Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-30@09:05:28 GMT

همتی: برای ثبت‌ اموالم هنوز فرصت نکرده‌ام

تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۵۳۳۸۵

به گزارش صدای ایران از فارس، عبدالناصر همتی، با اشاره به راه‌اندازی سامانه ثبت اموال و دارایی مدیران و مسئولان، برای ثبت نام در سامانه یاد شده اظهار داشت: برای ثبت‌ اموالم هنوز فرصت نکرده‌ام.
به گزارش فارس، غلامحسین اسماعیلی سخنگوی قوه‌قضائیه روز سه‌شنبه ۲۱ خرداد سال جاری از تصویب، ابلاغ و اجرایی شدن «آیین‌نامه قانون رسیدگی به دارایی مقامات، مسؤولان و کارگزاران جمهوری اسلامی ایران» از سوی رئیس قوه قضائیه خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پس از تلاش و کار کارشناسی قوه قضائیه، مراسم رونمایی از سامانه «ثبت دارایی مقامات، مسؤولان و کارگزاران» به آدرس https://residegi.adliran.ir با حضور شهریاری رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه روز یکشنبه ۳۱ شهریور برگزار شد.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: عبدالناصر همتی صدای ایران غلامحسین اسماعیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۵۳۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظافت تهران از پاریس بهتر است

به گزارش خبرنگار فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، مراسم تکریم بیش از ۸۰۰ پاکبان شهر تهران همزمان با گرامیداشت روز کارگر در مجتمع ملاصدرا برگزار شد.

بر اساس این گزارش، رضا محمدی مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری تهران در حاشیه مراسم در جمع خبرنگاران گفت: براساس آمار و ارقام وضعیت تهران به لحاظ نظافت از پاریس بهتر است.

وی گفت: سامانه‌ای تحت عنوان ۱۳۷ وجود دارد که شهروندان می‌توانند موارد را به این سامانه اطلاع بدهند که تماس‌ها برای گلایه‌ها کمتر شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آغاز دومین روز بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ در مجلس
  • دومین روز بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ در مجلس آغاز شد
  • نظافت تهران از پاریس بهتر است
  • موافقت وزیر اقتصاد عربستان با 5 پیشنهاد ایران
  • فرصت یک‌هفته‌ای داوطلبان کنکور ۱۴۰۳ برای مشاهده و تایید سوابق تحصیلی
  • ۱۱۱ فرصت سرمایه‌گذاری پیش‌بینی و معرفی شده است
  • واکنش همتی به برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران/ دنبال اصلاح شیوه حکمرانی باشید
  • تمدید سه روزه مهلت واریز وجه مشتریان فراخوان شده پارس
  • فرصت ۱۵ روزه مشاوران املاک برای دریافت شناسه یکتا
  • هشدار تند کرملین به توقیف‌کنندگان غربی دارایی‌های روسیه