقیقه، فاصله تا بازار مریم: ۸ دقیقه، فاصله تا اسکلۀ میرمهنا: ۱۴ دقیقه و فاصله تا بازار عرب‌ها (صفین): ۱۵ دقیقه است.

هر چیزی را که در سفر به دنبال آن هستیم چه نیازهای ضروری و مهم در سفر و چه تفریحاتی که در اوقات فراغت اقامت در هتل به آن نیاز داریم در هتل پالاس کیش مهیا شده تا مسافران بهترین روز و شب‌ها را در جزیره تجربه کنند.

فراموش نکنید برای رزرو اتاق در هتل پالاس کیش و اطلاعات بیشتر در مورد این هتل به سامانه‌ای معتبر مراجعه کنید.

پیشنهاد ما سامانه رزرو تور و بلیط (کی‌سفر) است که در کوتاه‌ترین زمان و با قیمت مناسب روند رزرو اتاق را برای شما انجام می‌دهد و می‌توانید با خیال راحت در جزیره زیبای کیش اقامتی متفاوت و ماندگار داشته باشید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تور کیش هتل های کیش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۵۳۳۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل زیبای ماتتا به منچستریونایتد (کریستال پالاس 2-۰ منچستریونایتد)

گل زیبای ماتتا به منچستریونایتد را مشاهده می کنید.

دانلود (4.7MB)

دیگر خبرها

  • گل دوم و تماشایی اولیسه به منچستریونایتد (کریستال پالاس ۴-۰ منچستریونایتد)
  • گل میچل به منچستریونایتد (کریستال پالاس 3-۰ منچستریونایتد)
  • گل زیبای ماتتا به منچستریونایتد (کریستال پالاس 2-۰ منچستریونایتد)
  • گل اولیسه به منچستریونایتد (کریستال پالاس ۱-۰ منچستریونایتد)
  • پرسپولیس از لبه پرتگاه برگشت/ ستاره ازبک سرخ‌ها را مدعی نگه داشت
  • وضعیت عجیب ستاره بارسا: ژاوی با او صحبت هم نمی‌کند!
  • پالما با حضور ستاره‌های ایرانی قهرمان لیگ فوتسال قهرمانان اروپا شد
  • رسمی: فصل برای ستاره یونایتد تمام شد
  • مردم با حضورشان انتخابات باشکوه را رقم بزنند
  • ببینید | فراخوان جدید رئیسی از مردم برای تکرار انتخابات باشکوه در میان‌دوره‌ای