Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، محبت جمالی نیا روز شنبه در آیین صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی به مناسبت گرامیداشت هفته ناجا با بزرگداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب، مدافع حرم و نیروی انتظامی گفت: نیروی انتظامی در مبارزه با مفاسد اجتماعی، انهدام باندهای موادمخدر و قاچاق، دستگیری مجرمان و متهمان در پیشگیری از جرم و جرائم همچون باغبان عدالت اجتماعی عمل کرده تا درخت تنومند عدالت به شکوفه بنشیند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده عالی دولت در سرپل ذهاب گفت: امروز بعد از۴۰ سالگی انقلاب استکبار جهانی هدفمند با سیاست های خود به دنبال تضعیف زیرساخت های اجتماعی و ترویج موادمخدر و ایجاد بی بندو باری اخلاقی و سست کردن پایه های اخلاقی درکشورمان است.

جمالی نیا عنوان داشت: زمین گیرکردن  اهداف شوم دشمنان توسط حافظان نظم و امنیت این مملکت برهمگان آشکار است.

وی تصریح کرد: نیروی انتظامی امروز وظیفه بسیار سنگینی دارد تا با انجام صحیح و به موقع ماموریت های خود، اعتماد مردم را جذب کرده و باعث تقویت آن بین مردم شود.

فرماندارسرپل ذهاب ادامه داد: توجه به رویکردهای جامعه محوری در ماموریت های مختلف نیروی انتظامی سبب شده که افراد و گروههای اجتماعی در برنامه ها و ماموریت های نیروی انتظامی که نیاز به همکاری مردم دارد، ریشه ای مشارکت نماید که نمونه و مصداق بارز آن همکاری در وقایع زلزله، سیل و آتش سوزی در مراتع کشاورزی است.

فرمانده انتظامی سرپل ذهاب نیز در این مراسم باگرامیداشت هفته ناجا گفت: تلاش نیروهای پلیس و تعامل مناسب با دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی و راه اندازی گشت های بسیج رضویون در  سال جاری باعث کاهش ۱۳ درصدی جرایم در شهرستان شده است.

سرهنگ محمدرضا یاری با بیان اینکه شعار هفته نیروی انتظامی امسال «پلیس هوشمند، امنیت مردم» افزود: نیروی انتظامی به دنبال ارتقا امنیت اجتماعی، مبارزه با جرایم و بزهکاری های اجتماعی و ایجاد پناهگاهی امن برای مردم است.

در پایان با اهدای لوح سپاس از آزادگان، خانواده های معظم شهدا و کارکنان پرتلاش انتظامی سرپل ذهاب تجلیل شد.

سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه بیش از ۹۰ هزار تن جمعیت دارد.

۳۰۱۲/۷۳۹۹/۸۰۶۶

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سرپل ذهاب انتظامی پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۵۳۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجتماع مردم قم در حمایت از فراجا برگزار می‌شود

ایسنا/قم اجتماع بزرگ مردم قم در حمایت از فراجا با حضور فرمانده نیروی انتظامی کشور برگزار می‌شود.

مردم قم در حمایت از نیروی انتظامی در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) اجتماع خواهند کرد.

این تجمع امروز پنجشنبه، ۶ اردیبهشت‌ماه از ساعت ۱۶:۳۰ در صحن امام رضا(ع) حرم کریمه اهل بیت با حضور اقشار مختلف مردم قم به ویژه بانوان برپا خواهد شد.

سردار رادان، فرمانده انتظامی کل کشور در این اجتماع حضور خواهد داشت و به ایراد سخن می‌پردازد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • علم الهدی: در بحث حجاب، اگر مردم بخواهند تماشاچی باشند و بگویند آقای نیروی انتظامی، شما بیا این ناهنجاری را درست کن، اینطور نمی‌شود! مردم و به خصوص جوانان متدین ما باید خودشان میدان داری کنند/ مایه تأسف است که شاهد تکرار و تحریف منطق رهبری در سطح مسئولان
  • تاکید امام جمعه پلدشت برنقش خطیر معلمان درتربیت نیروی انسانی
  • تصاویری گویاتر از صدها مقاله : فرمانده انتظامی از طرح "کاملاً فرهنگی و اجتماعی" می گوید و روحانیون "لباس چریکی" پوشیده اند!
  • مردم قدردان فراجا و «طرح نور»/ سهل انگاری‌ها جبران شود
  • سرپل‌ذهاب آماده میزبانی باشکوه از زائران یادمان بازی‌ دراز
  • سرپل‌ذهاب آماده میزبانی باشکوه از زائران یادمان بازی‌دراز
  • پیش بینی صعود ۴۰هزار نفری به ارتفاعات بازی دراز
  • اجتماع مردم قم در حمایت از فراجا برگزار می‌شود
  • اعلام حمایت طلاب حوزه علمیه خواهران استان آذربایجان شرقی از طرح نور فراجا
  • بازی‌دراز آماده میزبانی از زائران راهیان نور است